akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Ah, nå skal jeg kose meg med et deilig ostesmørbrød! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hehe, joda. Det forutsettes vel at man kjører relativt fort for at den skal ha noe formål. Men jeg ville aldri ha brukt den. Synes det er nok motstand som det er =/ 6442839[/snapback] Tror regntøy hadde hatt mer nytte for seg, egentlig Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Tror regntøy hadde hatt mer nytte for seg, egentlig 6442842[/snapback] Hmm... Jeg pleier ikke å bry meg om det regner. Ville vel si at jeg er en varmblodig person. På skolen gikk jeg med tskjorte mens de andre gikk i jakker. De kastet snøballer på meg =( slemminger Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Vil påstå at du provoserte det litt fram - jeg hadde sikkert også kasta snøball på deg (hadde jeg kjent deg). Jeg er litt frysapinn og litt varmblodig, alt til sin tid:P Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 hehe. Snøballer er bare morsomt. Da julenissen var på besøk i IF kjøpte jeg masse snøballer og sendte til bank-alten. Så nå løper jeg rundt å kaster på randoms >.< neida. Hmm... Hva kan man gjøre på denne tiden av døgneT? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Hehe:D Man kan bli skremt halvt til døde av fucka mp3-fil >.< Maan kaaan lage kakee ^^, Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Uff, nei. Tør ikke å bevege meg rundt i huset. Foreldrene lever sikkert i den gode tro om at jeg sover søtt. Men den gang ei. De sover i stuen fordi de pusser opp. Tror de hadde reagert dersom jeg hadde begynt å lage kaken rett foran madrassen de sover på =/ Men jeg kan gå å drikke litt! :o (vann) Endret 6. juli 2006 av Blackslash Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Oh, sånn jobb hadde passa te døgnrytmen min Men så sinnsvakt tidlig da, egentlig. Jobber som? Hiih, her er det skyfri himmel 6442826[/snapback] Jeg er kontorlærling med flexitid. Dvs jeg kan begynne 6 og jobbe til 2 om sommeren (om jeg vil) , og 8-16 om vinteren Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Uff, nei. Tør ikke å bevege meg rundt i huset. Foreldrene lever sikkert i den gode tro om at jeg sover søtt. Men den gang ei. De sover i stuen fordi de pusser opp. Tror de hadde reagert dersom jeg hadde begynt å lage kaken rett foran madrassen de sover på =/ Men jeg kan gå å drikke litt! :o (vann) 6442859[/snapback] Men de drar vel kanskje snart på jobb, så problem solved ^^, Jeg er kontorlærling med flexitid. Dvs jeg kan begynne 6 og jobbe til 2 om sommeren (om jeg vil) , og 8-16 om vinteren 6442873[/snapback] Uuh, nicenice ^^ Sånn jobb sku jeg mer enn gjerne hatt. Alt er bedre enn telefonsalg Men nuh ber det bare en mnd til jeg kan skrive "Salgskonsulent" på CV'n, så ikke slutte helt enda, kanskje. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Skal reise om en time, ingen er tilgjengelige så tidlig, jeg har ingenting å gjøre, og verst av alt, internettet bugger og går av/på hvert 5. minutt i ca 1-2min. Jeg er stressa, litt trist, og kjeder meg kolossalt. Stakkars meg. =´( Følte ikke denne kunne gå i deppetråden da jeg egentlig ikke har det så værst. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Men de drar vel kanskje snart på jobb, så problem solved ^^, Nei, desverre. Pappa er lærer, så han har ikke så mye å gjøre for tiden. Han er syk også. Stemoren min har mammapermisjon. Jeg har to lillesøstere(4mdn og 4år) så hun drar heller ikke på jobb for tiden. Og dersom hun hadde drad på jobb så ville hun komme hjem nå, for hun jobber nattevakt Men så var det glasset med vann, har enda ikke orket å hente det =/ Jeg er avhenging av PC =( Gleder meg til jeg skal flytte på Hybel. Da skal det se sånn ut!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Men de drar vel kanskje snart på jobb, så problem solved ^^, Gleder meg til jeg skal flytte på Hybel. Da skal det se sånn ut!: 6442891[/snapback] Sånn har jeg lyst til å ha det på rommet mitt. EDIT: "I've got a contract on you, *DUDUDUDUDU*" Judas Priest - Killing Machine Endret 6. juli 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Ah, nå skal jeg kose meg med et deilig ostesmørbrød! 6442840[/snapback] Uten smør, håper jeg? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Ostesmørbrød uten smør er ikke ett ostesmørbrød, det er en hybridblings uten mål og mening her i livet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Men de drar vel kanskje snart på jobb, så problem solved ^^, Nei, desverre. Pappa er lærer, så han har ikke så mye å gjøre for tiden. Han er syk også. Stemoren min har mammapermisjon. Jeg har to lillesøstere(4mdn og 4år) så hun drar heller ikke på jobb for tiden. Og dersom hun hadde drad på jobb så ville hun komme hjem nå, for hun jobber nattevakt Men så var det glasset med vann, har enda ikke orket å hente det =/ Jeg er avhenging av PC =( Gleder meg til jeg skal flytte på Hybel. Da skal det se sånn ut!: 6442891[/snapback] Uh, kjipt at de har sånne jobber da O_o Sånn akkurat nå. Mamma orker ikke bry seg borti døgnrytmen min lenger, hu (: Sånn hybel vil jeg også haaa! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Ah, nå skal jeg kose meg med et deilig ostesmørbrød! 6442840[/snapback] Uten smør, håper jeg? 6442911[/snapback] Hva er et ostesmørbrød uten smør? ... et ostebrød? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Ostebrød hørtes ikke så nam ut. Må jo ha smør på ostesmørbrød Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Ostebrød hørtes ikke så nam ut.Må jo ha smør på ostesmørbrød 6442920[/snapback] Ja! Tror jeg lager meg ett til, jeg! EDIT: Nei fanden. Vi har ikke mer brød! Endret 6. juli 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg har ikke ost, skinke eller brød Jeg kan spandere litt smør på Robbiedeluxe, though ^^ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Uh, om en uke reiser jeg hjem til foreldrene mine for 2 ukers ferie... mamma har netopp byttet internettleverandør til Telenor, og har derfor ikke internett pga noe streiketing......... Ferie, ingenting å gjøre i 2 hele uker og ingen internett Da bær du jammen være strålende fint vær ute så jeg kan bade og spille wolleyball hele dagene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg