akristina92 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jaja, dere får ha det morsomt med jobb, bading, samer, lønning og anlegg for biler. Jeg går å legger meg nå. Nighty night. 6448559[/snapback] God natt, Blackslash! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 o.O Work, work. Skal bli godt å komme hjem å legge seg etter jobb. Er så sliten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Weird Al Yankovic - I Can't Watch This Høre den ferdig, spille litt enemy territory. Gud fader så full av energi jeg er *synge med* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hmm... ble ikke så mye soving får meg. Jeg bestemte meg for å se liveopptak fra youtube >.< Gamma Ray - Heal Me (Lust for Live) Endret 7. juli 2006 av Blackslash Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 God morgens folks. Trøtt etter en 8 dagers arbeidsmaraton. Siste dagen nå. Fri helg... skal nyyyytes til det fulle med frøknen hjemme som jeg ikke har sett på like lenge. Ciao Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Da var jeg også oppe. God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg gratulerer herved følgende med dagen: Bestefar, Bjørnar (wilbur626), tvillingbroren til Bjørnar, George W. Bush og mora til Robbiedeluxe. :!: Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg gratulerer herved følgende med dagen: Bestefar, Bjørnar (wilbur626), tvillingbroren til Bjørnar, George W. Bush og mora til Robbiedeluxe. :!: 6448672[/snapback] Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mornings folkens, det er freeeedag!! ser frem til fest ikveld og imorra Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mornings folkens, det er freeeedag!! ser frem til fest ikveld og imorra 6448750[/snapback] Samme her! Todagers FTW! Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skal ta bilteorien om få minutter. Jeg er litt nervøs... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skal ta bilteorien om få minutter. Jeg er litt nervøs... 6448792[/snapback] Bare husk HØYREREGELEN.. og.. myke trafikanter - så går nok alt så bra skal du se. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg koser meg på jobb. Problematisk Twister! Jeg blir veldig, og jeg mener VELDIG opphisset av å spille Twister. Problemet mitt er at hver gang jeg er på besøk til bestevennen min så vil hun spille det. Dette er veldig ubehagelig for meg. Jeg får alltid orgasme, og klarer ikke å stå i ro. Derfor taper jeg alltid. =( Dette er et et stort problem for meg! Hjelp meg, hva skal vi gjøre! Twister-Man Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skal ta bilteorien om få minutter. Jeg er litt nervøs... 6448792[/snapback] Bare husk HØYREREGELEN.. og.. myke trafikanter - så går nok alt så bra skal du se. 6448810[/snapback] Høyreregelen er terpet på, jah. Hadde 2 feil på teoriproven.no nå i stad. Damn, må klare det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg koser meg på jobb. Problematisk Twister! Jeg blir veldig, og jeg mener VELDIG opphisset av å spille Twister. Problemet mitt er at hver gang jeg er på besøk til bestevennen min så vil hun spille det. Dette er veldig ubehagelig for meg. Jeg får alltid orgasme, og klarer ikke å stå i ro. Derfor taper jeg alltid. =( Dette er et et stort problem for meg! Hjelp meg, hva skal vi gjøre! Twister-Man 6448821[/snapback] apropo, HW treff hjemme hos meg i kveld med twister og vodka :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Problematisk Twister! Jeg blir veldig, og jeg mener VELDIG opphisset av å spille Twister. Problemet mitt er at hver gang jeg er på besøk til bestevennen min så vil hun spille det. Dette er veldig ubehagelig for meg. Jeg får alltid orgasme, og klarer ikke å stå i ro. Derfor taper jeg alltid. =( Dette er et et stort problem for meg! Hjelp meg, hva skal vi gjøre! Twister-Man 6448821[/snapback] Hva f... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 apropo, HW treff hjemme hos meg i kveld med twister og vodka :!: 6448827[/snapback] Kk, I'll bring karsk und Badehosen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Høyreregelen er terpet på, jah. Hadde 2 feil på teoriproven.no nå i stad. Damn, må klare det. 6448824[/snapback] Er som regel logiske spørsmål. Les spørsmålene godt og studer eventuelle illustrasjoner så skal du se du kommer godt i havn. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg koser meg på jobb. Problematisk Twister! Jeg blir veldig, og jeg mener VELDIG opphisset av å spille Twister. Problemet mitt er at hver gang jeg er på besøk til bestevennen min så vil hun spille det. Dette er veldig ubehagelig for meg. Jeg får alltid orgasme, og klarer ikke å stå i ro. Derfor taper jeg alltid. =( Dette er et et stort problem for meg! Hjelp meg, hva skal vi gjøre! Twister-Man 6448821[/snapback] Ta hintet MANN hun vil ha deg! Eller: Gjør som meg. Kjøpte 2 dansematter til xboxen... harry faktor STOR 10èr men drit morsomt! DDR3 på full guffe, noe brisen etter noen øl og morroa starter! Ciao Endret 7. juli 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg