KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ÅÅÅh, jeg vil ha! Og en elektrisk blyantspisser, selv om jeg aldri bruker blyant. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har også lyst til å bytte min avatar, føler at den er litt barnslig men jeg har jo hatt den en stund nå så jeg kan nesten ikke bytte den... :/ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kniiiis Elektriske stiftemaskiner er maks gøy! *stifte altmulig* 6443850[/snapback] Enig. Elsker når jeg får trykke på elektriske stiftemaskiner på jobben som ikke skal selges lenger, blir så glad inne i meg Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Synes min avatar er fin jeg... Sparsommelig og grei. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) AnAnAs: Akkurat det er "in the eye of the Beholder". Skjønner hva du mener, men ville bare påpeke at også dere nede i smørøyet prater dialekt. Jeg har noen ganger hatt problemer med å forstå Osloborgeres mildt sagt snodige slang. Skråppianntasjell!?! Endret 6. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Lurer på om jeg trenger en ny avatar jeg? 6443774[/snapback] Ikke bytt, da klarer man ikke kjenne igjen folk. 6443777[/snapback] Sier du som nylig har byttet Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sier du som nylig har byttet 6443901[/snapback] Jeg representerer den dobbeltmoralske høyborg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Wooh! Det er mange andre elektriske dupeditter her jeg kan kose meg med. F. eks om jeg skal ta ut penger fra en maskin her, må jeg trykke ALT-F4! Det strider mot mine prinsipper. Ellers er det slik tøff post-ting som du bare stapper brevet i og så bare.. NJAHOM blir det skrevet på porto og alt. så så så er det en lamineringsmaskin som gjør underverker ut av et pappkort og plastikk. Ellers er seddeltelleren alltid gøy å bruke. FLAPPFLAPPFLAPP oowooohoow *føle seg som en smart-ass gangsta* ... Jeg ville dele det med dere. Håper dere likte det. Fortell gjerne hva som gleder dere ved deres arbeidsplass. Danke! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Synes min avatar er fin jeg... Sparsommelig og grei. 6443883[/snapback] Min slår din Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) AnAnAs: Akkurat det er "in the eye of the Beholder". Skjønner hva du mener, men ville bare påpeke at også dere nede i smørøyet prater dialekt. Jeg har noen ganger hatt problemer med å forstå Osloborgeres mildt sagt snodige slang. Skråppianntasjell!?! 6443893[/snapback] Som objektiv tredjepart (aka bergenser) kan jeg fortelle at du var mye vanskeligere å forstå enn Bandidos Pelle (Oslo), wh1te (Sandnes), TLZ (bondelandet) eller fredrik (Skien). Endret 6. juli 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Wooh!Det er mange andre elektriske dupeditter her jeg kan kose meg med. Hø-hø-hø, jeg koser meg også med "elektriske dupeditter" hvis det er det vi kaller det nå for tiden :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Wooh!Det er mange andre elektriske dupeditter her jeg kan kose meg med. F. eks om jeg skal ta ut penger fra en maskin her, må jeg trykke ALT-F4! Det strider mot mine prinsipper. Ellers er det slik tøff post-ting som du bare stapper brevet i og så bare.. NJAHOM blir det skrevet på porto og alt. så så så er det en lamineringsmaskin som gjør underverker ut av et pappkort og plastikk. Ellers er seddeltelleren alltid gøy å bruke. FLAPPFLAPPFLAPP oowooohoow *føle seg som en smart-ass gangsta* ... Jeg ville dele det med dere. Håper dere likte det. Fortell gjerne hva som gleder dere ved deres arbeidsplass. Danke! 6443916[/snapback] jobber du i bank? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Dere er her enda? Jeg tok meg 30 minutt i solen, så løp jeg 5 km. Den følelsen jeg får etter å ha tatt meg helt ut på en løpetur er sidestilt med orgasme. Jeg vurderer kle meg ned til bare boxer, men faren for at en eller annen offiser kommer inn hit er dessverre for stor. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hø-hø-hø, jeg koser meg også med "elektriske dupeditter" hvis det er det vi kaller det nå for tiden :!: 6443931[/snapback] Knis. Din skittne pike. Tror ei jeg ville brukt den elektriske stiftemaskinen der nede tho'. @lubricator Aye aye, me lad! Endret 6. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg sliter skikkelig med trøndersk, men synes allikevel det er søtt på noen gutter.Ellers er jo kristiansanddialekt, sandesdialekt (tenker på søte unger som maser om russekort) og bergensdialekt også ganske søtt. Men nord for Trondheim slutter dialekt å være søtt.. 6443605[/snapback] Er det en plass i Norge som heter Sandes eller er det min by Sandnes du sikter til? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jobber du i bank? No shit sherlock, åssen kom du fram til det :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hø-hø-hø, jeg koser meg også med "elektriske dupeditter" hvis det er det vi kaller det nå for tiden :!: 6443931[/snapback] Knis. Din skittne pike. Tror ei jeg ikke ville brukt den elektriske stiftemaskinen der nede tho'. @lubricator Aye aye, me lad! 6443937[/snapback] En stift her og der er ikke å forakte da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Som objektiv tredjepart (aka bergenser) kan jeg fortelle at du var mye vanskeligere å forstå enn Bandidos Pelle (Oslo), wh1te (Sandnes), TLZ (bondelandet) eller fredrik (Skien). 6443923[/snapback] Jaja, du kommer til så slite i Trondheim med tanke på hvor "pent" jeg snakker. Er redd jeg må fungere som tolk på diverse begivenheter. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jobber du i bank? No shit sherlock, åssen kom du fram til det :!: 6443939[/snapback] ettersom det var en seddelteller og pengeuttaksmaskin... ahh! god gammeldags avatar igjen... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 En stift her og der er ikke å forakte da 6443945[/snapback] En dag ville jeg finne ut hvordan disse maskinene virket. Det gjør vondt. Kanskje.. uhm.. en kan hooke tellemaskinen opp mot noe annet fancy equipment for å oppnå stimulans av ymse erogene soner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg