Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Christ...gå å legg dere unger! 6457546[/snapback] ..hvorfor er du her enda=\? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Seriøst Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ok, åpne den neste Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den neste.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Christ...gå å legg dere unger! 6457546[/snapback] Elsker avataren din ... Men du er FAEN meg en spydig kar. Elsker det og jeg faktisk... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Christ...gå å legg dere unger! 6457546[/snapback] ..hvorfor er du her enda=\? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Seriøst Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ok, åpne den neste Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den neste.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6457556[/snapback] :!: småflirte når jeg åpnet de. Du hadde liksom "kontroll" over meg, måtte bare åpne den neste Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Elsker avataren din ... Men du er FAEN meg en spydig kar. Elsker det og jeg faktisk... 6457561[/snapback] Jeg elsker avatern min så mye at jeg har en tattovering av den..slå den du Spydig? Det var da ment som humor da og alle de som tok seg offended...well...to bad! Elsker du meg eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg småflirte ikke. Jeg hater spoilere. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ fredrikrb: er det deg i avataren din egentlig? er stilig den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg småflirte ikke. Jeg hater spoilere. 6457581[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): .. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): neste Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): NESTE Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ok ok, neste Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lurte deg Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ok, bare en til.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Synd for deg fredrikRB Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hilsen Bønndi Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Elsker avataren din ... Men du er FAEN meg en spydig kar. Elsker det og jeg faktisk... 6457561[/snapback] Jeg elsker avatern min så mye at jeg har en tattovering av den..slå den du Spydig? Det var da ment som humor da og alle de som tok seg offended...well...to bad! Elsker du meg eller? 6457574[/snapback] Ja enkelte ganger kan du knekke meg ned på knæra i tårevåt angst, men det er bare enkelte ganger - og det er strengt talt ikke så mye som det kunne vært. Strenge spydige moderatorer gleder meg ... Så ja, jeg elsker deg! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Robbiedeluxe: Jeg drømte faktisk om deg i natt, det var litt sykt. :/ 6457485[/snapback] Jeg vet, det gjør dem alle. (Hihi, fortell!) Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Da er bruttern hjemme fra fest, drita.. kanskje det blir noe stripping som i går.. Edit: IKKE for meg, ble helt feil det der.. ha eh.. wtf Endret 8. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Ja enkelte ganger kan du knekke meg ned på knæra i tårevåt angst, men det er bare enkelte ganger - og det er strengt talt ikke så mye som det kunne vært. Strenge spydige moderatorer gleder meg ... Så ja, jeg elsker deg! 6457602[/snapback] Uh...så...eh..søtt? Artig..ante ikke at jeg ble sett på som en streng og spydig person o.O Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Stripping fra broren...? Er det noe å se på da.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Da er bruttern hjemme fra fest, drita.. kanskje det blir noe stripping som i går.. 6457625[/snapback] herregud, du er næsty! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Stripping fra broren...? Er det noe å se på da.. 6457634[/snapback] han strippa for Jarek og FtZ- i går.. ikkke for meg da.. er forresten 2 bilder i rpp, FtZ- la ut et Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ fredrikrb: er det deg i avataren din egentlig? er stilig den 6457587[/snapback] Er meg ja. Takk for det. Stilig er mellomnavnet mitt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Stripping fra broren...? Er det noe å se på da.. 6457634[/snapback] han strippa for Jarek og FtZ- i går.. ikkke for meg da.. er forresten 2 bilder i rpp, FtZ- la ut et 6457648[/snapback] men du var til stedet, ikke sant? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Mener å huske du var tilstede på bildene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Tok ikke så lang tid å laste ned Half-Life 2 som jeg trodde det skulle gjøre Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Robbiedeluxe: Jeg drømte faktisk om deg i natt, det var litt sykt. :/ 6457485[/snapback] Jeg vet, det gjør dem alle. (Hihi, fortell!) 6457619[/snapback] Du tror sikkert at jeg er psychostalker hvis jeg forteller den. Men drømte noe med at vi skulle på date, også endte det opp med at du ble med meg på klassetur til egypt. Som ikke var egypt, for det var et slags østblokkland og du skulle være med fordi du skulle dele ut bøker til fattige barn. Også dro vi til enda et land med klassen, men du nektet å fly med oss hjem fordi du heller skulle mellomlande i London fordi det var så fint på Heathrow i den VIP-loungen eller hva det er du pleier å sitte i. Merkelig drøm, men våknet før vi kom oss til flyplassen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Robbiedeluxe: Jeg drømte faktisk om deg i natt, det var litt sykt. :/ 6457485[/snapback] Jeg vet, det gjør dem alle. (Hihi, fortell!) 6457619[/snapback] Du tror sikkert at jeg er psychostalker hvis jeg forteller den. Men drømte noe med at vi skulle på date, også endte det opp med at du ble med meg på klassetur til egypt. Som ikke var egypt, for det var et slags østblokkland og du skulle være med fordi du skulle dele ut bøker til fattige barn. Også dro vi til enda et land med klassen, men du nektet å fly med oss hjem fordi du heller skulle mellomlande i London fordi det var så fint på Heathrow i den VIP-loungen eller hva det er du pleier å sitte i. Merkelig drøm, men våknet før vi kom oss til flyplassen. 6457672[/snapback] Haha, her har vi et herlig eksempel hvorfor jeg ALDRI spør om hva en jente har drømt om. Det blir for psykotisk for at jeg klarer takle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg