SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Faen så intenst interessert dere var i musa til looOool da mennesker. Den er sikkert like rå som alle andre rufsetufser dere har/har ikke vil se/sett! Hva driver dere med i kveld? Endret 8. juli 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Faen så intenst interessert dere var i musa til looOool da mennesker.Den er sikkert like rå som alle andre rufsetufser dere har/har ikke vil se/sett! Hva driver dere med i kveld? 6457311[/snapback] jeg skal ingenting i kveld. i morgen er det grillfest med fam'sen. og på mandag er det ut på byen Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Da var filmen ferdig ^^ 6457313[/snapback] Hvilken film? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Faen så intenst interessert dere var i musa til looOool da mennesker.Den er sikkert like rå som alle andre rufsetufser dere har/har ikke vil se/sett! Hva driver dere med i kveld? 6457311[/snapback] jeg skal ingenting i kveld. i morgen er det grillfest med fam'sen. og på mandag er det ut på byen 6457330[/snapback] Grillfest er jo alltid koz. Sålenge man husker potetsalaten Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nokon så anbefale krigsfilmen "Braveheart" ?? trenger virkeleg ein film og sjå på Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Faen så intenst interessert dere var i musa til looOool da mennesker.Den er sikkert like rå som alle andre rufsetufser dere har/har ikke vil se/sett! Hva driver dere med i kveld? 6457311[/snapback] Skal jeg ta det som et kompliment eller hva? :/ btw: fikk lyst på en øl til ^^ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ looOool: Ja det var et kompliment. (Hvis et "nei" hadde resultert i at du sendte et bilde for å bevise det motsatte til meg på "[email protected]" så er svaret et ensbetydende rungende klart "nehæææi"!) Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 da va då ***** mangen så anbefalte "braveheart" Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja Braveheart er en av tidenes beste filmer IMO ... så ja! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ looOool: Ja det var et kompliment. (Hvis et "nei" hadde resultert i at du sendte et bilde for å bevise det motsatte til meg på "[email protected]" så er svaret et ensbetydende rungende klart "nehæææi"!) 6457345[/snapback] Bilde av min personelige mus, kommer jeg IKKE(med understrek) til å sende til noen.. thats the truth and nothing but the truth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg gir deg to måneder, lol. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ looOool: Ja det var et kompliment. (Hvis et "nei" hadde resultert i at du sendte et bilde for å bevise det motsatte til meg på "[email protected]" så er svaret et ensbetydende rungende klart "nehæææi"!) 6457345[/snapback] Bilde av min personelige mus, kommer jeg IKKE(med understrek) til å sende til noen.. thats the truth and nothing but the truth 6457375[/snapback] Takk for mail ... den var rå! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ looOool: Ja det var et kompliment. (Hvis et "nei" hadde resultert i at du sendte et bilde for å bevise det motsatte til meg på "[email protected]" så er svaret et ensbetydende rungende klart "nehæææi"!) 6457345[/snapback] Bilde av min personelige mus, kommer jeg IKKE(med understrek) til å sende til noen.. thats the truth and nothing but the truth 6457375[/snapback] Jo, til meg så. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ looOool: Ja det var et kompliment. (Hvis et "nei" hadde resultert i at du sendte et bilde for å bevise det motsatte til meg på "[email protected]" så er svaret et ensbetydende rungende klart "nehæææi"!) 6457345[/snapback] Bilde av min personelige mus, kommer jeg IKKE(med understrek) til å sende til noen.. thats the truth and nothing but the truth 6457375[/snapback] Takk for mail ... den var rå! 6457380[/snapback] Jo, versegod.. Ha Ha NOT Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Bilde av min personelige mus, kommer jeg IKKE(med understrek) til å sende til noen.. thats the truth and nothing but the truth 6457375[/snapback] Herregud. :!: Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 nå begynner denne tråden å ligne på sextråden =/ gjør ikke noe det da Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 @ looOool: Ja det var et kompliment. (Hvis et "nei" hadde resultert i at du sendte et bilde for å bevise det motsatte til meg på "[email protected]" så er svaret et ensbetydende rungende klart "nehæææi"!) 6457345[/snapback] Bilde av min personelige mus, kommer jeg IKKE(med understrek) til å sende til noen.. thats the truth and nothing but the truth 6457375[/snapback] det betyr at hun HAR, men vil ikkje dele med oss forum-horer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg