SkyMarshall Arts Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Sykmal: haha, jeg tipp den fort tar kvelden hvis du kræsjer 6031907[/snapback] Nei nei, det er juks. Den skal da jaggumeg få dø på andre måter. Når motoren er sekundet fra å ta kvelden, så er det en kjapp tur i den lokale lysløypa - så er det slutt for den. Finnes noe som heter: "Vi henter ditt vrak for 800kr", noe som er kjekt om den ikke kan taues til henger selv ... så det blir moro! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Sykmal: haha, jeg tipp den fort tar kvelden hvis du kræsjer Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Sånn bil hadde jeg og noen kammerater og, mazda 626 glx, når motoren ikke gikk lengre taua vi den med traktor, men til slutt var det ikke mer motor og feste kjettingen i Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Danmark på Fredag! det blir digg med litt "provianter" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Er så glad i tegneserien; Questionable Content. Folkene er så skjønne 6031867[/snapback] Stakkars Marten, han fortjente heller Faye. Jeg liker ikke dette nye forholdet. Endret 2. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Even har kort skoledag i morgen. fra 08 -->10:15 Da er det slik at jeg halvveis døgner, står opp, går på skolen, går hjem og våkner til slutt. Fin-fint. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Natta, folkens! Har økonomiheldags i mårra, så er vel lurt å sove litt... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har fri i morgen ;O Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven. Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider. Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg har fri i morgen ;O 6032057[/snapback] Heldig, du! Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider. Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D 6032064[/snapback] Stakkars deg! Lykke til! Jeg er ferdig med de fleste prøvene, men har igjen økonomi og naturfag... + evt. eksamen. EDIT: Men nå stikker jeg, natta! Endret 2. mai 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider. Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D 6032064[/snapback] Stakkars deg! Lykke til! Jeg er ferdig med de fleste prøvene, men har igjen økonomi og naturfag... + evt. eksamen. 6032081[/snapback] Takk! Trodde faktisk ikke det var lov med mer enn én prøve per dag, jeg. :| Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jaja, da har jeg skrevet ferdig en innlevering på syv sider og øvet på to prøver(gym og samfunnslære). Nå gjennstår det bare å øve på historieprøven.Og på torsdag har vi fem kapittlers-prøve i samfunnskunnskap, og på fredag har vi heldag i norsk, hvor jeg må lese 215 sider. Skole er gøy og skolen orgainserer bra! ;-------------------------------------------------------------------D 6032064[/snapback] Norsk er ikke et problem. Lær deg å analysere tekster, så klarer du deg uten å lese en side. Jeg gjorde det, og jeg vipper mellom 5 og 6 i norsk. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg vipper mellom 3 og 4 jeg kan rett å slett ikke skrive norsk stiler... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Norsk er ikke et problem. Lær deg å analysere tekster, så klarer du deg uten å lese en side. Jeg gjorde det, og jeg vipper mellom 5 og 6 i norsk. 6032100[/snapback] Altså, det kommer spørsmål om norrøn, romantikken, folkediktning etc. Og oppgaven blir f.eks "grei ut om romantikken", så må vi skrive minimum fire sider om det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Norsk er ikke et problem. Lær deg å analysere tekster, så klarer du deg uten å lese en side. Jeg gjorde det, og jeg vipper mellom 5 og 6 i norsk. 6032100[/snapback] Altså, det kommer spørsmål om norrøn, romantikken, folkediktning etc. Og oppgaven blir f.eks "grei ut om romantikken", så må vi skrive minimum fire sider om det. 6032143[/snapback] Joda, jeg kjenner til formatet, vi fikk akkurat det samme. Men vi fikk også alltid en eller to analyseoppgaver. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Samme for oss. Alltid et dikt eller noe man skulle analysere. Men det betyr ikke at man kan droppe pensum helt. "Analyser diktet og knytt det opp mot romantikkens kjennetegn" Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jo hos oss er det også slik, hvordan lærer jeg meg å annalysere dikt da?? Vi går lissom igjennom stoffet, men læreren vår legger ikke vekt på det, og hu ser ikke om vi har gjordt lekser... Lær meg å annalysere dikt.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Selv om jeg har fri imorgen må jeg gjøre nami innleveringer.. har levert 4 forsøk i år.. må ha 9 godkjente leverte før eksamen.. Kjett å gi ifra seg en 6'er i naturfag pga. av man ikke har levert de ;P og evt. måtte ta eksamen på nytt etc. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi får bare én oppgave, og alle skal skrive samme. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 stakkars jævler, jeg skjønner dere lider. i morra skal jeg på skola å fikse på bilforsterkeren min, så skal jeg sitte 4 timer å lære om switchmode power. i grunnen en smule bedre en dere har det ville jeg sagt ingen krav, intet pes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg