Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

ATi-Radeon: At du har hatt 24 warns tidligere betyr jo bare at du er en "slow-learner"... Og det er ikke alltid noen vinner

6445321[/snapback]

Altså, i følge deg så er jeg en slow-learner siden dere ikke liker hva jeg gjør?

Sikkert mange suksessrike folk som har hat haters også, sikkert mange som ikke likt hva de gjorde, men de fikk suksess lell.

Det er det å bare ikke følg strømmen, gå i mot den og skap nye veier :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo bare flisespikkeri dere har av grunner. Jeg holder da en bra tone jeg, bare litt argumentasjon :)

6445316[/snapback]

Hva jeg har som argumentasjon vet da du fint lite om...sant? Hvem har sagt at jeg har nevnt alle?

6445329[/snapback]

Ut ifra det som har skjedd i den siste halvtimen, har du vel ganske liten grunn til å gi meg ''ferie''

Har på følelsen av at når vi treffer mods på et ømt punkt så blir dere sure og gir oss ferie :)

Blackslash: Vi diskuterer bare litt da. Gjerne kom med et annet emne! :)

Endret av thewiz
Lenke til kommentar

thewiz: Les hva han skriver - Det gjelder en rekke hendelser, helhetsmessig, ikke nødvendigvis den siste halvtimen. En kan akkumulere hendelser som til sammen gir en ferie.

Men skal vi droppe dette nå, så tar vi det heller på PM for de som er interesserte?

Lenke til kommentar
okayokay! EOD!

Herlighet hvor varmt det er i dag, viftene står på fult her ihvertfall. Hva med dere?  :)

6445362[/snapback]

Det er alt for varmt på rommet mitt ;P

driver på å dør av varmen, så kommer det ei jente på besøk etterpå, blir godt over 50 grader her ja:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...