Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tøft bilde av Tøffe-tera og looOool i rpp nå :D

6453205[/snapback]

hvor fikk du tak i det??

6453210[/snapback]

ja du kan jo bare lure no

6453212[/snapback]

det er jo det jeg gjør

6453231[/snapback]

meg og Tøffe-Terra hadde camsex og så kom loooool og busta oss :roll:

neida , satt og preiket piss på msm ;)

EDIT: btw hvordan kan du være diktator her :p

EDITENDAENGANG: stikker og legger meg nå

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

6453236[/snapback]

Msm.. ny klient :p ? :tease:

6453240[/snapback]

ja den er helt ny , med uber haxor fetuerz :ermm:

6453244[/snapback]

Kult :D

Men nå legger jeg meg.

Og med det tar jeg min lille nattaspam :D

God natt; stompen14, Google.com , Risern, ptta, Cyberfrog, Ustedalen, Victory, Bitex, ToP-HaiR, Dell_9200, espennyh, GloFF, jarmo, joakim409, Newt32, Togo, Chris88, matrino, Mo0nH0wL, DanielKorshar, Typho, spetter, jon67, Vimsi, nr.4, banansplitt, Satrucci_, Dj What, Canute, MacGyver007, FtZ-, nord, Vetrion, CurSe, crawford, ptv-, aGal, madgringo, Tøråsen, judas72, svortevik, xersess, EvenruD, premium, avanore, lago, reduxxx, Spellbound, Jan-E., dagan, joacimot, Nano-, Istapp, Uderzo, -kristoffer-, iopy, Majorp, lars91, Unlimited, Thomas_H, Petterahl, -Nikken, Ueland, Kaksa, Nvidia89, potetgullmannen, Morfiril, Skavhaug, TeggY, GrandMa, wil, E-Ton, amdme, _Evolution_, eXa, orjanbeats, nahojdat, troner87, stolmann, djheaven, PepsiCo, Hawkon__, Mr_Razer, ketilkor, Cytrixs25, Marthe-Ma, Kristallo, Grimrevenger, Havon, mrmus, SuBWoofeR, MRN, Edge, Freeman84, Cucumber, onyX, ZlaleX, Pun-stias, LasH, Qwark, taleg, Iguil, mokolotivet tåmmas, fox88, dimiles, DeLutte, Blue--Sky, BBC, skate4life, Sideburn, HansErik, t0ffemannen, tom waits for alice, Lars Anders, JohndoeMAKT, Njål, =Øyvind=, Kim64, Thogn83, MAXILA, Vostok.no, .com, zeitgeist, genesis, smetho, mb_zzz, ewi, rommling, Dragavon, RRhoads, sveinen, TheDarkListener, Jon A. Feet, Bakkar, Lisø, vargaz, Drunk In Public, Luchy, Weegroh, _Ferrari_, KillerX, AndyF, Ungoliant, Sebbe, raging king, Seian, shakur, Xyprotec, olejohnny, Hylo, simpson, Sir Superior, alansmith, Fez, Spazz, morningstar665, sanoj_20, ing98ole, lyon, Vandalen, Goscinny, Ludacris, Nuszardo, værdama, sigz, DrPhlux, Spartan, MagE, fiskfisk, irio, Lone*Desert-Fish, Nemo}, larsjh, KissaMcDuck, Limited_Edition, meinhold, kristhorso, AimAr, ^SheRmaN^, DarkAvatar, Linuxguru, Aasgaard, TST, acemaster, Mr-ISO, qweac, Filla, Papillon, H2H, Nonzchi, Joyless, Scorpioen84, dinosauren, arsvendg, Traktormannen, KGB-, riktor_1, FrodeThaMan, ath1337, noelleon, milleniam, nooper, maradona, TrulZern, meanbean, farke, groenn, ZiggWarth, FroHo, Pedersen2005, Kebab GUD, Bamboocha, FrenChie, Bruun, kjeklulf, Amphipod, PT, Psykopatisk Kaffelefse, ostov, cookie89, GKSaue, Grievdus, Mixel, ravnaboy, g0lden, FelaroN_, MrLee, Vighilicious, Xardax, Dingot0m, jstrandl, tjuetre, gulbanan, SpritHansi, Tidus_hmm, Islanbadsj, peer_gynt, kaid, eirich, m3, Svankmajer, lenny25, Cdflame, pcbouldingmania, BloodRabbit, Riggs, invictus, razh0r, magneska, miCro, neadii, stakan, mihcaoj, Marvil, C@sh, psychox, tcarl, Gunder1, Goz, Rakib, Cold Snake, Tydeus, skol, pleiadene, Dxbb, axi, Dewd, picpac, espen.strand, MadAss, Haarvekst, rec0n, CaZpeR, benbeni, carlern, smoker2, Tykjepelken og TorsteinVik!

Måtte alle sammen sove godt :)

Lenke til kommentar
meg og Tøffe-Terra hadde camsex og så kom loooool og busta oss  :roll:

EDITENDAENGANG: stikker og legger meg nå

6453236[/snapback]

jeg tror mer på den første :p

diuktator? nei si det. vet ikke

natta

Lenke til kommentar
Hvem faen er det som kaller seg for Zidane?

Han må være en taper ass...

6453246[/snapback]

Zidane er jo kongen av alle, så hvorfor ikke kalle seg det? :p

6453261[/snapback]

O'rly? Zidane suger fis, like dårlig som Semb :yes::tease:

Lenke til kommentar
Hvem faen er det som kaller seg for Zidane?

Han må være en taper ass...

6453246[/snapback]

Zidane er jo kongen av alle, så hvorfor ikke kalle seg det? :p

6453261[/snapback]

O'rly? Zidane suger fis, like dårlig som Semb :yes::tease:

6453263[/snapback]

Hihi. Zidane er 3 ganger verdens beste, han er blant de beste, om ikke _den_ beste i dette vm. Så å si at han suger fis, blir vel litt useriøst?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...