Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nettop der du tar feil. Skader aldri å få litt hjelp ;)

6032677[/snapback]

 

Ekte mannfolk vil ikke ha hjelp

__________________________

 

Sær opplevelse i natt. Jeg var i drømmeland, med musikk i bakgrunnen (husker ikke annet enn musikk). Så, uten forvarsel stopper musikken og jeg bråvåkner. Kikker meg forvirret rundt i rommet, og reagerer på hvor stille det er. Ingen PC, ikke noe kjøleskap og ingen blinkende lys fra switchen.

 

Så, strømmen i hele nabolaget hadde forsvunnet, og alt jeg så når jeg kikket ut vinduet var mørklagte gater. Så, jeg har tydeligvis problemer med å sove uten bråk. Andre våkner av bråk, jeg våkner av stillhet.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Marley når du skriver, Jeg kjeder meg. Vi har som vanlig ingen lærer så er det lett å oppfatte det som at det er grunnen til at du kjeder deg.

6032685[/snapback]

 

Såklart. Men jeg hadde kjeda meg mer om vi hadde hatt foredrag om hvordan man redigerer i Studio 9.

 

Det minste av to onder.

Lenke til kommentar
Nettop der du tar feil. Skader aldri å få litt hjelp ;)

6032677[/snapback]

 

Ekte mannfolk vil ikke ha hjelp

__________________________

 

Sær opplevelse i natt. Jeg var i drømmeland, med musikk i bakgrunnen (husker ikke annet enn musikk). Så, uten forvarsel stopper musikken og jeg bråvåkner. Kikker meg forvirret rundt i rommet, og reagerer på hvor stille det er. Ingen PC, ikke noe kjøleskap og ingen blinkende lys fra switchen.

 

Så, strømmen i hele nabolaget hadde forsvunnet, og alt jeg så når jeg kikket ut vinduet var mørklagte gater. Så, jeg har tydeligvis problemer med å sove uten bråk. Andre våkner av bråk, jeg våkner av stillhet.

6032689[/snapback]

 

NERD

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Marley når du skriver, Jeg kjeder meg. Vi har som vanlig ingen lærer så er det lett å oppfatte det som at det er grunnen til at du kjeder deg.

6032685[/snapback]

 

Såklart. Men jeg hadde kjeda meg mer om vi hadde hatt foredrag om hvordan man redigerer i Studio 9.

 

Det minste av to onder.

6032713[/snapback]

 

Da så, well have phun.

Lenke til kommentar
Ekte mannfolk vil ikke ha hjelp

__________________________

 

Sær opplevelse i natt. Jeg var i drømmeland, med musikk i bakgrunnen (husker ikke annet enn musikk). Så, uten forvarsel stopper musikken og jeg bråvåkner. Kikker meg forvirret rundt i rommet, og reagerer på hvor stille det er. Ingen PC, ikke noe kjøleskap og ingen blinkende lys fra switchen.

 

Så, strømmen i hele nabolaget hadde forsvunnet, og alt jeg så når jeg kikket ut vinduet var mørklagte gater. Så, jeg har tydeligvis problemer med å sove uten bråk. Andre våkner av bråk, jeg våkner av stillhet.

6032689[/snapback]

 

Haha. Jeg våkner av ingenting. Sov gjennom at søstra mi spydde hele natta, samtidig som det var tordenvær ute og moren min hadde vært inne på rommet mitt for å hente en bøtte.

 

...nei jeg bor ikke på et bøttekott.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...