Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

OI :/ Kanskje likegreit for deg at du ikke er sammen med hun mer?

6445121[/snapback]

Altså, hun har vært en spessielt menneske hele livet sitt. Dog, jeg tror bruddet må ha utløyst noe :((

6445204[/snapback]

Det kan hende, men var det ikke hun som slo opp? Du kan ihvertfall ikke klandres for det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
antydninger til at hun var litt gutt? og nynorsk inni alt derre!

Eit spessielt menneske, eller ett spessielt menneske?

6445213[/snapback]

Mere fjottposting fra deg og du skal få deg en dundrende sommerferie.

6445229[/snapback]

ble du sur nå? om jeg får en sommerferie vil jeg ha en GOOD reason!

Lenke til kommentar
Tåler ikke så mye sjø, ATi-Radeon  :p

6445265[/snapback]

hehe, SO er for å "chatte" i, tåler han ikke snikksnakk og annet drittsnakk så skjønner jeg ikke hva han gjør her :)

6445266[/snapback]

Modererer?:p

Lenke til kommentar

6445265[/snapback]

hehe, SO er for å "chatte" i, tåler han ikke snikksnakk og annet drittsnakk så skjønner jeg ikke hva han gjør her :)

6445266[/snapback]

Modererer?:p

6445268[/snapback]

Om han tar seg nær av og alt og ingenting som ikke er så personlig så begynner jeg å lure. Vil ha ett fett grunnlag om han skal banne meg :roll:

Jeg snakker ca. 40% mindre dritt enn hva de andre gjør, men be real liker meg ikke :) han har banna meg før :) (2 ganger?)

Lenke til kommentar

6445265[/snapback]

6445266[/snapback]

Tro meg, jeg har plenty av grunner til å kaste deg ut, det skal du ikke bekymre deg over. Bekymre deg heller over hvor lang ferien din blir du :)

Og...hvis du leser retningslinjene så skal man holde en høfflig tone ovenfor andre, noe som også er spesifikke regler i denne threaden også, og en slik kommentar ser jeg på som langt fra de reglene!

Lenke til kommentar
Og sinnet kom frem da jeg prøvde å rette hannes nynorsk kunnskaper :)

Ikke at jeg kan nynorsk, men prøvde meg:)

6445300[/snapback]

Der har du en regel f.eks som står i SO5 som du ignorere. Prøvd å LESE reglene for en gangs skyld?

oysfaerg: hvis du vil så skal du bare gjøre det, I don't mind.

Lenke til kommentar
Det er jo bare flisespikkeri dere har av grunner. Jeg holder da en bra tone jeg, bare litt argumentasjon :)

6445316[/snapback]

Hva jeg har som argumentasjon vet da du fint lite om...sant? Hvem har sagt at jeg har nevnt alle?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...