oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kommer du til Sandnes i mårra ja?... Ikke prøv deg, jeg beslaglegger stranda! (Eller så ringer jeg ett befal og får deg fjernet ) 6443046[/snapback] Jeg er befal Kommer i morgen ja. Blir digg. Lenge siden jeg har vært ute i Stavanger nå. 6443052[/snapback] Hvor går du ut når du tar deg en fest? 6443057[/snapback] Uten å virke flåsete - Jeg antar han går ett sted hvor det er folk? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Uten å virke flåsete - Jeg antar han går ett sted hvor det er folk? 6443060[/snapback] *FLÅS FLÅS* Hvilket utested mente jeg da liksom:P Jeg går uten unntak på Javel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvor går du ut når du tar deg en fest? 6443057[/snapback] Kommer helt an på hvem jeg går ut med. Jeg pleier egentlig ikke gå ut i Stavanger, men kjenner de som eier Yanks og Backstage (New York) og jeg sier ikke nei til gratis drikke. Jeg har egentlig ingen faste plasser i Stavanger, så lenge det er piker, vin og sang så er jeg fornøyd. Edit: Kanskje jeg skal gå på javel på lørdag? oysfaerg: MP er bare ULM/korporal av grad, så eid av meg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 ÅÅÅÅÅååå ja sååånn ment ja Samtlige utesteder i Stavanger er så kjedelige... Liksom aldri noe nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Stavanger er dritt, men vi har liksom ikke så mange alternativer. Sandnes har blitt helt jævlig. Er ikke lenge siden vi var bedre enn Stavanger, men nå har alt gått i dass. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sandnes er jo helt kaos... Husker det der X-club-greiene, å du og du! Skal vi ikke ta en tur til Egersund ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Stavanger er dritt, men vi har liksom ikke så mange alternativer. Sandnes har blitt helt jævlig. Er ikke lenge siden vi var bedre enn Stavanger, men nå har alt gått i dass. 6443075[/snapback] Jeg dro til Sandnes hele det første året jeg bodde her, men med en gang jeg oppdaget Stavanger ble det til at jeg slutta helt Gutta i Sandnes er helt annerledes. Skikkelig plagsomme EDIT: Gikk alltid på Cats..... Endret 6. juli 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Husker Pakkhuset for 1 år siden. Det var tider Skal du ut på lørdag Linn Christin? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 "Wow, er det en by til her?!?", hehehe *mobbehumør* Urk, nei, skal ikke mobbe deg jeg Linn Christin, du er så snill og søt atte wh1te: Leser du hva hun skriver "Gutta i Sandnes er helt annerledes. Skikkelig plagsomme" *ler* Cats ja, de var fine... "Ehmm.. Jenter 18års aldersgrense, gå kledd som du vil... Gutter 20årsgrense, dresskode!" Pakkhuset er jo helt konge ^^ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Husker Pakkhuset for 1 år siden. Det var tider Skal du ut på lørdag Linn Christin? 6443087[/snapback] Ja jeg skal ut om ikke bare lørdag, så både fredag og lørdag. Javel ofcourse. Pakkhuset var for stort for meg, jeg fant liksom ikke fram:P Når sant skal sies har jeg ikke vært i stavanger sentrum så alt for ofte... tror jeg kan telle på de fingrene jeg har hvor mange ganger jeg har vært i stavanger utenom festing.. sånn rent shopping liksom.. Holder meg på trygge forus jeg Men jo, Sandnes gutta er annerledes! En gang satt jeg og venninna mi fremst i bussen, og det kom gutter fra bakibussen i tur og orden for å spørre om vi ble med på vors og slik... Og på dansegulvet er de de første til å klå og grabbe! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jaja, da går jeg og legger meg >.< får se hvor lenge jeg sover i dag... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan kan du si at Forus er trygt så lenge jeg jobber 500 meter fra deg? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan kan du si at Forus er trygt så lenge jeg jobber 500 meter fra deg? 6443104[/snapback] Husk at fordet om du har sett meg så jeg aldri deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sandnes-gutta har selvtillit. De er ikke pripne. Jeg er faktisk stikk motsatt. Det fikk jeg merke her i Bergen, her forventer jentene klåing, i hvertfall på noen plasser. Jeg får ta turen innom javel på lørdag da. Satser på at jeg kjenner dørvakten, hvis ikke slipper jeg ikke inn. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sandnes-gutta har selvtillit. De er ikke pripne. Jeg er faktisk stikk motsatt. Det fikk jeg merke her i Bergen, her forventer jentene klåing, i hvertfall på noen plasser. Jeg får ta turen innom javel på lørdag da. Satser på at jeg kjenner dørvakten, hvis ikke slipper jeg ikke inn. 6443109[/snapback] Ja de er skikkelig nøye på legitimasjon der... Jeg viste min posten-ID kort i døra, og fikk beskjed om at det "egentlig ikke var gyldig bevis"... WTF... jeg måtte skaffe det fordi bildet på bank kortet mitt er fra før konfirmasjonen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Aaaau, solbrentheten min begynner å svi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Linn Christin: Det er 20, ikke sant? Fint at de har en 19-åring i døren som jeg har spilt fotball med da. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 wh1te: SKal du låne bransjekortet mitt? Da slipper du inn Linn Christin; Sant nok... Men jeg likte det jeg så iallefall ^^ Skal du noe neste uke? (Altså da etter helga) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Sørvestlendinger er sørvestlendinger uansett hvordan man vrir og vender på det. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Og trøndere er noen ondartede svulster! (Mamma, ikke les dette!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg