K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Stimmt! Og jeg har natriumhydroksid i kaffen idag for å forhindre den sure smaken. Burde være trygt, men om jeg ei svarer her iløpet av noen timer, ring hjelp! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Knut Erik; No need, vi diskuterte jo det igår, og ble enige om at det var løsningen på våre problemer... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du har rett! Til evigheten og forbi! *drikker kaffen* Ah, smakte ei dårlig, actually. Bare litt.. småbasiskt og en anelse pH 14. Hvordan er været rundtom, forresten? Her var det først sol, så bare.. uh no, we don't enjoy the sun arround here so lets liek send it away plx. Så nå er det overskyet og trist - som i går. .. emoeomemoe Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 pH14 er jo helt overlegent... Fungerer jo innvendig i deg og det - er du sur, drikk litt base, så kommer humøret med en gang! "OOoog været over Stavanger er i dag noe overskyet, lett duskregn, relativt vindstille og 20 grader. Vi gjør oppmerksom på at innflyging starter om 10 minutter"... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan er været rundtom, forresten? Her var det først sol, så bare.. uh no, we don't enjoy the sun arround here so lets liek send it away plx. Så nå er det overskyet og trist - som i går. .. emoeomemoe 6442998[/snapback] Tja, det er litt overskyet her på Stord, men ellers varmt! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Høres himmelsk ut. Duskregn er så trivelig å vandre utendørs i. .. og du er ikke mann før du har drukket pH 14-kaffe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Her er det varmt, og ute er det så lyst at jeg orker ikke se etter engang. NÅ har kroppen min løst te å sova. Bad deal. Hente meg litt kaffe jeg og, kanskje? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 pH14 er jo helt overlegent... Fungerer jo innvendig i deg og det - er du sur, drikk litt base, så kommer humøret med en gang! "OOoog været over Stavanger er i dag noe overskyet, lett duskregn, relativt vindstille og 20 grader. Vi gjør oppmerksom på at innflyging starter om 10 minutter"... 6443002[/snapback] Perfekt badevær med andre ord! I går var det varmere i vannet enn i været! Jeg fant forresten denne oversikten over drikke: Oversikt flytende kalorier 1 glass brus (1,5 dl): 60 kcal - Bidrar med ren energi i form av sukker 1 glass lettbrus (1,5 dl): ca 0 kcal - Drikkes for kosens og smakens skyld 1 glass juice (1,5 dl): 70 kcal - Gir vitaminer, antioksidanter og mineraler 1 glass skummet melk (1,5 dl): 55 kcal - Viktig kilde til kalsium, gir også proteiner, B-vitaminer mm 1 kopp kaffe/te (2 dl): 0 kcal - Gir antioksidanter 1 glass vin (1,5 dl): 100 kcal - Gir antioksidanter, men drikkes for kosens og smakens skyld 1 flaske lettøl (0,33 l): 80 kcal - Drikkes for kosens og smakens skyld 1 halvliter pils (0,5 l): 200 kcal - Drikkes for kosens og smakens skyld 1 flaske rusbrus (0,3 l): 180 - Drikkes for kosens og smakens skyld 4 cl brennevin: 100 kcal - Drikkes for kosens og smakens skyld Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Linn Christin; *gleder seg* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Linn Christin; *gleder seg* 6443022[/snapback] Vet du hvor forusstranda er da? :!: Jag känner en Bot, och inte Båt som alla andra tror. Ja jag e häftig och tror at jag er stor. Och när jag spelar ute på stellen, jag seier båt men det häter faktiskt BOT *TRALLE* Endret 6. juli 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Herlighet, jeg har nå iallefall bodd i Stavanger i nesten 20 år, så jeg TROR jeg husker hvor det var Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har tatt over hele SO du, oysfaerg. Nå er jeg alene på avdelingen, så jeg droppet uniformen i dag. Sitter i treningsklær. T-skjorten jeg har på meg har det passende påtrykket "Same Shit, Different Day". I morgen kommer jeg også hjem til Sandnes. Kanskje jeg skal ta meg en tur ut på forusstranden? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Uh, jeg fant en edderkopp i trappa. Ekkeltekkeltekkelt! Men jeg fanga den på flaske, og satte flaska ute på trappa. jaj, liksom Jeg har nå vært og kikka; Ja, vi har sol óg. Endret 6. juli 2006 av bazukh Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 wh1te: Hehehe, jeg tenkte at shit au det sommer, da får OT være OT Kommer du til Sandnes i mårra ja?... Ikke prøv deg, jeg beslaglegger stranda! (Eller så ringer jeg ett befal og får deg fjernet ) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff, det er til og med sol her i bærum =/ Og den forfedelige solen skinner på skjermen min! BRENN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kommer du til Sandnes i mårra ja?... Ikke prøv deg, jeg beslaglegger stranda! (Eller så ringer jeg ett befal og får deg fjernet ) 6443046[/snapback] Jeg er befal Kommer i morgen ja. Blir digg. Lenge siden jeg har vært ute i Stavanger nå. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Uff, det er til og med sol her i bærum =/ Og den forfedelige solen skinner på skjermen min! BRENN! 6443047[/snapback] Den brenner fra før av. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Rullegardin! .. eller snu skjermen. eller slokk sola. Whatever suits you best. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kommer du til Sandnes i mårra ja?... Ikke prøv deg, jeg beslaglegger stranda! (Eller så ringer jeg ett befal og får deg fjernet ) 6443046[/snapback] Jeg er befal Kommer i morgen ja. Blir digg. Lenge siden jeg har vært ute i Stavanger nå. 6443052[/snapback] Hvor går du ut når du tar deg en fest? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kommer du til Sandnes i mårra ja?... Ikke prøv deg, jeg beslaglegger stranda! (Eller så ringer jeg ett befal og får deg fjernet ) 6443046[/snapback] Jeg er befal Kommer i morgen ja. Blir digg. Lenge siden jeg har vært ute i Stavanger nå. 6443052[/snapback] Hyyl! Da må jeg ringe ett par kompiser i MP, hehe. Tja, ikke mye å se i Stavanger da... Er så lei av å gå ut i den byen, aldri noe nytt, noen gang... Når i mårra kommer du da? Kan hente deg på flyplassen i Volvo'n min jeg, så får jeg lufta turbo'n igjen (In your face Newt32 og Herr Brun! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg