Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
denne tråden går sakte nå. er ikke mange som skriver. Det er vel ikke før etter 5 at det tar av :)

6432883[/snapback]

Yup, og nå stikker jeg. Hadet bra ATi-Radeon, Zappza, Linn Christin, allon, SteffyBoy, Bundy, Hylo.

Lenke til kommentar

Her kommer PM'en jeg fikk. Han her må være helt idiot, men siden han helt sikkert er skada i hodet vil jeg ikke henge han ut her med navn.

Søtt musikk

Hei, jeg leste innlegget ditt om anal sex og syns sex i seg selv er utrolig deilig og sunt. Alle må ha sex for det er like viktig som næring. Jeg vil si at en dame er jomfru så lenge jomfruhinna ikke er sprukket. Det å knulle en dame bakfra i rompehullet gir ikke grunnlaget for å miste jomfrudom. Så lenge en pikk ikke har gått inn i vagina til damen, er hun jomfru. Men hvis pikken har tatt hullet bak så er det akkurat som å være jomfru for dama. Men hvis en gutt setter pikken sin inn i hullet til dama, enten det er fitte eller rumpehull og han får sædutløsning så har han fått orgasme. Gutter er ikke jomfruer på den måten jenter er....

Pikken har ingen lag som blir borte når de graver inn i hullet til dama, den er som den var før og etter første samleie. Det eneste de får er en ereksjonutløsning og masse deilig sæd kommer ut som dama kan svelge for den inneholder masse proteiner og er veldig sunt.

Før sex blir gutten kåt og det strømmer masse blod inn i penisen som pumper opp penismuskelen og den blir stor og bred...av og til øker den med over 200 % i størrelsen avhengig av om hvor kåt mannen er og hvor man er fra. Norske menn (Europeere) og asiatere (kinesere, japanere og vietnamesere etc) har litt mindre penis enn menn fra midtøsten og afrika som har i gjennomsnitt 50 % fysisk større penis. Det er noe genetisk arv som har vært slikt lenge....i tillegg har de en naturlig evne til å holde ut lenger og de er ofte omkjært noe som fører til at penisen får enda penere og spissere form som damer elsker

Når pikken så graver inn i fitta til damen blir hun sendt til syvende himmel

Håper dette kommer til hjelp. Er det noe mer du lurer på så ikke nøl med å ta kontakt. Forresten er du gutt eller jente

--------------------------------------------

Ikke kan jeg noen gang huske å ha skrevet noe særlig inlegg om Analsex heller...

Lenke til kommentar
Haha Linn Christin. Tror du har fått deg en beundrer og stalker.

...og masse deilig sæd kommer ut som dama kan svelge for den inneholder masse proteiner og er veldig sunt.

Tror han hinter til noe her.

6432925[/snapback]

Jeg nei, jeg er gutt

Svar : Er du homo?

EDIT: Jeg har jo lest gjennom en del av innleggene hans og det handler mye om hvor dumme jenter er som kler seg dristig på byen om sommeren og nærmest "ber om å bli voldtatt". Ikke akkurat verdens smarteste fyr

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

ja ok, det er jo noe og dele med andre, han karen altså som sendte deg det. Han virket helt fjern i hue og helt på jordet..

Det at han sier at sæd inneholder masse proteiner som er sunt for jenta.. Det er bare helt feil, sæd inneholder bare noen få %, her snakker jeg om 0,x osv. Men ja, så spør han om du er gutt eller jente... Hvis dette var på diskusjon.no så er han ikke så klok som sjekker profilen din før han spør..

*kremt* må le da :!:

Lenke til kommentar
Fin bil, jeg på min side har kjøpt meg nytt tastatur:

Kanskje ikke verdens vakreste, men definitivt herlig å skrive på. :)

6433063[/snapback]

Yep, det kan jeg garantere, for jeg sitter på et likt et her. ;)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg våkner bestandig rett før telefonen ringer. Uansett når den ringer våkner jeg litt før det ringer.

6432740[/snapback]

vedder en tier på at den ringer et ring først, som du våkner av, men ikke hører... ;)

Fin bil, jeg på min side har kjøpt meg nytt tastatur:

42434.jpg

Kanskje ikke verdens vakreste, men definitivt herlig å skrive på. :)

6433063[/snapback]

jeg skriver på et sånt nå... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...