Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg koser meg på jobb. :)

Problematisk Twister!

Jeg blir veldig, og jeg mener VELDIG opphisset av å spille Twister. Problemet mitt er at hver gang jeg er på besøk til bestevennen min så vil hun spille det. Dette er veldig ubehagelig for meg. Jeg får alltid orgasme, og klarer ikke å stå i ro. Derfor taper jeg alltid. =( Dette er et et stort problem for meg! Hjelp meg, hva skal vi gjøre!

Twister-Man

:D

Lenke til kommentar
Skal ta bilteorien om få minutter. Jeg er litt nervøs...  :wow:

6448792[/snapback]

Bare husk HØYREREGELEN.. og.. myke trafikanter - så går nok alt så bra skal du se. ;)

6448810[/snapback]

Høyreregelen er terpet på, jah. Hadde 2 feil på teoriproven.no nå i stad.

Damn, må klare det.

Lenke til kommentar

Problematisk Twister!

Jeg blir veldig, og jeg mener VELDIG opphisset av å spille Twister. Problemet mitt er at hver gang jeg er på besøk til bestevennen min så vil hun spille det. Dette er veldig ubehagelig for meg. Jeg får alltid orgasme, og klarer ikke å stå i ro. Derfor taper jeg alltid. =( Dette er et et stort problem for meg! Hjelp meg, hva skal vi gjøre!

Twister-Man

6448821[/snapback]

apropo, HW treff hjemme hos meg i kveld med twister og vodka :!:

Lenke til kommentar
Problematisk Twister!

Twister-Man

6448821[/snapback]

Hva f... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Høyreregelen er terpet på, jah. Hadde 2 feil på teoriproven.no nå i stad.

Damn, må klare det.

6448824[/snapback]

Er som regel logiske spørsmål. Les spørsmålene godt og studer eventuelle illustrasjoner så skal du se du kommer godt i havn. :)
Lenke til kommentar

Problematisk Twister!

Twister-Man

6448821[/snapback]

Ta hintet MANN hun vil ha deg!

Eller:

Gjør som meg. Kjøpte 2 dansematter til xboxen... harry faktor STOR 10èr men drit morsomt! DDR3 på full guffe, noe brisen etter noen øl og morroa starter!

Ciao

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...