Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Som objektiv tredjepart (aka bergenser) kan jeg fortelle at du var mye vanskeligere å forstå enn Bandidos Pelle (Oslo), wh1te (Sandnes), TLZ (bondelandet) eller fredrik (Skien).

6443923[/snapback]

Jaja, du kommer til så slite i Trondheim med tanke på hvor "pent" jeg snakker. Er redd jeg må fungere som tolk på diverse begivenheter. :p

6443950[/snapback]

Bartfestival, DDE-konsert, RBK-kamp, osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter skikkelig med trøndersk, men synes allikevel det er søtt på noen gutter.

Ellers er jo kristiansanddialekt, sandesdialekt (tenker på søte unger som maser om russekort) og bergensdialekt også ganske søtt. Men nord for Trondheim slutter dialekt å være søtt..

6443605[/snapback]

Er det en plass i Norge som heter Sandes eller er det min by Sandnes du sikter til?

6443938[/snapback]

Det er nok din by hvis det ikke er veldig langt unna Kongeparken, bodde på motell der under landstreffet og gikk derfor til sentrum hver dag og det var så masse søte unger der. Men de var også helt sinnsykt plagsomme etterhvert og hadde alt for mange russekort.

Lenke til kommentar
Bartfestival, DDE-konsert, RBK-kamp, osv?

6443961[/snapback]

Ja.

Jeg skal nok få dratt deg med på ymse festiviteter på Samfundet og. 80-tallsfest og ølfestival (aka. Trondheim Oktoberfestival) er markert på kalenderen.

6443984[/snapback]

80-tallsfest, you say? Jeg dukker opp som Patrick Bateman. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
3 minutter igjen til jeg sykler bort til IKEA. Skal handle lampe for jobben, og når jeg har gjort det skal jeg hjem med lampa, og så rett på kvadrat for å handle bikini  :love:

6443986[/snapback]

Skulle ikke du ha string for noen sider tilbake?

Lenke til kommentar
80-tallsfest, you say? Jeg dukker opp som Patrick Bateman.  :cool:

6443989[/snapback]

Oh yes, jeg stiller opp med leopardslengbuksa med strategisk plassert agurk i lyskeområdet. Burde nesten begynt å spare til hockeysveis, men kvier meg litt grunnet det fine været (deilig med kort hår).

80-tallsfesten på Samfundet er høyst trolig den beste festen i hele Norge, SATAN som det rocker! :dribble:

Lenke til kommentar
3 minutter igjen til jeg sykler bort til IKEA. Skal handle lampe for jobben, og når jeg har gjort det skal jeg hjem med lampa, og så rett på kvadrat for å handle bikini  :love:

Og så skal jeg bade selv om det ikke er sol

6443986[/snapback]

Heldige deg som slutter så tidlig. :)

Kvadrat ser gøy uy, foreslo å gå litt der da vi hadde vært på Ford og kopert nøkler til russebilen. Men hun som kjørte satt i bilen og sov og alle var dritslitne etter å ha kjørt hjemmefra og til kristiansand, festet der halve natten og så kjørt videre opp til Sandnes og sittet der fra seks til ni før vi dro på Ford for å kopiere nøkler etter jeg la igjen min på disken hos russeservice i Sandefjord. :p

Lenke til kommentar

6443989[/snapback]

Oh yes, jeg stiller opp med leopardslengbuksa med strategisk plassert agurk i lyskeområdet. Burde nesten begynt å spare til hockeysveis, men kvier meg litt grunnet det fine været (deilig med kort hår).

80-tallsfesten på Samfundet er høyst trolig den beste festen i hele Norge, SATAN som det rocker! :dribble:

6443999[/snapback]

Aldersgrense for å komme inn der? :innocent:

Lenke til kommentar

6443989[/snapback]

6443999[/snapback]

Aldersgrense for å komme inn der? :innocent:

6444060[/snapback]

Trolig høyere enn 15.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...