Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, er ikke så greit når bestemødre kommer innom her og skal kjøpe RAM-brikker :lol:

6454398[/snapback]

hæ? :!:

Hva mente de egentlig da?

6454401[/snapback]

Bæssmor: "Ja hei du, jeg skulle ha noe mer minne til datamaskinen min" *gir meg en lapp hvor det står hvilken type*

Jeg: "Men hvilken størrelse skal du ha? Hvor mange megabyte?

Bæssmor står det som et spørsmålstegn og ser rart på meg.

Jeg: *Forklarer størrelsene på brikkene*

Bæssmor: "Je ska tenke litt på det je"

Jeg: "Hade bra!"

:D

Lenke til kommentar
Da er rusbrus kjøpt inn til kveld nr 2 på byen denne helgen  :love:

6454419[/snapback]

Jokkemodus: Tenk på alle kaloriene som finnes i rusbrus. :ohmy:

6454438[/snapback]

Jeg vet... 150 per flaske :cry:

Men jeg takler ikke vodka (og det er ikke så mye mindre kcal i vodka heller)

Men jeg takler det ved å gå på trening i før fest, og danse meg ihjel etter fest :cool:

Lenke til kommentar

I Hallingdal finnes det vel ikke akkurat noen byer.

Uansett, jeg bor på Geilo, men går på videregående på Gol. Det er her de fleste vennene mine bor, og det er selvsagt her det er fest. Det er 5 mil ned til Gol. I dag er det Hallingmarken på Nesbyen, den (såkalte) varmeste plassen i Norge, for de som vet hvor det er. Ned dit er det 7 mil.

Veldig irriterende, siden jeg har lyst til å være sosial, være med vennene mine, men allikevel så kan jeg ikke, fordi jeg har ingen mulighet til å komme meg opp igjen fra Nesbyen.

Lenke til kommentar
I Hallingdal finnes det vel ikke akkurat noen byer.

Uansett, jeg bor på Geilo, men går på videregående på Gol. Det er her de fleste vennene mine bor, og det er selvsagt her det er fest. Det er 5 mil ned til Gol. I dag er det Hallingmarken på Nesbyen, den (såkalte) varmeste plassen i Norge, for de som vet hvor det er. Ned dit er det 7 mil.

Veldig irriterende, siden jeg har lyst til å være sosial, være med vennene mine, men allikevel så kan jeg ikke, fordi jeg har ingen mulighet til å komme meg opp igjen fra Nesbyen.

6454600[/snapback]

Kjøp deg hest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...