Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Var en på den lokale stranda for noen år siden. Han satt visst bare i en bil på parkeringsplassen naken. USJ sier jeg.. kjett for politimennene som må pågripe han også x]

6439662[/snapback]

Beste motgift mot blottere er å peke på dem og le, da løper de, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg skal reise i morgen, så "måtte" jeg jo bare shoppe litt, og nå har jeg brukt 8000 kroner, er alltid redd for å ikke ha nok klær med. Tør ikke si at jeg har brukt halvparten av pengene jeg skulle ha der nede på klær, får late som jeg ble frastjålet lommeboken eller noe :blush:

Lenke til kommentar
Siden jeg skal reise i morgen, så "måtte" jeg jo bare shoppe litt, og nå har jeg brukt 8000 kroner, er alltid redd for å ikke ha nok klær med. Tør ikke si at jeg har brukt halvparten av pengene jeg skulle ha der nede på klær, får late som jeg ble frastjålet lommeboken eller noe :blush:

6439676[/snapback]

 

 

Hvor skal du reise ?

 

Om du skal til et varmt strøk, og har handlet klær for 8000 overlever du jo i 2 år ?

 

og 16000 som du skal ha der? Være borte lenge, eller handle mye ? :p

Lenke til kommentar
Siden jeg skal reise i morgen, så "måtte" jeg jo bare shoppe litt, og nå har jeg brukt 8000 kroner, er alltid redd for å ikke ha nok klær med. Tør ikke si at jeg har brukt halvparten av pengene jeg skulle ha der nede på klær, får late som jeg ble frastjålet lommeboken eller noe :blush:

6439676[/snapback]

Serriøst? 8K?

 

Jeg bruker vist serriøst LITE penger på klær jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Fy faen så sliten, har akkurat kommet hjem fra jobb og holder på å dø. =\

6439683[/snapback]

Jeg holdt på å dø etter bare én time med sykling jeg. Tror ikke jeg hadde overlevd slitsom utendørsarbeid i denne varmen.

6439688[/snapback]

 

 

1 time?!

 

Jeg har 7,5 timers arbeidsdag.. og har sikkert stått ute i sola i minst 5 av de idag x]

Blir jo brun da, men er begrenset hvor lite klær jeg kan ha på på jobb :\

Lenke til kommentar
Fy faen så sliten, har akkurat kommet hjem fra jobb og holder på å dø. =\

6439683[/snapback]

Jeg holdt på å dø etter bare én time med sykling jeg. Tror ikke jeg hadde overlevd slitsom utendørsarbeid i denne varmen.

6439688[/snapback]

 

 

1 time?!

 

Jeg har 7,5 timers arbeidsdag.. og har sikkert stått ute i sola i minst 5 av de idag x]

Blir jo brun da, men er begrenset hvor lite klær jeg kan ha på på jobb :\

6439700[/snapback]

Ja, én time. Nå skal det sies at jeg stort sett trampa det jeg hadde da, men likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
hva er det med blottere? Er de så ensome så dem trenger og vifte med "lille willy" forand et nytt menneske i ny og ne?

6439667[/snapback]

De blir tent av det, hehe. Syke, syke mennesker.

Lenke til kommentar
Fy faen så sliten, har akkurat kommet hjem fra jobb og holder på å dø. =\

6439683[/snapback]

Jeg holdt på å dø etter bare én time med sykling jeg. Tror ikke jeg hadde overlevd slitsom utendørsarbeid i denne varmen.

6439688[/snapback]

 

 

1 time?!

 

Jeg har 7,5 timers arbeidsdag.. og har sikkert stått ute i sola i minst 5 av de idag x]

Blir jo brun da, men er begrenset hvor lite klær jeg kan ha på på jobb :\

6439700[/snapback]

Jeg har vært malemester Hylo fra 06:15 til 17:00 idag. :)
Lenke til kommentar
Serriøst? 8K?

Jeg bruker vist serriøst LITE penger på klær jeg :ermm:

6439696[/snapback]

Eller kanskje bare jeg som shopper for mye, shopper minst tre ganger i uken. Kjæresten vet at jeg shopper mye, men jeg pleier å si at det 30 %, 50 % eller 70 % salg.

 

Espennyh: Skal til Bulgaria og Hellas og planen var egentlig å ha med 16000 ja, men nå har jeg jo ikke akkurat like mye på konto. :p

Lenke til kommentar
Serriøst? 8K?

Jeg bruker vist serriøst LITE penger på klær jeg :ermm:

6439696[/snapback]

Eller kanskje bare jeg som shopper for mye, shopper minst tre ganger i uken. Kjæresten vet at jeg shopper mye, men jeg pleier å si at det 30 %, 50 % eller 70 % salg.

6439736[/snapback]

Men thea da...ikke bra å holde på slik i lengda :nei:

Lenke til kommentar
Fy faen så sliten, har akkurat kommet hjem fra jobb og holder på å dø. =\

6439683[/snapback]

Jeg holdt på å dø etter bare én time med sykling jeg. Tror ikke jeg hadde overlevd slitsom utendørsarbeid i denne varmen.

6439688[/snapback]

 

 

1 time?!

 

Jeg har 7,5 timers arbeidsdag.. og har sikkert stått ute i sola i minst 5 av de idag x]

Blir jo brun da, men er begrenset hvor lite klær jeg kan ha på på jobb :\

6439700[/snapback]

Jeg har vært malemester Hylo fra 06:15 til 17:00 idag. :)

6439721[/snapback]

 

Respekt til Hylo! :)

 

 

Serriøst? 8K?

Jeg bruker vist serriøst LITE penger på klær jeg :ermm:

6439696[/snapback]

Eller kanskje bare jeg som shopper for mye, shopper minst tre ganger i uken. Kjæresten vet at jeg shopper mye, men jeg pleier å si at det 30 %, 50 % eller 70 % salg.

 

Espennyh: Skal til Bulgaria og Hellas og planen var egentlig å ha med 16000 ja, men nå har jeg jo ikke akkurat like mye på konto. :p

6439736[/snapback]

 

hehe, fort gjort ja.. Er som oftest sånn selv da jeg har penger.. ender opp med litt for lite :S Jeg drar selv til sydligere strøk den 16. august.. Og regner med å klare å spare litt av lønnen som kommer den 15. x]

 

 

Oh - da har jeg klippet gresset.

Begynner smått å planlegge hva jeg skal ha med til Kragerø neste uke.

 

Kragerø er fint <3

6439745[/snapback]

 

Kragerø er en FIIIN by, og et fint sted ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...