medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Linn Christin; Det går heller ikke an å sove bort sommernatta... Det er så varmt at det er umulig å få sove. Nattbading anyone? 6443511[/snapback] Om du skal være med meg å bade i dag etter jobb får du bestemorhud om du skal være der helt til natta :!: Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 digg med slæck musikk om morran. Sting-Fields of gold Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Viste du at det er mer kalorier i ett glass appelsinjuice enn det er i ett glass coca cola med sukker? 6442974[/snapback] Rart at så mange sørlendinger har problemer med å oppfatte andres dialekter. Den eneste dialekten jeg sliter litt med en den breieste Setesdalsdialekten som f.eks Åsmund Åmli-band snakker. 6443288[/snapback] Jeg sliter skikkelig med trøndersk, men synes allikevel det er søtt på noen gutter. Ellers er jo kristiansanddialekt, sandesdialekt (tenker på søte unger som maser om russekort) og bergensdialekt også ganske søtt. Men nord for Trondheim slutter dialekt å være søtt.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ARG! så masse folk som skal ha meg ut og bade... jeg vil ikke bade nå. nettopp stått opp jo! hypre folk... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Yup, den med juicen svei litt for meg også. Det er en hel masse ting som jeg regna som "sunnt" som slettes ikke er sunnt i det heletatt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sør- og vestlandsdialekter, med unntak av bondedialekter, er veldig kule. Alt annet er en eller annen form for fæl. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Yup, den med juicen svei litt for meg også. Det er en hel masse ting som jeg regna som "sunnt" som slettes ikke er sunnt i det heletatt 6443628[/snapback] Alt er relativt... Det er ikke sunt å spise 100kg blomkål heller. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Nå er jeg skremt. Noen vekte meg i dag med en form for bøllering. Det viste seg å være Vartdal Fiskeoppdrett A/S. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er en hel masse ting som jeg regna som "sunnt" som slettes ikke er sunnt i det heletatt 6443628[/snapback] Juice er fremdeles sunt uavhengig av kalorinivå. Det er kanskje ikke slankedrikke #1, men det er fremdeles sunt (appelsinjuice innholder C-vitaminer, blåbærjuice inneholder antioksidanter. osv). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Alt er relativt... Det er ikke sunt å spise 100kg blomkål heller. 6443634[/snapback] Been there, not again. Alt er da sunt, bare man spiser det med måte. mmsulten. Hareeem folkens Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmmm, jeg som drakk tre glass juice til frokost idag. :/ Hadde endelig fått tak i med blodappelsin og den er så naturlig søt og god. Men får vel begrense juiceinntaket litt da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hmmm, jeg som drakk tre glass juice til frokost idag. :/ Hadde endelig fått tak i med blodappelsin og den er så naturlig søt og god. Men får vel begrense juiceinntaket litt da. 6443654[/snapback] Du er jo uansett fin og slank så du trenger jo ikke å bekymre deg Men jeg synes det er for mye kalorier i juice i forhold til hvor godt det er, så jeg dropper det heller Om jeg hadde valget mellom ett glass juice og ett gladd cola hadde jeg nok valgt colaen (men dropper likegjerne begge) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Siste gang jeg sov i sengen min i natt på en måned nå Jeg skjønner ikke dialekt uansett hvor mye jeg prøver, jeg bare sier ja og nei der jeg tror det passer hvis jeg snakker med noen som snakker dialekt. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Linn Christin: Og du er ikke fin og slank mener du?... Dere er så overfikserte på slikt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg skjønner ikke dialekt uansett hvor mye jeg prøver, jeg bare sier ja og nei der jeg tror det passer hvis jeg snakker med noen som snakker dialekt. 6443682[/snapback] Så alle du snakker med får enten "ja" eller "nei" som svar? Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Alt er relativt... Det er ikke sunt å spise 100kg blomkål heller. 6443634[/snapback] Been there, not again. Alt er da sunt, bare man spiser det med måte. mmsulten. Hareeem folkens 6443646[/snapback] Er cyanid sunt om man spiser det med måte? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Så alle du snakker med får enten "ja" eller "nei" som svar? 6443687[/snapback] Jeg snakker ikke så lenge med dem at det gjør noe akkurat. Føler meg bare dum som ikke forstår, så jeg pleier å gå. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 AnAnAs: *ler* Du må legge godviljen til Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Alt er relativt... Det er ikke sunt å spise 100kg blomkål heller. 6443634[/snapback] Been there, not again. Alt er da sunt, bare man spiser det med måte. mmsulten. Hareeem folkens 6443646[/snapback] Er cyanid sunt om man spiser det med måte? 6443689[/snapback] Selvfølgelig. Kan ikke leve uten. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Gudd mauning. *guffe litt house* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg