Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Sykmal:

 

haha, jeg tipp den fort tar kvelden hvis du kræsjer ;)

6031907[/snapback]

Nei nei, det er juks. Den skal da jaggumeg få dø på andre måter. Når motoren er sekundet fra å ta kvelden, så er det en kjapp tur i den lokale lysløypa - så er det slutt for den. Finnes noe som heter: "Vi henter ditt vrak for 800kr", noe som er kjekt om den ikke kan taues til henger selv ... så det blir moro!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.

Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider.

 

 

Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D

Lenke til kommentar
Jeg har fri i morgen  ;O

6032057[/snapback]

Heldig, du! :dontgetit:

 

Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.

Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider.

 

 

Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D

6032064[/snapback]

Stakkars deg! Lykke til! ;) Jeg er ferdig med de fleste prøvene, men har igjen økonomi og naturfag... + evt. eksamen. :(

 

EDIT: Men nå stikker jeg, natta!

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.

Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider.

 

 

Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D

6032064[/snapback]

Stakkars deg! Lykke til! ;) Jeg er ferdig med de fleste prøvene, men har igjen økonomi og naturfag... + evt. eksamen. :(

6032081[/snapback]

Takk!

Trodde faktisk ikke det var lov med mer enn én prøve per dag, jeg. :|

Lenke til kommentar
Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.

Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider.

 

 

Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D

6032064[/snapback]

Norsk er ikke et problem. Lær deg å analysere tekster, så klarer du deg uten å lese en side. Jeg gjorde det, og jeg vipper mellom 5 og 6 i norsk.

Lenke til kommentar
Norsk er ikke et problem. Lær deg å analysere tekster, så klarer du deg uten å lese en side. Jeg gjorde det, og jeg vipper mellom 5 og 6 i norsk.

6032100[/snapback]

Altså, det kommer spørsmål om norrøn, romantikken, folkediktning etc.

 

Og oppgaven blir f.eks "grei ut om romantikken", så må vi skrive minimum fire sider om det.

Lenke til kommentar
Norsk er ikke et problem. Lær deg å analysere tekster, så klarer du deg uten å lese en side. Jeg gjorde det, og jeg vipper mellom 5 og 6 i norsk.

6032100[/snapback]

Altså, det kommer spørsmål om norrøn, romantikken, folkediktning etc.

 

Og oppgaven blir f.eks "grei ut om romantikken", så må vi skrive minimum fire sider om det.

6032143[/snapback]

Joda, jeg kjenner til formatet, vi fikk akkurat det samme. Men vi fikk også alltid en eller to analyseoppgaver.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...