Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snakk med ei vennine og ha trekant?

6432696[/snapback]

Det er da sommer. 1200,- dekker forøvrig bare et par pils + drinker og taxi hjem.

Jeg vet av flere som har brukt mange ganger den summen på byen.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Hmm, jeg våkner bestandig rett før telefonen ringer. Uansett når den ringer våkner jeg litt før det ringer.

6432740[/snapback]

Mer enn hva man kan si om meg. Jeg hadde lagt mobiltelefonen rett ved sengen på grunn av jeg trengte alarmen. En venn ringte meg hele fem ganger før jeg våknet. :ohmy:

Lenke til kommentar
snakk med ei vennine og ha trekant?

6432696[/snapback]

Det er da sommer. 1200,- dekker forøvrig bare et par pils + drinker og taxi hjem.

Jeg vet av flere som har brukt mange ganger den summen på byen.

6432819[/snapback]

En venn klarte å bruke litt over 12 000kr i løpet av 4-5 timer, deriblant et lån på 2000 til en person han ikke kjente og ikke har sett siden.

NICE.

Lenke til kommentar
En venn klarte å bruke litt over 12 000kr i løpet av 4-5 timer, deriblant et lån på 2000 til en person han ikke kjente og ikke har sett siden.

6432832[/snapback]

Hvor mange hull har du drilla gjennom skallen hans før han gjorde noe så sinnsvakt? :ermm:

Lenke til kommentar
Mer enn hva man kan si om meg. Jeg hadde lagt mobiltelefonen rett ved sengen på grunn av jeg trengte alarmen. En venn ringte meg hele fem ganger før jeg våknet.  :ohmy:

6432829[/snapback]

Prater om hustelefonen :p

Ehmm.... er det ulovelig å skrive sex og anus her? Jeg fikk netopp en helt utrolig PM som jeg gjerne vil dele med dere...

6432839[/snapback]

kom med den.

Sex, Anus, Sex i Anus er digg osv

Lenke til kommentar

6432832[/snapback]

Hvor mange hull har du drilla gjennom skallen hans før han gjorde noe så sinnsvakt? :ermm:

6432844[/snapback]

Det var ikke snakk om mer enn en dagslønn, så det går greit. :)

Lenke til kommentar
Det var ikke snakk om mer enn en dagslønn, så det går greit. :)

6432861[/snapback]

Dagslønn på 12 lilla? Hva faen jobber han som :ohmy:

6432864[/snapback]

Selger. Han dro ut på en bygd og solgte samme telefonabbonement til omtrent samtlige der. Ganske imponerende.

edit: Ikke en vanlig dagslønn, men han tjente den summen på én dag. Han klarer seg ganske fint resten av året også.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...