Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blackslash: Jeg? Eller Flaringo? Jeg har iallefall stått opp

6448500[/snapback]

hmm.. Tenkte først på Flaringo. Men det gjelder jo alle! Er jo splitter pine gære som gidder å stå opp på sånne tider av døgnet. Linn er det greit med da.

Edit: Aligatorer! Sikker på at det ikke var krokodiller?

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Alligatordrøm? :!:

Fortell!

6448509[/snapback]

En spill levende alligator jeg skulle ha i en trestump og bringe med meg opp ett fjell... eneste jeg hadde til å bitte rundt munnen var dopapir, og tauet hadde den rundt halsen som en hund....

Ja jeg var redd... Fy søren jeg hater å dørmme for mine drømmer er aldri koselige :ermm:

EDIT: Alligator/Krokodille.. siden jeg ikke ser forskjell på de i våken tilstand tviler jeg på at hjernen min orka å skille mellom de to i søvne :p

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
En spill levende alligator jeg skulle ha i en trestump og bringe med meg opp ett fjell... eneste jeg hadde til å bitte rundt munnen var dopapir, og tauet hadde den rundt halsen som en hund....

Ja jeg var redd... Fy søren jeg hater å dørmme for mine drømmer er aldri koselige  :ermm:

6448512[/snapback]

Jeg trodde jeg hadde rare drømmer!

Skal du sykle til jobben i dag også? Husk paraplyen!

Lenke til kommentar
Alligatordrøm? :!:

Fortell!

6448509[/snapback]

Ja jeg var redd... Fy søren jeg hater å dørmme for mine drømmer er aldri koselige :ermm:

EDIT: Alligator/Krokodille.. siden jeg ikke ser forskjell på de i våken tilstand tviler jeg på at hjernen min orka å skille mellom de to i søvne :p

6448512[/snapback]

Haha! Syk drøm! :!:

Lenke til kommentar
Da legger jeg meg. Siste pug jeg noen gang gjør, 13g rett i dass :mad:

6448518[/snapback]

Haha, eid! Er lutfattig, 17g er alt jeg har =/ Var en dum ide å kjøpe items til for en lvl39 huntertwink for sikkert minst 500g. Så nå må jeg bare starte en hunter og lvle den til 39 >.<

Linn: Hehe, så synd at jeg ikke fikk sett det synet.

Lenke til kommentar

Akkurat kommet hjem <3

Anlegg til bilen, for ca 7k bestilt. Sweet sweet SWEET! :D

Lønning på onsdag, 13k inn på konto, ca 10k rett ut igjen i diverse utgifter.. 3k og leve på resten av måneden.. Takk gud for at jeg bor hjemme :p

Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem <3

Lønning på onsdag, 13k inn på konto, ca 10k rett ut igjen i diverse utgifter.. 3k og leve på resten av måneden.. Takk gud for at jeg bor hjemme :p

6448531[/snapback]

Heldig!

Da er det noe annet å bo alene og være singel :ermm:

Har aldri brukt så mye penger i mitt liv, er jo vant til å dele utgiftene mine med noen

Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem <3

6448531[/snapback]

Att du orker.

Kjøp heller falsk dumpventil til bilen.

LOL

Lenke til kommentar
Akkurat kommet hjem <3

6448531[/snapback]

Din same, enda ikke fått passordet til din egentlige konto?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...