LarsP Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Pazman: Både kirsebær og aprikos inneholder cyanider. AnAnAs: Hva gjør du når du snakker med venner og familie? Heisann Thea, hvordan går det? JA! *Går vekk* Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Har et lite problem her: Jeg har akkurat solgt pc spill til en kar på finn.no, han gav meg adressen sin, og la inn penger på nettbank. Hva skal jeg gjøre nå? Stappe alle sammen i en svær konvolutt og skrive på adressa hans og putte det i en sånn rød postkasse? :/ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 LarsP: Den var slem Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Og en ting til: Han sa han hadde overført pengene nå akkurat, hvor fort komemr de? Jeg ser de ikke på postbanken.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 AnAnAs: Hva gjør du når du snakker med venner og familie? 6443716[/snapback] Har ikke venner eller nær familie som snakker dialekt, men når vi en sjelden gang feirer bursdager med folk deroppeifra prøver jeg å sitte lenge ved bordet og hjelpe bestemor å skjære opp kjøttbitene eller potetene hun skal spise, da pleier de å tro at jeg er veldig opptatt. Vi hadde egentlig noen timer på VGS der vi skulle lære om forskjellige dialekter, men de var satt opp i russetiden. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Har et lite problem her: Jeg har akkurat solgt pc spill til en kar på finn.no, han gav meg adressen sin, og la inn penger på nettbank. Hva skal jeg gjøre nå? Stappe alle sammen i en svær konvolutt og skrive på adressa hans og putte det i en sånn rød postkasse? :/ 6443718[/snapback] Og en ting til: Han sa han hadde overført pengene nå akkurat, hvor fort komemr de? Jeg ser de ikke på postbanken.... 6443729[/snapback] *kremt* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Siste gang jeg sov i sengen min i natt på en måned nå Jeg skjønner ikke dialekt uansett hvor mye jeg prøver, jeg bare sier ja og nei der jeg tror det passer hvis jeg snakker med noen som snakker dialekt. 6443682[/snapback] Det var to trøndere her nå, skjønte hva han lille gutten i sykkeldrakta sa for han spurte etter sykkelbriller, men han faren med bart som mumla noe etter det hadde jeg ikke sjangs til å skjønne hva sa.. Linn Christin: Og du er ikke fin og slank mener du?... Dere er så overfikserte på slikt 6443684[/snapback] Hun er nok det, men det er bare sånn jenter er. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) @figure_02 Send for guds skyld spillene som pakke. På den måten kan de spores dersom de ei kommer frem. Dersom du ikke har eske hjemme, er det bare å dra på ditt lokale postkontor og høre med dem. Når det gjelder overførsler av penger avhenger det av hvilken bank senderen har. Dersom dere har forskjellig bankforbindelse kan det ta.. tja.. par-tre dager? Dersom begge har samme bank burde det gå like a snap. Endret 6. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Lurer på om jeg trenger en ny avatar jeg? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Lurer på om jeg trenger en ny avatar jeg? 6443774[/snapback] Ikke bytt, da klarer man ikke kjenne igjen folk. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 @figure_02 Send for guds skyld spillene som pakke. På den måten kan de spores dersom de ei kommer frem. Dersom du ikke har eske hjemme, er det bare å dra på ditt lokale postkontor og høre med dem. Når det gjelder overførsler av penger avhenger det av hvilken bank senderen har. Dersom dere har forskjellig bankforbindelse kan det ta.. tja.. par-tre dager? Dersom begge har samme bank burde det gå like a snap. 6443772[/snapback] Ok, hva mener du med "pakke"? Skal jeg gå til postkontoret og spørre om de kan sende disse (er 13 stk) som en pakke til denne adressen liksom? Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Lurer på om jeg trenger en ny avatar jeg? 6443774[/snapback] Ikke bytt, da klarer man ikke kjenne igjen folk. 6443777[/snapback] Det var egentlig litt hyggelig å høre da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Har ikke venner eller nær familie som snakker dialekt 6443740[/snapback] Huff da, snakker alle tegnspråk? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 @figure_02 Stemmer det. Du vil da få en følgeseddel med sporingsnr du kan bruke til å spore pakken på nettet (www.posten.no) men OMFG. Nå blir vel dette support snart, og da blir vi bannet åherregud Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 @figure_02 Stemmer det. Du vil da få en følgeseddel med sporingsnr du kan bruke til å spore pakken på nettet (www.posten.no) men OMFG. Nå blir vel dette support snart, og da blir vi bannet åherregud 6443790[/snapback] Hmm, hvor kunne jeg ha posta en slik topic da? Og ja, noen som veit ca hvor mye det vil koste? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Bare å lage en tråd i "OT-baren" eller "Annet" Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Nåja, nå har jeg fått oppklart det alikvavel, så gidder ikke Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Har ikke venner eller nær familie som snakker dialekt 6443740[/snapback] Huff da, snakker alle tegnspråk? 6443785[/snapback] Du skjønte hva jeg mente, da. Ingen kommer fra Trondheim eller Kristiandsand eller sånne vanskelige steder Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 chris: Bytt til noe som er personlig for deg hvis du ikke føler at din er det.. Tror det er på tide for meg å bytte snart. Men nå var det enda en trønder her, rene trønderinvasjonen her idag. Men jeg skjønte hva han da. Sikkert fordi han prøvde å snakke litt sakte osv. Men ett ord måtte jeg si hæ til for da missa jeg hele setningen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Kniiiis Elektriske stiftemaskiner er maks gøy! *stifte altmulig* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg