Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, nei. Tør ikke å bevege meg rundt i huset. Foreldrene lever sikkert i den gode tro om at jeg sover søtt. Men den gang ei.

De sover i stuen fordi de pusser opp. Tror de hadde reagert dersom jeg hadde begynt å lage kaken rett foran madrassen de sover på =/

Men jeg kan gå å drikke litt! :o

(vann)

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Uff, nei. Tør ikke å bevege meg rundt i huset. Foreldrene lever sikkert i den gode tro om at jeg sover søtt. Men den gang ei.

De sover i stuen fordi de pusser opp. Tror de hadde reagert dersom jeg hadde begynt å lage kaken rett foran madrassen de sover på =/

Men jeg kan gå å drikke litt! :o

(vann)

6442859[/snapback]

Men de drar vel kanskje snart på jobb, så problem solved ^^,

Jeg er kontorlærling med flexitid.

Dvs jeg kan begynne 6 og jobbe til 2 om sommeren (om jeg  vil) , og 8-16 om vinteren :)

6442873[/snapback]

Uuh, nicenice ^^

Sånn jobb sku jeg mer enn gjerne hatt.

Alt er bedre enn telefonsalg :p Men nuh ber det bare en mnd til jeg kan skrive "Salgskonsulent" på CV'n, så ikke slutte helt enda, kanskje.

Lenke til kommentar

Skal reise om en time, ingen er tilgjengelige så tidlig, jeg har ingenting å gjøre, og verst av alt, internettet bugger og går av/på hvert 5. minutt i ca 1-2min. Jeg er stressa, litt trist, og kjeder meg kolossalt. Stakkars meg. =´(

Følte ikke denne kunne gå i deppetråden da jeg egentlig ikke har det så værst.

Lenke til kommentar

Nei, desverre. Pappa er lærer, så han har ikke så mye å gjøre for tiden. Han er syk også.

Stemoren min har mammapermisjon. Jeg har to lillesøstere(4mdn og 4år) så hun drar heller ikke på jobb for tiden. Og dersom hun hadde drad på jobb så ville hun komme hjem nå, for hun jobber nattevakt :p

Men så var det glasset med vann, har enda ikke orket å hente det =/ Jeg er avhenging av PC =(

Gleder meg til jeg skal flytte på Hybel. Da skal det se sånn ut!:

post-32474-1152166222_thumb.jpg

Lenke til kommentar

6442891[/snapback]

Sånn har jeg lyst til å ha det på rommet mitt. :love:

EDIT: "I've got a contract on you, *DUDUDUDUDU*" :cool:

Judas Priest - Killing Machine :love:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Nei, desverre. Pappa er lærer, så han har ikke så mye å gjøre for tiden. Han er syk også.

Stemoren min har mammapermisjon. Jeg har to lillesøstere(4mdn og 4år) så hun drar heller ikke på jobb for tiden. Og dersom hun hadde drad på jobb så ville hun komme hjem nå, for hun jobber nattevakt :p

Men så var det glasset med vann, har enda ikke orket å hente det =/ Jeg er avhenging av PC =(

6442891[/snapback]

Uh, kjipt at de har sånne jobber da O_o Sånn akkurat nå.

Mamma orker ikke bry seg borti døgnrytmen min lenger, hu (:

Sånn hybel vil jeg også haaa!

Lenke til kommentar

Uh, om en uke reiser jeg hjem til foreldrene mine for 2 ukers ferie... mamma har netopp byttet internettleverandør til Telenor, og har derfor ikke internett pga noe streiketing.........

Ferie, ingenting å gjøre i 2 hele uker og ingen internett :ermm:

Da bær du jammen være strålende fint vær ute så jeg kan bade og spille wolleyball hele dagene!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...