Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omg, kanskje jeg bare skal døgne?

Eneste måten å snu døgnet tilbake på  :hrm:

6442775[/snapback]

Det er da ikke noe problem å snu døgnet?

Jeg snurd døgnet hver helg.. Natt til lørdag og natt til søndag legger jeg meg alltid 5. Da er jeg våken i 24 timer på "fredag".

Selv om jeg legger meg 5, er jeg alltid våken til 10, så står jeg opp og er våken til midt på natta igjen. Står opp 10 også søndags morgen, og legger meg til vanlig arbeidskveld tid på søndag slik at jeg kan stå opp før 6 på mandag.

Litt mindre søvn her og litt mere søvn der. Om du "snudde" døgnet ditt kunne du vært våken og dratt på stranden og slik før jobb klokken 16, så slipper du å være kritthvit når høsten kommer ;)

Lenke til kommentar
Selv om jeg legger meg 5, er jeg alltid våken til 10, så står jeg opp og er våken til midt på natta igjen.

6442789[/snapback]

Slemming =(

Det går ikke for meg. Dersom jeg ikke har noen vekkeklokke sover jeg 12 timer, minst :p Har sovet helt til middag flere ganger siden skolen var ferdig.

Lenke til kommentar
Er ikke det farlig, da? Siden et menneske skal ha en god del søvn.

6442785[/snapback]

Hvem vet, du dør ikke av å gjøre det i f.eks sommerferien iallefall ;)

Sist jeg gjorde det var jeg i kjempeform både mentalt og fysisk, men ikke se bort fra at det kan ha langtidsvirkninger hvis du gjør det over en veldig lang periode.

Lenke til kommentar
Hvorfor snu døgnet, tror mange her inne kunne hatt godt av uberman https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600251

Er jo en drøss folk her midt på natta, test det sier jeg bare, det er digg :D

6442781[/snapback]

Joda, jeg leste om det i sta, men jeg jobber jo>.<

Det er da ikke noe problem å snu døgnet?

Jeg snurd døgnet hver helg.. Natt til lørdag og natt til søndag legger jeg meg alltid 5. Da er jeg våken i 24 timer på "fredag".

Selv om jeg legger meg 5, er jeg alltid våken til 10, så står jeg opp og er våken til midt på natta igjen. Står opp 10 også søndags morgen, og legger meg til vanlig arbeidskveld tid på søndag slik at jeg kan stå opp før 6 på mandag.

Litt mindre søvn her og litt mere søvn der. Om du "snudde" døgnet ditt kunne du vært våken og dratt på stranden og slik før jobb klokken 16, så slipper du å være kritthvit når høsten kommer  ;)

6442789[/snapback]

Heldiig!

Menja, jeg har altfor dårlig viljestyrke, og senga frister altfor mye:P

Derfor er det lettere å bare holde seg våken - mye man får gjort og!

[mumle]bortsettfra når jeg sitter innpå her da :p [/mumle]

Dessuten; Jeg blir ganske lett brun, og de to ukene jeg var utafor døra mens det var fint vær før i år, har allerede resultert i ganske store skiller :D

Lenke til kommentar
Har du stått opp? :o

Lurer på om jeg skal legge meg =/

6442817[/snapback]

Jeg har vært på jobb siden 06:00 :)

I dag får jeg gå en halvtime tidligere også, for jeg har fått i oppdrag å kjøpe lampe på ikea:) Da er jeg ferdig 13:30 :love:

Syklet til jobb i singlet i dag. Med en gang begynte det å regne litt... og så litt mer ... og så kjempemasse!! Var fin og blank da jeg kom fram til jobb 10 min senere siden jeg nylig hadde smurt meg inn i fuktighetskrem :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...