TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Som jeg sa på forrige side. Robben 6453310[/snapback] Haha. Robben er en egoistisk driblefant som elsker å drible og skyte. Åj faen. Hvem ligner denne spilleren på, mon tro? Nei, ikke Zidane, men en annen en. Gjett hvem. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Som jeg sa på forrige side. Robben 6453310[/snapback] Haha. Robben er en egoistisk driblefant som elsker å drible og skyte. Åj faen. Hvem ligner denne spilleren på, mon tro? Nei, ikke Zidane, men en annen en. Gjett hvem. 6453323[/snapback] Kjeften! . Joda, han er en drible fant. Men han er go fotball spiller. Edit: Hvem ligner han på? Endret 8. juli 2006 av LasH Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hva slags valuta har dem i tyrkia? kan man bruke noe annet en euro der? 6453284[/snapback] tyrkiske lire? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjeften! . Joda, han er en drible fant. Men han er go fotball spiller. Edit: Hvem ligner han på? 6453326[/snapback] For all del, han er en veldig god spiller, og jeg hadde blitt mer enn glad hvis han hadde gått til Real Madrid. Men synes han holder for mye på ballen, og er lite villig til å spille til andre, med mindre han er helt nødt. Jeg mener han likner på en viss C. Ronaldo i spillestil.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjeften! . Joda, han er en drible fant. Men han er go fotball spiller. Edit: Hvem ligner han på? 6453326[/snapback] For all del, han er en veldig god spiller, og jeg hadde blitt mer enn glad hvis han hadde gått til Real Madrid. Men synes han holder for mye på ballen, og er lite villig til å spille til andre, med mindre han er helt nødt. Jeg mener han likner på en viss C. Ronaldo i spillestil.. 6453335[/snapback] Ah, ok.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvem faen er det som kaller seg for Zidane? Han må være en taper ass... 6453246[/snapback] Zidane er jo kongen av alle, så hvorfor ikke kalle seg det? 6453261[/snapback] O'rly? Zidane suger fis, like dårlig som Semb 6453263[/snapback] Hihi. Zidane er 3 ganger verdens beste, han er blant de beste, om ikke _den_ beste i dette vm. Så å si at han suger fis, blir vel litt useriøst? 6453277[/snapback] Han er oppskrytt, alle skriker og tilber ham for ingen ting.. Alle mener at det var ham som fikset slik at Frankrike kommer til final. PISSPREIK sier jeg! Det var Thuram, Makele og Viera som fikk det til. Vi må ikke glemme Ribery som har jobbet jævlig og skapet problemer for motstandene Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvem faen er det som kaller seg for Zidane? Han må være en taper ass... 6453246[/snapback] Zidane er jo kongen av alle, så hvorfor ikke kalle seg det? 6453261[/snapback] O'rly? Zidane suger fis, like dårlig som Semb 6453263[/snapback] Hihi. Zidane er 3 ganger verdens beste, han er blant de beste, om ikke _den_ beste i dette vm. Så å si at han suger fis, blir vel litt useriøst? 6453277[/snapback] bare jeg som liker Ronaldinho her eller? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Nå som ftz- Ikke er her kan vi baksnakke han. Slik som han røyker og drikker tror jeg han er dikter eller forfatter med forumet på siden. Endret 8. juli 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Han er oppskrytt, alle skriker og tilber ham for ingen ting.. Alle mener at det var ham som fikset slik at Frankrike kommer til final. PISSPREIK sier jeg! Det var Thuram, Makele og Viera som fikk det til. Vi må ikke glemme Ribery som har jobbet jævlig og skapet problemer for motstandene 6453358[/snapback] Haha. Plz. Vieira, Makelele og Thuram er alle defensive spiller, og skal vel så mye ha credit for at Frankrike fikk videre. Men framover, var det Zidane som var dirigent, som satte igang det meste, også videre. Og si at han er oppskrytt er noe av det mest tåpelige jeg har hørt. Cred til Ribery og, som har jobbet godt gjennom hele vm. bare jeg som liker Ronaldinho her eller? 6453360[/snapback] Nei, men i dette vm har ikke Ronaldinho vist seg noe bedre enn resten av Brasil. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 uff, er litt trøtte nå ... trur det er påtide og legge seg når eg høyre "Austin Powers" songen i håve, uten og ha sitt filmen på 2 år :!: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 hva slags valuta har dem i tyrkia? kan man bruke noe annet en euro der? 6453284[/snapback] Tyrkisk lire Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 slossing i dag også, skull ha meg burger. Så var slosskampen fult igang innpå statoil ;> Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 slossing i dag også, skull ha meg burger. Så var slosskampen fult igang innpå statoil ;> 6453379[/snapback] Det er da du skulle ha dratt på JaFs. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg liker ikke Ronaldinho heller, han er god. Ikke i VM dessverre, men for en taper... I begynnelse likte jeg ham, etterhvert innså jeg at han er ute etter oppmerksom og er sjølvdigger, lagde egen "R" logo.. haha.. Ingen er større enn Dennis Bergkamp, men han var ikke så populær pga han gikk ikke rundt og reklamerte for ham selv. EDIT; god natt, nu snakker jeg litt for mye. trøtt jaja GOD NATT ALLE SAMMEN! Endret 8. juli 2006 av fox88 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 slossing i dag også, skull ha meg burger. Så var slosskampen fult igang innpå statoil ;> 6453379[/snapback] Hø? Den skjønte jeg ingenting av. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Men soving på gang her.. Så jeg er våken da jeg drar imorgen ;o Er vel opp 09.00 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 slossing i dag også, skull ha meg burger. Så var slosskampen fult igang innpå statoil ;> 6453379[/snapback] Hø? Den skjønte jeg ingenting av. 6453382[/snapback] slossing innpå statoil Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg liker ikke Ronaldinho heller, han er god. Ikke i VM dessverre, men for en taper... I begynnelse likte jeg ham, etterhvert innså jeg at han er ute etter oppmerksom og er sjølvdigger, lagde egen "R" logo.. haha.. Ingen er større enn Dennis Bergkamp, men han var ikke så populær pga han gikk ikke rundt og reklamerte for ham selv. EDIT; god natt, nu snakker jeg litt for mye. trøtt jaja GOD NATT ALLE SAMMEN! 6453381[/snapback] Man trenger vel ikke å slutte å like folk bare fordi de gjør det dårlig av og til. anyways: go natt Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) her er ett 5 min arbeid (har bare laget eplet (veldig low-poly)) edit: whops, dobbelpost Endret 8. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg