Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe så bra  :thumbup: Hørt mange som tar den der ja, en jeg jobber med ga nr til en annen som jeg jobber med bare for og komme unna denne sleske fyren. Skal si deg hu andre ble litt paff da en fremmed fyr ringte henne of spurte om lunsj..

Hun er litt sånn småfrekk av seg så hun ba han dra et viss sted. Aldri sett han igjen på jobben min :p hehe

Var i grunn smart  :cool:

6432381[/snapback]

Hehehe, jeg har gitt bort nummeret til venninna mi ett par ganger jeg også, og gjerne til sleske tyrkere jeg snakka med på mirc da jeg var 14-15 :blush:

Var vel egentlig ment som en stygg hevn bare :innocent:

Hu venninna jeg går på byen er rake motsetningen til meg, hun deler villig ut nr sitt, og dagen etterpå spør hun meg hvordan de guttene hun traff var slik at hun skal vite hvem hun kan treffe :thumbup:

6432407[/snapback]

hehe nei fy deg, du var slem som en 14 - 15åring! hevner deg sånn på vennene dine, stakkars mennesker :p Egentlig så høres det ganske gøy ut! hehe

Husker selv jeg dreiv med mirc på den alderen, men da gikk det i epost adresser.. fikk alltid feil :cry: jeg er jo ingen slesk tysker! hehe

men husker jeg var glad i og spørre asl eller hva det var igjen, kansje det var derfor det skjedde :p

Hu vennina de høres litt ivrig ut, men det at du velger gutta for henne :thumbup: You go girl!!

Lenke til kommentar
hehe nei fy deg, du var slem som en 14 - 15åring! hevner deg sånn på vennene dine, stakkars mennesker :p Egentlig så høres det ganske gøy ut! hehe

Husker selv jeg dreiv med mirc på den alderen, men da gikk det i epost adresser.. fikk alltid feil  :cry: jeg er jo ingen slesk tysker! hehe

men husker jeg var glad i og spørre asl eller hva det var igjen, kansje det var derfor det skjedde :p

Hu vennina de høres litt ivrig ut, men det at du velger gutta for henne  :thumbup: You go girl!!

6432432[/snapback]

Altså, den dag i dag hender det folk legger meg til msn og spør : ASL....

Da blir jeg bare sur og gretten, for om noen skal ta seg bryet med å legge meg til msn synes jeg de bør vite hvem jeg er, eller i det minste hvor de har meg ifra...

ASL er bare irriterende og utgått...

Det verste er allikevel folk som ikke kan hverken engelsk eller norsk, men har lagt meg til fordi de har sett bilde av meg ett eller annet sted

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Tja.. En båttur er nå kjekt og greit det ,men det frister ikke så veldig etter at man har vært ombord i en båt i nesten 5mnd. Synes det er bedre å ta en tur på fjellet ;)

6432435[/snapback]

Da skjønner jeg deg. :p Men når man sitte inne på jobben hele dagen og ser ut på vannet og på alle folkene som spiser is i sola osv og det bare er kjempevarmt her så får jeg veldig lyst til å dra på båttur. :)

Edit: Hvilken sang er på P3 akkurat NÅ?

Edit 2: Fant det ut. :)

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

Husker selv jeg dreiv med mirc på den alderen, men da gikk det i epost adresser.. fikk alltid feil  :cry: jeg er jo ingen slesk tysker! hehe

Hu vennina de høres litt ivrig ut, men det at du velger gutta for henne  :thumbup: You go girl!!

6432432[/snapback]

Altså, den dag i dag hender det folk legger meg til msn og spør : ASL....

Da blir jeg bare sur og gretten, for om noen skal ta seg bryet med å legge meg til msn synes jeg de bør vite hvem jeg er, eller i det minste hvor de har meg ifra...

ASL er bare irriterende og utgått...

Det verste er allikevel folk som ikke kan hverken engelsk eller norsk, men har lagt meg til fordi de har sett bilde av meg ett eller annet sted

6432445[/snapback]

Ja du sier noe der, man blir behandlet som et kjøttstykke når folk du ikke aner hvem er å dem ikke aner hvem du er bare legger deg til. Det blir for dumt. Det er en fjortisholdning som er tragisk.

Spesielt når du skjønner at dem ikke er ute etter og bli venner med deg.. Men har andre planer i tankene.. :nei:

Men men, godt vi er oppi 20 årene og er ferdig med det :p

Lenke til kommentar
Vet at du skal ha masse penger. :)

Skal bare sitte her fra 10:00 til 17:00 også skal jeg ta inn flagget, vanne blomster, ta inn utestativet, sjekke etter fluer i vinduene og ta kassa. :wee:

6432547[/snapback]

Lett jobb. :p

Skal bare male en låve, to uthus og et hus jeg. :)

Lenke til kommentar
Ahahahaha! Ylvis-brødrene er så geniale!

"Sitter du der og fniser borti kroken?"

"Ja.. Bittelitt!"

"Jammen så god stemning!"

Fine radioshowet.

6432585[/snapback]

er det o-fag det heter ?

tilbake til jobben... :roll: sikkert ikke ferdig før 19 i kveld... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ja du sier noe der, man blir behandlet som et kjøttstykke når folk du ikke aner hvem er å dem ikke aner hvem du er bare legger deg til. Det blir for dumt. Det er en fjortisholdning som er tragisk.

Spesielt når du skjønner at dem ikke er ute etter og bli venner med deg.. Men har andre planer i tankene.. :nei:

6432573[/snapback]

Du som er kjøttstykket BanAnus :dribble:

Lenke til kommentar

6432573[/snapback]

Du som er kjøttstykket BanAnus :dribble:

6432638[/snapback]

Så du mener jeg er bruk og kast? :cry:

heheheh var vel et komplemang bak der så jeg må vel si takk og, right back at ya linn :cool:

*Nå ble BanAnus glad inni seg*

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Jeg er ikke særlig smart. :roll:

I går fant jeg og noen venninner ut at vi skulle drikke. Joda. Det gikk jo greit. Inn på det lokale vannhullet og helvette var løs.

Jeg presterte å svi av 1200 kr på øl/shots/drinker. Alt jeg eide og hadde. Det endte jo med katastrofe. En meget meget _meget_ beruset Pasient ut av vinduet på sin egen bil som kjefter på motgående trafikk fordi bilen har feil farge.

Jeg presterte også å sovne på tastaturet når jeg kom hjem i 1 tiden. Jeg ble vekt av min lillesøster som holdt på å le seg ihjel av dette fantastiske synet.

Status?

Blakk.

Sår på knærne.

Rar smak i munnen.

En ganske så karnøflet 20 pakning i lomma.

En syk trang etter iskaldt vann.

Ellers er formen fin. Regner med at jeg får høre det utover dagen, når min kjære sjofør og andre venner våkner til.

1200 spenn, på en mandag, borte. Herregud.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...