Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg ikke går nå, kommer jeg aldri til å gå. Må rekke båten, snakkes hjemme på ugradert full dupleks klokken 22:00. Yeeee-haa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobber fra 07:40 til 16:00 hver dag jeg. Hvor lenge blir det? 08:20. Deilig med ferie.

6449835[/snapback]

Done that a long time ago :shrug:

Edit: får 100% for den ekstra tvangstimen så det går vel litt opp i opp...men fan så irriterende når du begynner 0715 og alt du vil er å dra hjem og ta helg.

Helvettes BaneTele. Pga de så er hele otta borte fra trafikken på 1881! ARGH BRENN!

Lenke til kommentar

FY som jeg kjeder meg, har 13 dataspill, har gått lei alle, har tv, men der går det ikke no bra, har en haug av musikk utstyr, men naboene er sure, har tusenvis av bøker, alle er lest....hva skal jeg finne på?`

En ting: hva het det bilspillet der du skulle style bilen din og kjøre rundt i oslo, han karen som sier "fet bmw" eller no sånt...hva het det? Trur det var på 123spill.no

Lenke til kommentar
FY som jeg kjeder meg, har 13 dataspill, har gått lei alle, har tv, men der går det ikke no bra, har en haug av musikk utstyr, men naboene er sure, har tusenvis av bøker, alle er lest....hva skal jeg finne på?`

En ting: hva het det bilspillet der du skulle style bilen din og kjøre rundt i oslo, han karen som sier "fet bmw" eller no sånt...hva het det? Trur det var på 123spill.no

6449922[/snapback]

Mujaffa 1.6 :cool: .

Endret av quakie
Lenke til kommentar
yeha, loo0ool og hennes 2 kusiner er på webcam XD

6450053[/snapback]

Jeg antar du ikke kjenner mange jenter?

Siden du jubler om det her.

6450102[/snapback]

Jeg kjenner ikke mange jenter? Da kjenner du meg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...