Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

*gjespe*

 

I hel**** hvor jeg er trøtt i dag....

 

Back to school. *Nynne på the great american success story av Alice Cooper<-den må lastes ned!*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
dette virker betryggende... fikk akutttime hos legen pga frykt for blindtarmbetennelse.

6032899[/snapback]

har du jævlig vondt ?

6033239[/snapback]

om å ligge i fosterstilling uten å egentlig kunne røre seg går under jævlig vondt så ja :p

 

fikk vite at det ikke var blindtarmbetennelse men allergisk reaksjon, så skal til sykehuset om ikke så lenge å ta masse prøver. de tror det er laktoseintoleranse selv om jeg ikke har drukket melk :ermm:

 

edit: skal dit kl 8 i morgen om dere lurte :p

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det som skjer er naturligvis at operativsystemet sletter alt som er på hardisken(overwrite-sletting slik at det ikke kan gjennoprettes), kjører kommander som vil ødelegge div. hardware, slett bios før den til slutt overklokker prossessoren slik at en smelter.

 

Aldri fornærm en linux kernel.

Lenke til kommentar
Det som skjer er naturligvis at operativsystemet sletter alt som er på hardisken(overwrite-sletting slik at det ikke kan gjennoprettes), kjører kommander som vil ødelegge div. hardware, slett bios før den til slutt overklokker prossessoren slik at en smelter.

 

Aldri fornærm en linux kernel.

6033327[/snapback]

Den dagen jeg ser en prosessor smelte skal du få en e-klem. ^^

Lenke til kommentar
Det som skjer er naturligvis at operativsystemet sletter alt som er på hardisken(overwrite-sletting slik at det ikke kan gjennoprettes), kjører kommander som vil ødelegge div. hardware, slett bios før den til slutt overklokker prossessoren slik at en smelter.

 

Aldri fornærm en linux kernel.

6033327[/snapback]

Den dagen jeg ser en prosessor smelte skal du få en e-klem. ^^

6033333[/snapback]

Dahl. Kjernen smelter. Pinnene smelter. Ergo; smelter.

 

 

Eid.

Lenke til kommentar
Nei. Han vil bare spre det gode. :fun:

6033437[/snapback]

Er kristendommen plutselig noe positivt?

6033446[/snapback]

 

For han så er det det.

 

 

Snakket med han nå, mulig det blir dåp i samme slengen. Kirken har ikke kapasitet til å ha det, så de som kommer bør ha på seg litt finere klær. Takk.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Hylo skal ha bibelmøte på fredag, alle som vil komme er hjertelig velkomne. :fun:

 

Edit: Dørene åpner kl 1800. Det vil bli lett servering. (Vaffler som jeg har laget og bringebærsaft.)

6033409[/snapback]

Velkommen skal dere være!

 

Vel møtt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...