Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Finnes lite sandaler med gode såler som ser pene ut!

6454335[/snapback]

Birkenstock elns kan se alrighte ut, men da må du ha bred fot..

Går med joggesko på jobb jeg, før pleide jeg å få vondt i bena med ikke med joggesko. Fordelen med å jobbe i sportsbutikk. <3

6454370[/snapback]

Hvordan ser de ut? Jeg har bred fot. Jobber i klesbutikk, hvor man helst skal se veldig pent kledd ut:-/

6454379[/snapback]

De ser litt mamamsko ut, men noen er med masse stæsh for at de skal se mer moderen ut. Selv synes jeg egentlig de enkle er penest. Kan se om jeg finner noen bilder til deg på internett elns, vet ikke om de er så mange steder i Norge da. De har de på Sandvika storsenter, men det er et godt stykke unna deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pssj, Hanne:) tar da lett turen ned til Sandvika storsenter for å finne seg ett par sko ^^

Generelt: Dere har så mye rart å klage på... "Brede fotsåler" "høye vrister" bla bla bla bla... Mens vi gutter synes dere stort sett alltid ser bra ut :p

Lenke til kommentar
Pssj, Hanne:) tar da lett turen ned til Sandvika storsenter for å finne seg ett par sko ^^

Generelt: Dere har så mye rart å klage på... "Brede fotsåler" "høye vrister" bla bla bla bla... Mens vi gutter synes dere stort sett alltid ser bra ut :p

6454688[/snapback]

Pft! Akkurat bena mine skal jeg ikke klage på, ikke noe galt med formen eller størrelsen i mine øyne. Meen det kan være trøblete å finne sko i 35,5 :p Jeg tror alltid at jeg bruker 36 og blir like skuffet hver gang det blir for stort. :( Men til tider passer det og da. :)

Lenke til kommentar
Pft! Akkurat bena mine skal jeg ikke klage på, ikke noe galt med formen eller størrelsen i mine øyne. Meen det kan være trøblete å finne sko i 35,5 :p Jeg tror alltid at jeg bruker 36 og blir like skuffet hver gang det blir for stort. :( Men til tider passer det og da. :)

6454700[/snapback]

Åh fy søren du er heldig!

Jeg har alltid ønsket meg bittesmå føtter og bittesmå hender :love:

Lenke til kommentar
They say when you play that Microsoft CD backward you can hear satanic messages ... but that's nothing. If you play it forward it will install Windows.

6454720[/snapback]

The horror :hmm:

tror jeg snart må konvertere til et annet oprativsystem så negativ jeg er til win

Lenke til kommentar

6454700[/snapback]

6454711[/snapback]

Du har sikkert ikke store føtter du heller da. :)

Men det er bare vanskelig å ha under 36 i størrelse, letet en måned i Norge etter sommersko men fant ikke noen jeg likte før jeg hadde lett tre dager i London. Fant heldigvis tre par der da. :)

Lenke til kommentar

6454700[/snapback]

6454711[/snapback]

Du har sikkert ikke store føtter du heller da. :)

Men det er bare vanskelig å ha under 36 i størrelse, letet en måned i Norge etter sommersko men fant ikke noen jeg likte før jeg hadde lett tre dager i London. Fant heldigvis tre par der da. :)

6454730[/snapback]

Detter dere ikke bakover med de småe føttene?

Ah, så det er DET pupper er til, å balansere.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Folka er hjemme om et par timer og jeg er igjen hjemme for å rydde. Storesøsteren min har "tilfeldigvis" satt seg opp for å jobbe og hun andre bare gikk.

Menmen..forventet vel heller ikke noe annet fra noen av dem. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...