Bytex Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 For dere som vil flippe litt ut på kontoret, prøv å skrive 71851 eller 71877345 på kalkisen og snu den opp ned! (lærte i Donald) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Nei det vet jeg ikke, men vanlige sykkelpumper gjør ikke det ikkesant? Uff, kanskje jeg ikke burde jobbet i sportsbutikk? 6437637[/snapback] nei vanlige sykkelpumper gjør ikke det 2sec så kan jeg finne sånn bilde Link til pumpe Link til CO2 patroner Edit: det er ivertfall sånn nogenlunde de ser ut da.. Endret 5. juli 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Er mer sånn: http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____36811.aspx vi har, eller vi har i tre forskjellige størrelser og sånn. Men takk uansett! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hva er nummeret, eller hvem må jeg ringe til for å få vite passord og greier til www.vigo.no ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Linn: Hehe, du er håpløs 6437500[/snapback] Det er ingen gutter på vår alder der da.. bare gamle damer, små barn og 12 år gamle syltynne jenter Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 For dere som vil flippe litt ut på kontoret, prøv å skrive 71851 eller 71877345 på kalkisen og snu den opp ned! (lærte i Donald) 6437641[/snapback] Hva skal det bli? Prøvde på mobiltelefonen, men så ikke noe annet enn "71851" opp-ned. :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Isbil og Shellbil? 7353 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 LarsP sin er Esel Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 ESEL Oooh, ungdomsskoleminner. Da kunne en bruke timevis på å finne slike kombinasjoner på "lommeregneren". 370 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Nei det vet jeg ikke, men vanlige sykkelpumper gjør ikke det ikkesant? Uff, kanskje jeg ikke burde jobbet i sportsbutikk? 6437637[/snapback] Nå tillater jeg meg til å si det kan diskuteres om du er den rette. Nei det vet jeg ikke, men vanlige sykkelpumper gjør ikke det ikkesant? Uff, kanskje jeg ikke burde jobbet i sportsbutikk? 6437637[/snapback] nei vanlige sykkelpumper gjør ikke det 2sec så kan jeg finne sånn bilde Link til pumpe Link til CO2 patroner Edit: det er ivertfall sånn nogenlunde de ser ut da.. 6437642[/snapback] Pumpen kan du bruke slik som den er, mens patronene må du faktisk ha en adapter til. (En pumpe med plass til CO2-patroner) Btw. Opera mini rocks. Endret 5. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Trodde det bare var å slenge en patron inni og fyre løs jeg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hylo: Je, je, je. Hu dama var for sur til å fortjene noe sykkelpumpe uansett, og nå sykkl skoln (skrevet med feil for at ingen skal søke på det og se posten min) begynner idag elns burde hun kanskje tenkt på det før. Dessuten kan man jo fylle dekkene på shell. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Dimmu borgir-hybrid stigmata hvorfor skal alle ha meg med ut å bade i dag, første dagen det er litt deilig å chille på terrassen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg jobbet på sykkelverksted i arbeidsuka på ung. skolen... Starta 1000 og gikk 1400 + jeg fikk 500kr når uka var omme Uansett, var drit kjedli jobb Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 ESEL Oooh, ungdomsskoleminner. Da kunne en bruke timevis på å finne slike kombinasjoner på "lommeregneren". 370 6437731[/snapback] Ole ... 71077345 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hylo: Je, je, je. Hu dama var for sur til å fortjene noe sykkelpumpe uansett, og nå sykkl skoln (skrevet med feil for at ingen skal søke på det og se posten min) begynner idag elns burde hun kanskje tenkt på det før. Dessuten kan man jo fylle dekkene på shell. 6437793[/snapback] Og Statoil:) Genialt , for da får man akkurat nok luft i dekkene uten å drive og pumpe og slite.. da jeg kjøpte nytt dekk forrige mnd bar jeg dekket til statoil, pumpa det opp og bar det hjem igjen og fikk hjelp til å skru det på Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Megadeth-Looking down the cross (genial sang) den feteste delen fra sangen: And this was all you got So done these broken wings Sands of time run out Bells of Hades ring Is this a nightmare To unhallow thy name Smell of brimstone Dancing in the flames No help now as you fulfill his task Chief of evil has got you by the ass Set free to sit upon the throne Just a dream? Your weeping all alone! den delen er seriøs fet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg trodde jeg skulle dø her en kveld... Ei dame som så helt forstyrra ut skulle fylle luft i dekket. Først var a kliiiin gæærn fordi dekket var flatt, kjefta og skreik og banna alt som var opp og ned.. Så skulle a fylle litt luft, satte pumpa inntil ventilen, klemte av uten å tenke seg om, "tink, tink, tink, tink, tink, PANG!"... Daaaa skal jeg love dere at det ble rabalder. Hu tok tak i sykkelen, heiv den rundt seg, traff en parkert drosje og ropte og hylte, haha. Jeg tror ikke jeg har ledd så godt på lenge Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hhaa, syke dame. Har bare Shell her i byen så derfor jeg nevnte de. Pleier å sykle ned dit eller få pappa til å pumpe opp dekket. Co2 pumper er unødvendige. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 jeg ødebela hele hjulet mitt når jeg pumpa det på esso en gang:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg