Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Knis.

OLSEN, HENT KAFFEN.. og.. og og.. GEIR, TA.. backup..ting.. av den.. viktige server-tingen som tar lang tid!

 

så kan de resterende 113 personene kle seg ut i fine kostymer og danse sære danser i takt inne på kontoret. :love:

 

Jeg vil og bli slik ansatt som du er, oysfaerg!

Håper du fikk noen idéer nå. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neinei, det beste må være å ha lærling

 

Linn, gå og hent lunsjen og dekk på til 20 mann...

 

Linn, vi er tom for kaffebeger, kan du gå og hente...

 

Linn vi skal sende ut 350 brev, kan du lage adresselapper på dataen, sette de på konvoluttene for hånd, for å så å brette og stappe alle brevene oppi...

 

Linn, gå og hent pakken som kom til meg på posten..

 

Yeah...

 

nøyaktig 16 arbeidsdager igjen........

Lenke til kommentar
Knut Erik; Javisst :) Du vet, det lønner seg å ha ett par indianertriks i bakhånd før en går på jobb ;)

 

 

Linn: Whiner! ;) Hvor jobber du?

6437305[/snapback]

 

Kontorlærling i ett selskap som jeg ikke vil skrive her

 

Man skal ikke skrive hvor man jobber

 

Sett at jeg hadde skrevet at jeg var ansatt i ett høyt respektert firma, og de fleste høyt respekterte firmaer har noen som søker nettet opp og ned etter ting som er skrevet om de.

 

Om jeg jobber i tolltull AS vil de finne denne posten om kort tid gjennom en søkemotor, og jeg kan komme i trøbbel fordi mine personlige meninger kan bli sett i sammenheng med selskapets navn, og det kan skade selskapet.

 

noe i den duren.

Lenke til kommentar
Linn vi skal sende ut 350 brev, kan du lage adresselapper på dataen, sette de på konvoluttene for hånd, for å så å brette og stappe alle brevene oppi...

6437303[/snapback]

Det har jeg og gjort. Bare at det var ... flere brev ... det tok aldri slutt åherregud :cry:

 

Anyways, lærning er jo ett flott steg på veien mot.. erhh.. toppsjef, etterhvert!

Først vil bare administrasjonen tyne og kna deg til de ser at du.. er.. arbeidsdyktig og.. stridsdyktig og utholdende.

 

Jeg var og lærling her i banken for to uker siden. Det var ca det mest nifse ever. Jeg hadde trodd det kom til å bli more like:

"Allright, nå skal vi simulere at et menneske tar ut noe penger. da skal du gjøre slik og slik." mens det var more like "Okei her STÅR DET EN KUNDE! GJØR DET RETT."

 

Gaarh, jeg var jo svett i lua etter å bare ha stått stille en hel dag. :wee:

 

oysfaerg:

Indianertriks og bryteknep er gull verd i de rette sammenhenger. ALT-F4 ALT-F4!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Jeg var og lærling her i banken for to uker siden.

 

Var du lærling for 2 uker siden? Men ikke nå?

 

Du er litt for ung til å ha fagbrev og greier

6437326[/snapback]

Hmm, lærling ble kanskje litt feil.. mer.. under opplæring. Er bare sommervikar. :)

 

Hide-all-knapp er nok ingen dårlig idé, men er det ikke du som er sjefen selv, oysfaerg? ;)

Lenke til kommentar
Jeg var og lærling her i banken for to uker siden.

 

Var du lærling for 2 uker siden? Men ikke nå?

 

Du er litt for ung til å ha fagbrev og greier

6437326[/snapback]

Hmm, lærling ble kanskje litt feil.. mer.. under opplæring. Er bare sommervikar. :)

 

Hide-all-knapp er nok ingen dårlig idé, men er det ikke du som er sjefen selv, oysfaerg? ;)

6437343[/snapback]

 

Joda, men uheldigvis har jeg en sjef jeg også ;)

Lenke til kommentar
Sjefen over alle sjefer, allright. :love:

 

Vel.. uhm.. dersom jeg går klin bananas i banken og foretar mytteri kan jeg og sørge for å bli min egen sjef.

 

*lete frem sabel*

6437422[/snapback]

 

selskapet skal være bra lite for at man skal være sjefen over alle sjefer i ett firma.

 

De fleste kjeder (og de fleste banker er vel kjeder..) har en Direktør på toppen. Så la oss si at det er 10.000 ansatte i en kjede, og av alle de 10.000 så er det bare en som ikke har sjef av de, og det er direktøren :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...