Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Er det meg eller er det plutselig veldig mange nye brukere i Ot delen av forumet plutselig? syntes det er en hel haug med folk jeg ikke har sett før..  :hmm: Flere jenter er det blitt oxo.

6448144[/snapback]

Helt ærlig så tror jeg de henger her bare pga at looool er tilbake fra ferie

6448147[/snapback]

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det meg eller er det plutselig veldig mange nye brukere i Ot delen av forumet plutselig? syntes det er en hel haug med folk jeg ikke har sett før..  :hmm: Flere jenter er det blitt oxo.

6448144[/snapback]

6448147[/snapback]

LooOooL er relativt ny her hun og da

Lenke til kommentar

6448144[/snapback]

6448147[/snapback]

LooOooL er relativt ny her hun og da

6448156[/snapback]

Det var masse folk i denne tråden til hun dro på ferie, også dabba det av, nå er det "fullt liv" igjen :p

Ja hun er jo igrunn det..

Lenke til kommentar
Det var masse folk i denne tråden til hun dro på ferie, også dabba det av, nå er det "fullt liv" igjen :p

Ja hun er jo igrunn det..

6448162[/snapback]

jo, sant igrunn. jeg har først tatt av idag, etter at jeg har vært stille en ukes tid :\

EDIT: Tatt av overalt dem siste dagene og :\ har 80 poster ellerno på 3 dager :Æ

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Vurderer å legge meg, hvem er det som er på sonen nå?

6448173[/snapback]

uff!

det programmet er så tragisk...

20 kroner for å sende inn på teite konkurranser med små bamser i premier...

+ at de programlederene er så dumme... :ermm:

Lenke til kommentar
Ah... Ikke noe gale med nye folk altså. Spess ikke litt flere jenter, bare kos det  :)

6448169[/snapback]

Jepp.. men noen ganger syns jeg det er litt gnisninger mellom jentene (ikke alle da) og det er dumt.. :hm:

6448177[/snapback]

jeg synes det er gøy jeg, synd at cre8ive ikke har kommet tilbake til mer krangling :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Ah... Ikke noe gale med nye folk altså. Spess ikke litt flere jenter, bare kos det  :)

6448169[/snapback]

Jepp.. men noen ganger syns jeg det er litt gnisninger mellom jentene (ikke alle da) og det er dumt.. :hm:

6448177[/snapback]

fordi jenter er skrudd sammen til å være uvenner, mens gutter er venner med alle ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...