Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Trommeguruen i Zeppelin drukna jo i eget spy. De kunne ha vært tidenes band enda. Hmf uflaks Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Det er koselig å våkne opp spyende. 6455707[/snapback] Når jeg spyr, så kjenner jeg at jeg først får en del vann i munnen, så jeg har litt tid på meg til å springe på dass å spy. Rart det...du kjenner bare vann sive oppover og...jah.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er koselig å våkne opp spyende. 6455707[/snapback] Når jeg spyr, så kjenner jeg at jeg først får en del vann i munnen, så jeg har litt tid på meg til å springe på dass å spy. Rart det...du kjenner bare vann sive oppover og...jah.. 6455719[/snapback] Sånn har jeg det og ... en herlig liten forvarsel som har redda meg fra mange pinlige situasjoner. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Trommeguruen i Zeppelin drukna jo i eget spy. De kunne ha vært tidenes band enda. Hmf uflaks 6455715[/snapback] Blir vel fort sånn om man tar så mange shots med tequila. Jeg spøy i natt jeg også. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Trommeguruen i Zeppelin drukna jo i eget spy. De kunne ha vært tidenes band enda. Hmf uflaks 6455715[/snapback] Blir vel fort sånn om man tar så mange shots med tequila. Jeg spøy i natt jeg også. 6455726[/snapback] Da får jeg ta det i natt da. Medlidenhetsspying. Jeg får melding av en kamerat ca 3 ganger i uka i snitt, "drekka drekka drekka" hmmm Endret 8. juli 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Du får prøve deg på 42 tequila-shots da serru. NP: Deep Purple - Hush nah nah nah nah nah Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Sånn har jeg det og ... en herlig liten forvarsel som har redda meg fra mange pinlige situasjoner. 6455722[/snapback] Ja, det har virkelig reddet meg også fra noe som kunne ha blitt ganske så artig o.O Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Du får prøve deg på 42 tequila-shots da serru. NP: Deep Purple - Hush nah nah nah nah nah 6455742[/snapback] Har egentlig aldri blitt dårlig av tequila igrunn. Saltet fjerner jo all smaken og da så Hush, hush Thought I heard her calling my name now Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 var på fest en gang, drakk noe rare greier.. festen er ferdig og jeg blir henta, i bilen på vei hjem måtte jeg sitte å holde spyet nede, ingen god følelse. Vel fremme bærer det rett til dassen.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Uff, tequila skal jeg faen meg aldri røre igjen. Hadde ikke drukket skikkelig på to år før igår. Led Zeppelin - Black Dog Hey, hey, mama, said the way you move Gonna make you sweat, gonna make you groove. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 var på fest en gang, drakk noe rare greier.. festen er ferdig og jeg blir henta, i bilen på vei hjem måtte jeg sitte å holde spyet nede, ingen god følelse. Vel fremme bærer det rett til dassen.. 6455758[/snapback] Ble kjørt hjem av mora til ei venninne, rakk akkurat og komme ut av bilen før jeg spydde bak søppelbøttene. Dette var da første gangen jeg drakk. Var ikke helt rutinert Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Om det er det værste som skjedde når du tok alkohinna di ... så er du ustyrlig heldig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 var på fest en gang, drakk noe rare greier.. festen er ferdig og jeg blir henta, i bilen på vei hjem måtte jeg sitte å holde spyet nede, ingen god følelse. Vel fremme bærer det rett til dassen.. 6455758[/snapback] Du er ikke gammel nok til å drikke... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg fant Mark Knopfler - Golden Heart, Camel - Echoes - The Retrospective og The Essential Simon & Garfunkel nede i stua. <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Var du det første gangen du drakk da, b-real? Husker jeg drakk tequila en gang. Måtte spy, men døra til dassen var låst. Jeg løper ut, spyr ned trappa, plenen og et tre. Alt dette mens naboen tvers over hadde hageparty og alle gjestene der så hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Well, I stand up next to a mountainAnd I chop it down with the edge of my hand Well, I pick up all the pieces and make an island Might even raise a little sand edit: drakk faktosk ikke før jeg var 18 jeg tror jeg. Derfor jeg er så rolig av meg og har full kontroll Endret 8. juli 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 var på fest en gang, drakk noe rare greier.. festen er ferdig og jeg blir henta, i bilen på vei hjem måtte jeg sitte å holde spyet nede, ingen god følelse. Vel fremme bærer det rett til dassen.. 6455758[/snapback] Du er ikke gammel nok til å drikke... 6455771[/snapback] Men asså, det bare hysjer vi ned Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 tyskland mot Portugal idag! Det blir en spennende kamp, det føler jeg på meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Var du det første gangen du drakk da, b-real? 6455779[/snapback] Jeg var 2-3 uker unna å bli 18 faktisk første gangen jeg drakk meg full så vidt så jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg