Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AnAnAs:

Akkurat det er "in the eye of the Beholder".

Skjønner hva du mener, men ville bare påpeke at også dere nede i smørøyet prater dialekt. Jeg har noen ganger hatt problemer med å forstå Osloborgeres mildt sagt snodige slang.

Skråppianntasjell!?! :p

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Wooh!

Det er mange andre elektriske dupeditter her jeg kan kose meg med.

F. eks om jeg skal ta ut penger fra en maskin her, må jeg trykke ALT-F4! Det strider mot mine prinsipper. :ohmy:

Ellers er det slik tøff post-ting som du bare stapper brevet i og så bare.. NJAHOM blir det skrevet på porto og alt. :love:

så så så er det en lamineringsmaskin som gjør underverker ut av et pappkort og plastikk.

Ellers er seddeltelleren alltid gøy å bruke. FLAPPFLAPPFLAPP oowooohoow *føle seg som en smart-ass gangsta*

...

Jeg ville dele det med dere. Håper dere likte det.

Fortell gjerne hva som gleder dere ved deres arbeidsplass.

Danke!

Lenke til kommentar
AnAnAs:

Akkurat det er "in the eye of the Beholder".

Skjønner hva du mener, men ville bare påpeke at også dere nede i smørøyet prater dialekt. Jeg har noen ganger hatt problemer med å forstå Osloborgeres mildt sagt snodige slang.

Skråppianntasjell!?! :p

6443893[/snapback]

Som objektiv tredjepart (aka bergenser) kan jeg fortelle at du var mye vanskeligere å forstå enn Bandidos Pelle (Oslo), wh1te (Sandnes), TLZ (bondelandet) eller fredrik (Skien).

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Wooh!

Det er mange andre elektriske dupeditter her jeg kan kose meg med.

F. eks om jeg skal ta ut penger fra en maskin her, må jeg trykke ALT-F4! Det strider mot mine prinsipper. :ohmy:

Ellers er det slik tøff post-ting som du bare stapper brevet i og så bare.. NJAHOM blir det skrevet på porto og alt. :love:

så så så er det en lamineringsmaskin som gjør underverker ut av et pappkort og plastikk.

Ellers er seddeltelleren alltid gøy å bruke. FLAPPFLAPPFLAPP oowooohoow *føle seg som en smart-ass gangsta*

...

Jeg ville dele det med dere. Håper dere likte det.

Fortell gjerne hva som gleder dere ved deres arbeidsplass.

Danke!

6443916[/snapback]

jobber du i bank?

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dere er her enda? Jeg tok meg 30 minutt i solen, så løp jeg 5 km. Den følelsen jeg får etter å ha tatt meg helt ut på en løpetur er sidestilt med orgasme. Jeg vurderer kle meg ned til bare boxer, men faren for at en eller annen offiser kommer inn hit er dessverre for stor.

Lenke til kommentar
Hø-hø-hø, jeg koser meg også med "elektriske dupeditter" hvis det er det vi kaller det nå for tiden  :!:

:tease:

6443931[/snapback]

Knis. Din skittne pike. :tease:

Tror ei jeg ville brukt den elektriske stiftemaskinen der nede tho'. :love:

@lubricator

Aye aye, me lad!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sliter skikkelig med trøndersk, men synes allikevel det er søtt på noen gutter.

Ellers er jo kristiansanddialekt, sandesdialekt (tenker på søte unger som maser om russekort) og bergensdialekt også ganske søtt. Men nord for Trondheim slutter dialekt å være søtt..

6443605[/snapback]

Er det en plass i Norge som heter Sandes eller er det min by Sandnes du sikter til?

Lenke til kommentar
Hø-hø-hø, jeg koser meg også med "elektriske dupeditter" hvis det er det vi kaller det nå for tiden  :!:

:tease:

6443931[/snapback]

Knis. Din skittne pike. :tease:

Tror ei jeg ikke ville brukt den elektriske stiftemaskinen der nede tho'. :love:

@lubricator

Aye aye, me lad!

6443937[/snapback]

En stift her og der er ikke å forakte da :whistle:

Lenke til kommentar
Som objektiv tredjepart (aka bergenser) kan jeg fortelle at du var mye vanskeligere å forstå enn Bandidos Pelle (Oslo), wh1te (Sandnes), TLZ (bondelandet) eller fredrik (Skien).

6443923[/snapback]

Jaja, du kommer til så slite i Trondheim med tanke på hvor "pent" jeg snakker. Er redd jeg må fungere som tolk på diverse begivenheter. :p

Lenke til kommentar
En stift her og der er ikke å forakte da  :whistle:

6443945[/snapback]

En dag ville jeg finne ut hvordan disse maskinene virket. Det gjør vondt.

Kanskje.. uhm.. en kan hooke tellemaskinen opp mot noe annet fancy equipment for å oppnå stimulans av ymse erogene soner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...