ATi-Radeon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ATi-Radeon: At du har hatt 24 warns tidligere betyr jo bare at du er en "slow-learner"... Og det er ikke alltid noen vinner 6445321[/snapback] Altså, i følge deg så er jeg en slow-learner siden dere ikke liker hva jeg gjør? Sikkert mange suksessrike folk som har hat haters også, sikkert mange som ikke likt hva de gjorde, men de fikk suksess lell. Det er det å bare ikke følg strømmen, gå i mot den og skap nye veier Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal vi ikke heller spore over på noe annet? Dette kan vi strengt tatt ta pr PM... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal vi ikke heller spore over på noe annet? Dette kan vi strengt tatt ta pr PM... 6445335[/snapback] Jeg bare svart på ditt utsagn om meg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det er jo bare flisespikkeri dere har av grunner. Jeg holder da en bra tone jeg, bare litt argumentasjon 6445316[/snapback] Hva jeg har som argumentasjon vet da du fint lite om...sant? Hvem har sagt at jeg har nevnt alle? 6445329[/snapback] Ut ifra det som har skjedd i den siste halvtimen, har du vel ganske liten grunn til å gi meg ''ferie'' Har på følelsen av at når vi treffer mods på et ømt punkt så blir dere sure og gir oss ferie Blackslash: Vi diskuterer bare litt da. Gjerne kom med et annet emne! Endret 6. juli 2006 av thewiz Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Stopp med denne OT-spamen, dere kan bli bannet av det ifølge topic. EDIT: Var topic for SO4 det sto kanskje =/ Men det var litt morsomt å lese. Endret 6. juli 2006 av Blackslash Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Haha, så du bryter regler for å være populær? Vel, enig med oysfaerg, videre diskusjon av dette kan tas via PM Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 thewiz: Les hva han skriver - Det gjelder en rekke hendelser, helhetsmessig, ikke nødvendigvis den siste halvtimen. En kan akkumulere hendelser som til sammen gir en ferie. Men skal vi droppe dette nå, så tar vi det heller på PM for de som er interesserte? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 okayokay! EOD! Herlighet hvor varmt det er i dag, viftene står på fult her ihvertfall. Hva med dere? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har 12 80mm vifter i PC'en nå, bråker litt, men det er så forbanna varmt... har en gulvvifte, en oscillerende vifte, 2 bordvifter, takvifte, prosessorvifte, spansk vifte, MEN DET HJELPER JO IKKE! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Men hva faen? Hvorfor postet jeg her!? *argh* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 12 vifter i PCen? Oi. Jeg har en på CPU, en i PSU og en liten en på GPU. HDene mine brenner. Jeg må ha ny PC Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 okayokay! EOD! Herlighet hvor varmt det er i dag, viftene står på fult her ihvertfall. Hva med dere? 6445362[/snapback] Det er alt for varmt på rommet mitt ;P driver på å dør av varmen, så kommer det ei jente på besøk etterpå, blir godt over 50 grader her ja:P Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 oysfaerg kan komme opp i hele 3 banninger i dag Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 oysfaerg kan komme opp i hele 3 banninger i dag 6445385[/snapback] Bra noen holder telling Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg skulle ønske man kunne laste opp ei fil på forumet, uten å måtte poste det i en tråd. F.eks at man kunne laste opp ei fil på Administrér dine vedlegg Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 her er det nå 30 grader inne(på kjøkkenet), men syns egentlig ikke det er så varmt.. kanskje fordi jeg har blitt vant med varmen i østerrike, deiilig ^^ Håper bruttern får satt opp pc'n min snart *gledeseg* Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Newt32: Postes i tilbakemeldinger for forumet... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Fikk ikke til å legge til bilde nå så det får bare være. Endret 6. juli 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Newt32: Postes i tilbakemeldinger for forumet... Vet. Men, jeg skulle teste et bilde, så viste jeg ikke helt hvor jeg skulle laste det opp Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg så en fancy ting på Claas Olson i dag. En liten batteridrevet vifte med vann i som du kan sprute for å avkjøle deg. En slik en vil jeg ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg