Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@robbiedeluxe: Kunne gjort ... skal ikke ... (men neste fest derimot)

6457045[/snapback]

Hadde ikke vært hjemme uansett, er det nå da. Møtte Arald ( elns, han med den syke bilen) og Kent på Shell i Drammen da Mari skulle fylle bensin før vi dro, men da det kom en fyr i en gul bil og stelte seg opp der sammen med Arald så stakk vi ganske raskt.

Robbiedeluxe: Jeg drømte faktisk om deg i natt, det var litt sykt. :/

Lenke til kommentar
Hadde ikke vært hjemme uansett, er det nå da. Møtte Arald ( elns, han med  den syke bilen) og Kent på Shell i Drammen da Mari skulle fylle bensin før vi dro, men da det kom en fyr i en gul bil og stelte seg opp der sammen med Arald så stakk vi ganske raskt.

6457485[/snapback]

Han heter ARAL, men vi kaller han Harald - av åpenbare bondegrunner.

Han kjører Mitsubitshi 3000GT forresten ...

Og neste fest sa jeg ... ikke nå. Velkommen hjem btw!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Ikke sikkert jeg rekker Sandefest før jeg flytter engang, men skal ihvertfall aldri på fest hvor Ole Thomas er igjen, glemmer ikke den hos Anette P hvor han fotfulgte Mari og meg hele festen så det endte opp med at vi løp hjem til henne. :p

Lenke til kommentar
Mari slo han faktisk, hardt. Jeg filmet det med mobilen, og filmet han der han satt i stolen og klappa mot oss. :S Men Mari sa han hadde fått seg dame eller noe. Tror nesten jeg må sende de filmene på msn.

6457535[/snapback]

MSN i profilen min ...gogogogo!

6457538[/snapback]

Jeg også!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Mari slo han faktisk, hardt. Jeg filmet det med mobilen, og filmet han der han satt i stolen og klappa mot oss. :S Men Mari sa han hadde fått seg dame eller noe. Tror nesten jeg må sende de filmene på msn.

6457535[/snapback]

MSN i profilen min ...gogogogo!

6457538[/snapback]

Jeg også!

6457539[/snapback]

jeg også ! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...