Skilpadde Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Ja, jeg hadde egentlig tenkt å ta den før jul, men så sa kjørelæreren min at forsjellen va ubetydelig. Bullshit! Endret 7. juli 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Oh faen, kanskje en ide og oppgradere driverne til pcen? LOL (ny billigpc) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hallå guddpiipel. Nå er jeg omsider kommet meg på nett igjen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hva har vært galt med nettet? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 yeha, loo0ool og hennes 2 kusiner er på webcam XD 6450053[/snapback] Ok, på tide å finne på noe annet. *Poff* 6450072[/snapback] HAHA Vernoica, u'r the best ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hva har vært galt med nettet? 6450568[/snapback] Han har kjørt fra Stavanger til Oslo i dag , og derfor har han ikke vært online før nå Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har hatt lappen i et år så jeg har nok tatt den for lengst. Før var det flere riktige på hver, men det stod jo hvor mange som var riktige. Fikk 12 feil og brukte 20 min første og eneste gangen jeg tok den, men da kunne man jo ha 21 feil tror jeg. 6450343[/snapback] Haha, da er jeg EID av deg. Det var MYE lettere når jeg tok lappen for 5-6 eller hvafaen år sia når jeg tok den - og jeg strøyk 2 ganger, og bestod med latterlige knappe 1 poeng siste gangen. Så jeg skal ikke ha at jeg er den råeste filmen på Narvesen. Men jeg ER derimot rå til å kjøre dissa bilene! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 sE HVA JEG HAR!1111!!1!1 Edit: NP: Skymarshall & R-Win - Hjemmebrent 6448446[/snapback] OMG, GIEF! Burn energidrikke FTW! 6448448[/snapback] mwahahahahah! NP: Skymarshall & R-Win - Helvettes Paracett Sky, ser du leser forumet, TEKSTENE DINE ER SÅ JÆVLIG KONGE!! "Ja nå harn Eirik det vondt gitt. Åååååå så moro, ja det syns vi gitt. Ja for der sittern med begge finga i øra, mens blodårene pulserer i takt med aggresjonen i tinninga og snørra renner og tårene siler. Samtidig som en velplassert kjempenys blåser kaffekoppen og tobakkspakka rett i pc-skjermen." 6448449[/snapback] Haha jammen det er kos. Da kan sikkert du glede deg som et villsvin etter jaktsesongen til august en eller annen gang, for da har jeg fullt studio oppe å går her. Så da skal jeg og mitt syke sinn få utløp for mye rart i møe bra kvalitet. Oh joy! Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Noen som vet hvordan man får opp sånn meny i iPod nano, så man kan gjøre diverse scan,formatere osv? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har hatt lappen i et år så jeg har nok tatt den for lengst. Før var det flere riktige på hver, men det stod jo hvor mange som var riktige. Fikk 12 feil og brukte 20 min første og eneste gangen jeg tok den, men da kunne man jo ha 21 feil tror jeg. 6450343[/snapback] Haha, da er jeg EID av deg. Det var MYE lettere når jeg tok lappen for 5-6 eller hvafaen år sia når jeg tok den - og jeg strøyk 2 ganger, og bestod med latterlige knappe 1 poeng siste gangen. Så jeg skal ikke ha at jeg er den råeste filmen på Narvesen. Men jeg ER derimot rå til å kjøre dissa bilene! 6450585[/snapback] Hehe, men jeg er jo rå til å kjøre dissa bilene jeg og Raca bilen til Atle H. P. ( Den A6'en med 2,6 liters quatro elns) til Holmestrand en gang. Dro forbi på første sletta. Da var jeg litt glad i bilen min. Og du kan tro han som kjørte den var paff Var ikke Atle som kjørte, men en kamerat av han som gikk i klassen min. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dro du en A6'n til Atle med Volvon din? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hahahahahahhaha, Volvo! Har du ikke en fin Volvo Anette? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nei det er en Opel. *furte* Men Ole kom først frem da, jeg ble fornuftig mot slutten der. Men det var sykt gøy, og han skryter fortsatt om hvor sprek bilen min er. Astra 1,6 liter altså Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nei det er en Opel. *furte* Men Ole kom først frem da, jeg ble fornuftig mot slutten der. Men det var sykt gøy, og han skryter fortsatt om hvor sprek bilen min er. Astra 1,6 liter altså 6450684[/snapback] Astra 1.6? Ahehahehahe, jaja! Det var ikke verst gjennomført. *klappepåskuldern* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Den går bedre enn du tror for den har rundt 100 hester og er så liten og lett. Mest gøy å eie folk med en sånn bil. Edit: men nå stikker jeg hjem fra jobb og ut med båten, hvis ikke jeg blåser bort Endret 7. juli 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sikker på at han ga på nok for å holde følge ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Den går bedre enn du tror for den har rundt 100 hester og er så liten og lett. Mest gøy å eie folk med en sånn bil. 6450711[/snapback] Det er jeg fullstendig klar over, kjører selv en liten fjert av en Toyota Corolla 1.6 16v nå, og den fiser avgårde fra de fleste så jeg må le støtt. Men EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGENTLIG skulle nok han "Atle" ha tatt deg der ja! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Den går bedre enn du tror for den har rundt 100 hester og er så liten og lett. Mest gøy å eie folk med en sånn bil. 6450711[/snapback] Det er jeg fullstendig klar over, kjører selv en liten fjert av en Toyota Corolla 1.6 16v nå, og den fiser avgårde fra de fleste så jeg må le støtt. Men EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGENTLIG skulle nok han "Atle" ha tatt deg der ja! 6450719[/snapback] Det tror jeg også ;P For pappa sin Ford Mondeo 1.8l , drar glatt ifra naboen sin Astra 1,6 l. Og våres mondeo kjørte så å si i fra en Audi 1,9Tdi ut fra et kryss.. (tror nok toppfarten er høyere på Tdi'n men ;P våres bil er lavt giret) Og en 2,6l quattro drar nok finfint ifra våres igjen.. konklusjon: prøv quattron Anette, sikkert DIGG bil å kjøre + at den går bra til å være diesel. Endret 7. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg er verdens heldigste gutt. Mor lager hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ah, venter på at den forbanna MX-1000 skal bli ferdig lada. Eneste ulempe er at man må lade den opp hver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg