Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Frankrike FTW! Noen som vet hvor foreldrene til Zidane er fra btw? Hørt at de var fra afrika et sted... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Sauer. Spammer som idioter som vanlig. Jeg fant akkurat at det går ann og nerde uten PC Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 De er fra Algerie. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Burde kanskje stelle skjegget snart jeg også? ignorer håret, blir svett av å se på fotballkamp. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hvordan i helvette går det ann og miste et hovedkort *lete* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Passer ikke med helskjegg jeg heller demonfudge. Bare så stress og barbere seg hele tida, men det foran må jeg jo ta vare på.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 :o Fine bilder! Skal vise de til mamma! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 WASSA! Slenger opp et bilde fra Quarten jeg... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 He he Meg: "Mamma, mamma! Se hva Impetus90 har postet på forumet!" Mamma: "Det hadde sett mye bedre ut om hun hadde bøyd seg framover!" Meg: "Mamma? Tuller du?" Mamma: "Nei, det er helt sant! Har prøvd det selv. Spør faren din!" Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Haha, på toget mens jeg var på vei hjem fra jobben i dag, skjedde det noe morsomt. Et par folk hadde kjørt bilen litt for langt ut på svaberget, og tydeligvis glemt håndbrekket. Eneste de fikk berget var noen campingstoler. Haha! Bildet er tatt fra innsiden av toget på Mariero stasjon. Legg merke til bilen som står halvveis nedi vannet, og de to til høyre.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Bare så stress og barbere seg hele tida, men det foran må jeg jo ta vare på.. 6441563[/snapback] Jepp. Tok bort det meste nå, har bare litt foran. Det føles deilig. Men, nå ser man jo alle myggestikkene jeg har i trynet da. (Ja, det er myggestikk.) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Haha, på toget mens jeg var på vei hjem fra jobben i dag, skjedde det noe morsomt. Et par folk hadde kjørt bilen litt for langt ut på svaberget, og tydeligvis glemt håndbrekket. Eneste de fikk berget var noen campingstoler. Haha! Bildet er tatt fra innsiden av toget på Mariero stasjon. Legg merke til bilen som står halvveis nedi vannet, og de to til høyre.. 6441655[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Burde kanskje stelle skjegget snart jeg også? ignorer håret, blir svett av å se på fotballkamp. 6441532[/snapback] Skjegg er jo inn nå... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Etter bare tjue år med masing, har vi fått asfalt inn hit. Det er særdeles mye koseligere enn grusvei. Hvis man liker corny ordspill, kan man jo faktisk si at asfalt gruser grus. Neil Young. Endret 5. juli 2006 av Lisø Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Nei, her var det rimelig dødt. Jeg legger meg, sov godt alle asstrolls. Og ja, asfalt gruser grus. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 do you know how it feels to be beautifull all the time? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 do you know how it feels to be beautifull all the time? 6441779[/snapback] You really wanna know? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) I allready know Endret 5. juli 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Singstar: Norsk på norsk http://www.aftenposten.no/forbruker/digita...icle1378804.ece Isteden for å ha 30 låter med 30 forskjellige artister, noe som medfører et mareritt av logistikk, har man heller satset på å få flere låter av en håndfull artister, nærmere bestemt de Lillos, Jahn Teigen, Postgirobygget, Trang Fødsel, CC Cowboys og D.D.E. Endret 5. juli 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Singstar: Norsk på norsk http://www.aftenposten.no/forbruker/digita...icle1378804.ece Isteden for å ha 30 låter med 30 forskjellige artister, noe som medfører et mareritt av logistikk, har man heller satset på å få flere låter av en håndfull artister, nærmere bestemt de Lillos, Jahn Teigen, Postgirobygget, Trang Fødsel, CC Cowboys og D.D.E. 6441820[/snapback] fuck no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg