Backspace_89 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 wohey, snart tunfisksalat,sandwich-is og sjokolade Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hehe så bra Hørt mange som tar den der ja, en jeg jobber med ga nr til en annen som jeg jobber med bare for og komme unna denne sleske fyren. Skal si deg hu andre ble litt paff da en fremmed fyr ringte henne of spurte om lunsj.. Hun er litt sånn småfrekk av seg så hun ba han dra et viss sted. Aldri sett han igjen på jobben min hehe Var i grunn smart 6432381[/snapback] Hehehe, jeg har gitt bort nummeret til venninna mi ett par ganger jeg også, og gjerne til sleske tyrkere jeg snakka med på mirc da jeg var 14-15 Var vel egentlig ment som en stygg hevn bare Hu venninna jeg går på byen er rake motsetningen til meg, hun deler villig ut nr sitt, og dagen etterpå spør hun meg hvordan de guttene hun traff var slik at hun skal vite hvem hun kan treffe 6432407[/snapback] hehe nei fy deg, du var slem som en 14 - 15åring! hevner deg sånn på vennene dine, stakkars mennesker Egentlig så høres det ganske gøy ut! hehe Husker selv jeg dreiv med mirc på den alderen, men da gikk det i epost adresser.. fikk alltid feil jeg er jo ingen slesk tysker! hehe men husker jeg var glad i og spørre asl eller hva det var igjen, kansje det var derfor det skjedde Hu vennina de høres litt ivrig ut, men det at du velger gutta for henne You go girl!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Tja.. En båttur er nå kjekt og greit det ,men det frister ikke så veldig etter at man har vært ombord i en båt i nesten 5mnd. Synes det er bedre å ta en tur på fjellet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) hehe nei fy deg, du var slem som en 14 - 15åring! hevner deg sånn på vennene dine, stakkars mennesker Egentlig så høres det ganske gøy ut! hehe Husker selv jeg dreiv med mirc på den alderen, men da gikk det i epost adresser.. fikk alltid feil jeg er jo ingen slesk tysker! hehe men husker jeg var glad i og spørre asl eller hva det var igjen, kansje det var derfor det skjedde Hu vennina de høres litt ivrig ut, men det at du velger gutta for henne You go girl!! 6432432[/snapback] Altså, den dag i dag hender det folk legger meg til msn og spør : ASL.... Da blir jeg bare sur og gretten, for om noen skal ta seg bryet med å legge meg til msn synes jeg de bør vite hvem jeg er, eller i det minste hvor de har meg ifra... ASL er bare irriterende og utgått... Det verste er allikevel folk som ikke kan hverken engelsk eller norsk, men har lagt meg til fordi de har sett bilde av meg ett eller annet sted Endret 4. juli 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Tja.. En båttur er nå kjekt og greit det ,men det frister ikke så veldig etter at man har vært ombord i en båt i nesten 5mnd. Synes det er bedre å ta en tur på fjellet 6432435[/snapback] Da skjønner jeg deg. Men når man sitte inne på jobben hele dagen og ser ut på vannet og på alle folkene som spiser is i sola osv og det bare er kjempevarmt her så får jeg veldig lyst til å dra på båttur. Edit: Hvilken sang er på P3 akkurat NÅ? Edit 2: Fant det ut. Endret 4. juli 2006 av Anette_ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jobbet 6 timer. Med en halvtimes pause. Og seks timer om en halvtime. Og nå skal jeg faen meg ut å ha en sigarett! Endret 4. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du er syk med den jobbinga di Lars. Kjeder meg på jobb jeg.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du er syk med den jobbinga di Lars. Kjeder meg på jobb jeg.. 6432528[/snapback] Jeg skal ha penger. Masse penger. Har hogd skog fra 06:00 idag til nå, og skal male fra 13:00 til ca 19:30. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vet at du skal ha masse penger. Skal bare sitte her fra 10:00 til 17:00 også skal jeg ta inn flagget, vanne blomster, ta inn utestativet, sjekke etter fluer i vinduene og ta kassa. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 38 grader i sola her nå. *Solbrent* Skal på butikken og handle, så hente mobilen min Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hehe nei fy deg, du var slem som en 14 - 15åring! hevner deg sånn på vennene dine, stakkars mennesker Egentlig så høres det ganske gøy ut! hehe Husker selv jeg dreiv med mirc på den alderen, men da gikk det i epost adresser.. fikk alltid feil jeg er jo ingen slesk tysker! hehe men husker jeg var glad i og spørre asl eller hva det var igjen, kansje det var derfor det skjedde Hu vennina de høres litt ivrig ut, men det at du velger gutta for henne You go girl!! 6432432[/snapback] Altså, den dag i dag hender det folk legger meg til msn og spør : ASL.... Da blir jeg bare sur og gretten, for om noen skal ta seg bryet med å legge meg til msn synes jeg de bør vite hvem jeg er, eller i det minste hvor de har meg ifra... ASL er bare irriterende og utgått... Det verste er allikevel folk som ikke kan hverken engelsk eller norsk, men har lagt meg til fordi de har sett bilde av meg ett eller annet sted 6432445[/snapback] Ja du sier noe der, man blir behandlet som et kjøttstykke når folk du ikke aner hvem er å dem ikke aner hvem du er bare legger deg til. Det blir for dumt. Det er en fjortisholdning som er tragisk. Spesielt når du skjønner at dem ikke er ute etter og bli venner med deg.. Men har andre planer i tankene.. Men men, godt vi er oppi 20 årene og er ferdig med det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vet at du skal ha masse penger. Skal bare sitte her fra 10:00 til 17:00 også skal jeg ta inn flagget, vanne blomster, ta inn utestativet, sjekke etter fluer i vinduene og ta kassa. 6432547[/snapback] Lett jobb. Skal bare male en låve, to uthus og et hus jeg. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ahahahaha! Ylvis-brødrene er så geniale! "Sitter du der og fniser borti kroken?" "Ja.. Bittelitt!" "Jammen så god stemning!" Fine radioshowet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jepp. Da fikk jeg utsatt det en time. Heftig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ahahahaha! Ylvis-brødrene er så geniale! "Sitter du der og fniser borti kroken?" "Ja.. Bittelitt!" "Jammen så god stemning!" Fine radioshowet. 6432585[/snapback] er det o-fag det heter ? tilbake til jobben... sikkert ikke ferdig før 19 i kveld... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja du sier noe der, man blir behandlet som et kjøttstykke når folk du ikke aner hvem er å dem ikke aner hvem du er bare legger deg til. Det blir for dumt. Det er en fjortisholdning som er tragisk. Spesielt når du skjønner at dem ikke er ute etter og bli venner med deg.. Men har andre planer i tankene.. Men men, godt vi er oppi 20 årene og er ferdig med det 6432573[/snapback] Du som er kjøttstykket BanAnus Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Da var leiekontrakten fikset og diverse til leiligheten min også! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hva var den grunnen da? 6431698[/snapback] Ei jente _____ Faen! Det styrtregner ute og jeg må hente en pakke i dag! Har ikke noen som kan kjøre meg, og jeg vil ikke bli søkvåt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Ja du sier noe der, man blir behandlet som et kjøttstykke når folk du ikke aner hvem er å dem ikke aner hvem du er bare legger deg til. Det blir for dumt. Det er en fjortisholdning som er tragisk. Spesielt når du skjønner at dem ikke er ute etter og bli venner med deg.. Men har andre planer i tankene.. Men men, godt vi er oppi 20 årene og er ferdig med det 6432573[/snapback] Du som er kjøttstykket BanAnus 6432638[/snapback] Så du mener jeg er bruk og kast? heheheh var vel et komplemang bak der så jeg må vel si takk og, right back at ya linn *Nå ble BanAnus glad inni seg* Endret 4. juli 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Pasient2 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er ikke særlig smart. I går fant jeg og noen venninner ut at vi skulle drikke. Joda. Det gikk jo greit. Inn på det lokale vannhullet og helvette var løs. Jeg presterte å svi av 1200 kr på øl/shots/drinker. Alt jeg eide og hadde. Det endte jo med katastrofe. En meget meget _meget_ beruset Pasient ut av vinduet på sin egen bil som kjefter på motgående trafikk fordi bilen har feil farge. Jeg presterte også å sovne på tastaturet når jeg kom hjem i 1 tiden. Jeg ble vekt av min lillesøster som holdt på å le seg ihjel av dette fantastiske synet. Status? Blakk. Sår på knærne. Rar smak i munnen. En ganske så karnøflet 20 pakning i lomma. En syk trang etter iskaldt vann. Ellers er formen fin. Regner med at jeg får høre det utover dagen, når min kjære sjofør og andre venner våkner til. 1200 spenn, på en mandag, borte. Herregud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg