K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Knis. OLSEN, HENT KAFFEN.. og.. og og.. GEIR, TA.. backup..ting.. av den.. viktige server-tingen som tar lang tid! så kan de resterende 113 personene kle seg ut i fine kostymer og danse sære danser i takt inne på kontoret. Jeg vil og bli slik ansatt som du er, oysfaerg! Håper du fikk noen idéer nå. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Oh yes Knut Erik, det er livet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 So it would seem. Kaffen i banken er sur idag. Maawh. Hvordan kan en forebygge sur kaffe? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Knut Erik: Syre kan nøytraliseres vha base - Lut anyone? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Oh, ja! Natriumhydroksid i kaffen. That ought to stir things up arround here.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Neinei, det beste må være å ha lærling Linn, gå og hent lunsjen og dekk på til 20 mann... Linn, vi er tom for kaffebeger, kan du gå og hente... Linn vi skal sende ut 350 brev, kan du lage adresselapper på dataen, sette de på konvoluttene for hånd, for å så å brette og stappe alle brevene oppi... Linn, gå og hent pakken som kom til meg på posten.. Yeah... nøyaktig 16 arbeidsdager igjen........ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Knut Erik; Javisst Du vet, det lønner seg å ha ett par indianertriks i bakhånd før en går på jobb Linn: Whiner! Hvor jobber du? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Knut Erik; Javisst Du vet, det lønner seg å ha ett par indianertriks i bakhånd før en går på jobb Linn: Whiner! Hvor jobber du? 6437305[/snapback] Kontorlærling i ett selskap som jeg ikke vil skrive her Man skal ikke skrive hvor man jobber Sett at jeg hadde skrevet at jeg var ansatt i ett høyt respektert firma, og de fleste høyt respekterte firmaer har noen som søker nettet opp og ned etter ting som er skrevet om de. Om jeg jobber i tolltull AS vil de finne denne posten om kort tid gjennom en søkemotor, og jeg kan komme i trøbbel fordi mine personlige meninger kan bli sett i sammenheng med selskapets navn, og det kan skade selskapet. noe i den duren. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Linn vi skal sende ut 350 brev, kan du lage adresselapper på dataen, sette de på konvoluttene for hånd, for å så å brette og stappe alle brevene oppi... 6437303[/snapback] Det har jeg og gjort. Bare at det var ... flere brev ... det tok aldri slutt åherregud Anyways, lærning er jo ett flott steg på veien mot.. erhh.. toppsjef, etterhvert! Først vil bare administrasjonen tyne og kna deg til de ser at du.. er.. arbeidsdyktig og.. stridsdyktig og utholdende. Jeg var og lærling her i banken for to uker siden. Det var ca det mest nifse ever. Jeg hadde trodd det kom til å bli more like: "Allright, nå skal vi simulere at et menneske tar ut noe penger. da skal du gjøre slik og slik." mens det var more like "Okei her STÅR DET EN KUNDE! GJØR DET RETT." Gaarh, jeg var jo svett i lua etter å bare ha stått stille en hel dag. oysfaerg: Indianertriks og bryteknep er gull verd i de rette sammenhenger. ALT-F4 ALT-F4! Endret 5. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg var og lærling her i banken for to uker siden. Var du lærling for 2 uker siden? Men ikke nå? Du er litt for ung til å ha fagbrev og greier Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Linn Christin; du kan heller sende meg en PM med hvor du jobber, da finner ikke søkemotorene det Tenkte mer om jeg skulle bortom og drive skremselspropaganda for hw.no Knut Erik; Jeg har binda en ny knapp "Hide all, boss is coming"-knapp Ctrl+Alt+B ^^ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg var og lærling her i banken for to uker siden. Var du lærling for 2 uker siden? Men ikke nå? Du er litt for ung til å ha fagbrev og greier 6437326[/snapback] Hmm, lærling ble kanskje litt feil.. mer.. under opplæring. Er bare sommervikar. Hide-all-knapp er nok ingen dårlig idé, men er det ikke du som er sjefen selv, oysfaerg? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg var og lærling her i banken for to uker siden. Var du lærling for 2 uker siden? Men ikke nå? Du er litt for ung til å ha fagbrev og greier 6437326[/snapback] Hmm, lærling ble kanskje litt feil.. mer.. under opplæring. Er bare sommervikar. Hide-all-knapp er nok ingen dårlig idé, men er det ikke du som er sjefen selv, oysfaerg? 6437343[/snapback] Joda, men uheldigvis har jeg en sjef jeg også Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Joda, men uheldigvis har jeg en sjef jeg også 6437349[/snapback] 90% av alle sjefer har en sjef selv :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Ikke Asgeir! Han er en svært heldig mann. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hvem er Asgeir? Han med det fæle røde håret? Isåfall har han en sjef han også, du må ikke tro at Asgeir får kose seg fritt med alle pengene han bruker Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Hvem er Asgeir? Han med det fæle røde håret? Isåfall har han en sjef han også, du må ikke tro at Asgeir får kose seg fritt med alle pengene han bruker 6437407[/snapback] "Asgeir, sjefen over alle sjefer" Yeah right liksom:P Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 ^^ Dette er bare sært Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Sjefen over alle sjefer, allright. Vel.. uhm.. dersom jeg går klin bananas i banken og foretar mytteri kan jeg og sørge for å bli min egen sjef. *lete frem sabel* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Sjefen over alle sjefer, allright. Vel.. uhm.. dersom jeg går klin bananas i banken og foretar mytteri kan jeg og sørge for å bli min egen sjef. *lete frem sabel* 6437422[/snapback] selskapet skal være bra lite for at man skal være sjefen over alle sjefer i ett firma. De fleste kjeder (og de fleste banker er vel kjeder..) har en Direktør på toppen. Så la oss si at det er 10.000 ansatte i en kjede, og av alle de 10.000 så er det bare en som ikke har sjef av de, og det er direktøren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg