Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt lappen i et år så jeg har nok tatt den for lengst. :)

Før var det flere riktige på hver, men det stod jo hvor mange som var riktige. Fikk 12 feil og brukte 20 min første og eneste gangen jeg tok den, men da kunne man jo ha 21 feil tror jeg.

6450343[/snapback]

Haha, da er jeg EID av deg. Det var MYE lettere når jeg tok lappen for 5-6 eller hvafaen år sia når jeg tok den - og jeg strøyk 2 ganger, og bestod med latterlige knappe 1 poeng siste gangen. Så jeg skal ikke ha at jeg er den råeste filmen på Narvesen. Men jeg ER derimot rå til å kjøre dissa bilene!

:cool:

Lenke til kommentar
sE HVA JEG HAR!1111!!1!1 :D

Edit: NP: Skymarshall & R-Win - Hjemmebrent :D

6448446[/snapback]

OMG, GIEF!

Burn energidrikke FTW! :love:

6448448[/snapback]

mwahahahahah!

NP: Skymarshall & R-Win - Helvettes Paracett

Sky, ser du leser forumet, TEKSTENE DINE ER SÅ JÆVLIG KONGE!!

"Ja nå harn Eirik det vondt gitt.

Åååååå så moro, ja det syns vi gitt.

Ja for der sittern med begge finga i øra,

mens blodårene pulserer i takt med aggresjonen i tinninga

og snørra renner og tårene siler.

Samtidig som en velplassert kjempenys

blåser kaffekoppen og tobakkspakka rett i pc-skjermen."

6448449[/snapback]

Haha jammen det er kos. Da kan sikkert du glede deg som et villsvin etter jaktsesongen til august en eller annen gang, for da har jeg fullt studio oppe å går her. Så da skal jeg og mitt syke sinn få utløp for mye rart i møe bra kvalitet.

Oh joy! :w00t:

Lenke til kommentar
Har hatt lappen i et år så jeg har nok tatt den for lengst. :)

Før var det flere riktige på hver, men det stod jo hvor mange som var riktige. Fikk 12 feil og brukte 20 min første og eneste gangen jeg tok den, men da kunne man jo ha 21 feil tror jeg.

6450343[/snapback]

Haha, da er jeg EID av deg. Det var MYE lettere når jeg tok lappen for 5-6 eller hvafaen år sia når jeg tok den - og jeg strøyk 2 ganger, og bestod med latterlige knappe 1 poeng siste gangen. Så jeg skal ikke ha at jeg er den råeste filmen på Narvesen. Men jeg ER derimot rå til å kjøre dissa bilene!

:cool:

6450585[/snapback]

Hehe, men jeg er jo rå til å kjøre dissa bilene jeg og ;)

Raca bilen til Atle H. P. ( Den A6'en med 2,6 liters quatro elns) til Holmestrand en gang. Dro forbi på første sletta. Da var jeg litt glad i bilen min. :love: Og du kan tro han som kjørte den var paff :wee: Var ikke Atle som kjørte, men en kamerat av han som gikk i klassen min.

Lenke til kommentar

Den går bedre enn du tror for den har rundt 100 hester og er så liten og lett. ;)

Mest gøy å eie folk med en sånn bil. ;)

Edit: men nå stikker jeg hjem fra jobb og ut med båten, hvis ikke jeg blåser bort :D

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Den går bedre enn du tror for den har rundt 100 hester og er så liten og lett. ;)

6450711[/snapback]

Det er jeg fullstendig klar over, kjører selv en liten fjert av en Toyota Corolla 1.6 16v nå, og den fiser avgårde fra de fleste så jeg må le støtt. Men EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGENTLIG skulle nok han "Atle" ha tatt deg der ja!

Lenke til kommentar

6450711[/snapback]

Det er jeg fullstendig klar over, kjører selv en liten fjert av en Toyota Corolla 1.6 16v nå, og den fiser avgårde fra de fleste så jeg må le støtt. Men EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGENTLIG skulle nok han "Atle" ha tatt deg der ja!

6450719[/snapback]

Det tror jeg også ;P

For pappa sin Ford Mondeo 1.8l , drar glatt ifra naboen sin Astra 1,6 l.

Og våres mondeo kjørte så å si i fra en Audi 1,9Tdi ut fra et kryss..

(tror nok toppfarten er høyere på Tdi'n men ;P våres bil er lavt giret)

Og en 2,6l quattro drar nok finfint ifra våres igjen..

konklusjon: prøv quattron Anette, sikkert DIGG bil å kjøre + at den går bra til å være diesel.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...