Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Er det fullt lovlig å sole seg toppløs?

6439450[/snapback]

Ja, men er forbudt på kvinner på offentlig plass, vil jeg tro. (bortsett fra nudiststrender, seff..)

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er det lov å sole seg kommando?

6439467[/snapback]

Ikke lov på offentlig plass, dog kan du gjøre det i din egen hage og slikt. Vet om mange som pleier å gjøre det, hehe.

Lenke til kommentar
Er det fullt lovlig å sole seg toppløs?

6439450[/snapback]

Ja, men er forbudt på kvinner på offentlig plass, vil jeg tro. (bortsett fra nudiststrender, seff..)

6439462[/snapback]

Hm. Jeg ville tro det er lov for kvinner å sole seg toppløse på alle strender jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
:dontgetit:

Jeg og venninna mi tok toppene av da vi sola oss på ei flytebrygge i dag....

6439485[/snapback]

Hehe, er vel en såkalt "sovende lov", er jo ingen som bryr seg eller kommer og arresterer dere. Dessuten er jo unge, nakne, slanke kropper bare fint og beroliggende å se på. :) (ikke perv)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Da er vi vel trygge da :p

Hadde vært litt av en dag på jobben for den eventuelle lovens lange arm som skulle tauet oss inn tror jeg ! :!:

6439512[/snapback]

Hehe, dere er trygge, ja. ;)

Dog ikke gjør liknende i kvinneundertrykkende land. Noen som leste artikkelen om det norske damelandslaget i volleyball som solte seg i Tyrkia? :!:

Lenke til kommentar

hehe, minner meg om en gang jeg og en kompis satt i båten hans med ÅRER (defekt motor) og fikk øye på en toppløs jente eller to.. Av rein refleks stoppet man jo å ro (fjortenårsalderen, var ikke greit vettu).

Før vi visste ordet av det hadde vi drevet inn på øya omtrent, og var plutselig 10 meter ifra de x]

Lenke til kommentar

Linn Christin: Som gutter flest blir jeg jo nødt til å sjekke ut om det er fine jenter som soler seg på stranda. Reagerer du mer på at noen gløtter bortom om du soler deg toppløs enn om du har toppen på?

Om spørsmålet er for privat er det ingen tvang å svare :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...