Snublefot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fikk i skoleoppgave å lese den. Utrolig bra bok syntes jeg. Men så er det litt av den sjangeren enten digger du ann, ellers så syntes du ann er teit. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Naiv super leste vi på skolen. var en grei bok. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I løøw Supertramp <3 6452481[/snapback] I will never talk too you again, unless your father touch me! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I løøw Supertramp <3 6452481[/snapback] I will never talk too you again, unless your father touch me! 6452491[/snapback] Så utrolig mange geniale låter de har Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har nettopp sett Saw 2. Så eneren tidligere, litt rare filmer de der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg digget Naiv/Super, jeg. Det er en bok spekket med morsomme, barnslige skildringer som får meg til å smile. Endret 7. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gud jeg hater fjortiser. Verste jeg vet om. De trangsynte, lille jævlene som tror de er så ufattelig tøffe siden de bytter ut hver s med z og har h på slutten av vært ord. Noen som er enige med meg? Lurer faktisk på om disse skal få gjennomgå i bloggen min Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Får det bare deg til å smile? Jeg smilte også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gud jeg hater fjortiser. Verste jeg vet om. De trangsynte, lille jævlene som tror de er så ufattelig tøffe siden de bytter ut hver s med z og har h på slutten av vært ord. Noen som er enige med meg? Lurer faktisk på om disse skal få gjennomgå i bloggen min 6452555[/snapback] Tror faktisk en av mine høyeste ønsker er å se Jet Li denge noen små fjortisser så kraftig.. *drømme seg bort noen sekunder* .. ja, det er nok en av mine topp 5 ønsker =) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Død over bortskjemte ufordragelige små fjortissdrittunger.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Får det bare deg til å smile? Jeg smilte også. 6452558[/snapback] Lurer på hvor det «bare» kom fra... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kanskje fra din store penis i Japan? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gud jeg hater fjortiser. Verste jeg vet om. De trangsynte, lille jævlene som tror de er så ufattelig tøffe siden de bytter ut hver s med z og har h på slutten av vært ord. Noen som er enige med meg? Lurer faktisk på om disse skal få gjennomgå i bloggen min 6452555[/snapback] æ eh nå itj nå my t 14izz daeh, mn d e aillj på skolnh minnh azz! LUV U 4EVARH! ....er selv 13 år, og avskyr det der. Men det er værre med folk på min alder som leker gangster. Yo MAFAKKRE blinbling MESSIN W00T ME!?!?+1 *surmule* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 NorthGarden: Du har ikke ett budsjett i signatur, det kalles ett regnskap. Budsjett er tall som du tror at sånn det kommer til å bli. Så kan du regne avvik mellom budsjett og regnskap etter at regnskapet er avsluttet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kanskje fra din store penis i Japan? 6452627[/snapback] Er sannsynligvis grunnen, ja. Den har en tendens til å komme litt i veien iblant. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 La oss lage 15års grense på forumet da:P Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gud jeg hater fjortiser. Verste jeg vet om. De trangsynte, lille jævlene som tror de er så ufattelig tøffe siden de bytter ut hver s med z og har h på slutten av vært ord. Noen som er enige med meg? Lurer faktisk på om disse skal få gjennomgå i bloggen min 6452555[/snapback] æ eh nå itj nå my t 14izz daeh, mn d e aillj på skolnh minnh azz! LUV U 4EVARH! ....er selv 13 år, og avskyr det der. Men det er værre med folk på min alder som leker gangster. Yo MAFAKKRE blinbling MESSIN W00T ME!?!?+1 *surmule* 6452644[/snapback] Når folk, eller "gangsters" sier "messe du med meg?" osv.. så sier du bare "Ja!" så blir det plutselig venn med deg.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Kanskje fra din store penis i Japan? 6452627[/snapback] Er sannsynligvis grunnen, ja. Den har en tendens til å komme litt i veien iblant. 6452649[/snapback] Skal jeg holde den, slik at du får begge hendene fri? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 NorthGarden: Du har ikke ett budsjett i signatur, det kalles ett regnskap. Budsjett er tall som du tror at sånn det kommer til å bli. Så kan du regne avvik mellom budsjett og regnskap etter at regnskapet er avsluttet. 6452648[/snapback] Det der er vel sånn han tror det kommer til å bli da ;P Veit jo ikke at han får itak i en scooter til 12500 brukt. Kanskje han bytter ut noen pc-deler og får en billigere/dyrere pc ? Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gud jeg hater fjortiser. Verste jeg vet om. De trangsynte, lille jævlene som tror de er så ufattelig tøffe siden de bytter ut hver s med z og har h på slutten av vært ord. Noen som er enige med meg? Lurer faktisk på om disse skal få gjennomgå i bloggen min 6452555[/snapback] æ eh nå itj nå my t 14izz daeh, mn d e aillj på skolnh minnh azz! LUV U 4EVARH! ....er selv 13 år, og avskyr det der. Men det er værre med folk på min alder som leker gangster. Yo MAFAKKRE blinbling MESSIN W00T ME!?!?+1 *surmule* 6452644[/snapback] Når folk, eller "gangsters" sier "messe du med meg?" osv.. så sier du bare "Ja!" så blir det plutselig venn med deg.. 6452660[/snapback] Eller ikke. Har selv fått grisebank 2 ganger av wannabegangsters. Du sloss med en, så sloss du med alle. Idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg