Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Da reiser jeg til Bulgaria. Ringte reisearrangøren for å høre hvordan det står til der nå, hun sa at det meste er som det var før alt regnet der hvor vi skal bo, så vi får håpe det ordner seg. Vil helst ikke bo på et sted med gjørme og sprukne hotellrom  :p

6444496[/snapback]

Synd du ikke drar om 3 uker, vi kunne kost oss på stranden sammen. Hvor er det du skal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd du ikke drar om 3 uker, vi kunne kost oss på stranden sammen. Hvor er det du skal?

6444564[/snapback]

Skal til Golden Sands og skal bo på et ungdomshotell, skal være der i to uker. Hvilken dato skal du til Bulgaria?

6444574[/snapback]

Vi skal til Sunny Beach, nærmere bestemt Chaika Beach Hotel, 29. juli.

Lenke til kommentar

God tur thea :)

Er merkelig mange som skal til bulgaria i år. Lurer på hvilket selvskap som har dumpet prisene og drevet så fryktelig reklamering for det landet for jeg kjenner serriøst MANGE som skal dit i løpet av sommeren :-|

Lenke til kommentar

Hehehe, godt jeg sa nei til å bli med til Bulgaria... Nå står en gjeng kompiser av meg med finger'n i rævva, uten mulighet for å avbestille turen sin til Sunny Beach ^^ Jeg spurte om ikke de ville dra til Bergen istedet, mye billigere, men da ble de sure :p

Lenke til kommentar
"Braindead" er kos :love: filmen med kanskje verdens kuleste prest.

"I kick ass for the lord!" :wee:

6444680[/snapback]

Det er den tredje gangen du sier det.

6444686[/snapback]

det var "Bad taste" jeg prata om igår.

6444723[/snapback]

Du nevnte braindead også.

haha, lillehjernen til en mann datt ut, så var han fortsatt i livet, så åpnet han et stort står i bakhodet og puttet den inn igjen :!:

herlig disgusting med sånne splatterkomedier. Bad Taste og Braindead stiller på lik linje med Evil dead-filmene :)  utrolig mye blod og gørr, men fortsatt komedie :D

6440405[/snapback]

Lenke til kommentar

6444564[/snapback]

Skal til Golden Sands og skal bo på et ungdomshotell, skal være der i to uker. Hvilken dato skal du til Bulgaria?

6444574[/snapback]

altså, hva faen er det med folk å golden sands? alle skal jo dit i sommer.

Lenke til kommentar
GRRRR! Les førsteinnlegget i tråden!

6444786[/snapback]

Tusen hjertelig takk for at du bannet kårekårelimihåret, oysfaerg! :love:

Han oppførte seg frekt mot alt og alle, hele tiden!

EDIT: Så glemte jeg å nevne at du er min helt. :love:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...