Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg på kino :w00t:

poseidon FTW. så traileren mens jeg så en annen film på kino. da merket jeg hvor bra den er å se, med lyden og bildet. bra effekter og forhåpentligvis god historie.

noen som har sett den?

ps. skal på kinoen her i tromsø. (den megakule kinoen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste som jobber har vel stått opp og de andre har forhåpentligvis også stått opp og kommet seg ut i sola.

Skulle ønske jeg kunne vært ute og kjørt båt idag jeg. :)

6432273[/snapback]

Takk skal du ha, nå fikk du meg til og tenke på gamle båten... :hrm:

Neida :p

Skulle gjerne vært på sjøen nå ja :yes:

Lenke til kommentar
Ingenting slår båttur på en dag som denne. :)

Var ute med båten igår og dagen før der, men har klippetime i kveld så jeg tror ikke jeg rekker det.

Rundt 20 grader i vannet ved Rødtangen nå. :fun:

6432308[/snapback]

Rødtangen? :o

Har campingvogn der vi :)

jaggu er ikke verden stor

Lenke til kommentar
Anette_  og Linn Christin og andre jenter...

Drømmejobben?

:whistle:

6432318[/snapback]

Nei uff så slitsomt :p

BanAnus: Joda, jeg er så forsiktig atte :p Har ikke gitt mobilnummeret mitt til en fyr på 3 år engang.. tar alltid den ... ehh, øhhh... mobilen min drukna forrige uke og jeg øhhh har ikke kjøpt ny :tease:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
det er ikke så morsomt som det ser ut. jobbet som det i ett halvt år :thumbdown:

6432330[/snapback]

Har DU jobbet som dildotester :wow:

6432335[/snapback]

er det no galt med gutter som jobber som dildotestere? :ermm:

6432354[/snapback]

Har jo aldri sagt at det er noe galt i å være litt annerledes. Men litt spesielt er det jo :)

Lenke til kommentar
Irekker det.

6432308[/snapback]

6432316[/snapback]

Var på Rødtangen jeg tilfeldigvis støtte på dimiles forrige sommer og. The place to be for forummedlemmer. :wee:

Lenke til kommentar
Anette_  og Linn Christin og andre jenter...

Drømmejobben?

:whistle:

6432318[/snapback]

Nei uff så slitsomt :p

BanAnus: Joda, jeg er så forsiktig atte :p Har ikke gitt mobilnummeret mitt til en fyr på 3 år engang.. tar alltid den ... ehh, øhhh... mobilen min drukna forrige uke og jeg øhhh har ikke kjøpt ny :tease:

6432329[/snapback]

hehe så bra :thumbup: Hørt mange som tar den der ja, en jeg jobber med ga nr til en annen som jeg jobber med bare for og komme unna denne sleske fyren. Skal si deg hu andre ble litt paff da en fremmed fyr ringte henne of spurte om lunsj..

Hun er litt sånn småfrekk av seg så hun ba han dra et viss sted. Aldri sett han igjen på jobben min :p hehe

Var i grunn smart :cool:

Lenke til kommentar
hehe så bra  :thumbup: Hørt mange som tar den der ja, en jeg jobber med ga nr til en annen som jeg jobber med bare for og komme unna denne sleske fyren. Skal si deg hu andre ble litt paff da en fremmed fyr ringte henne of spurte om lunsj..

Hun er litt sånn småfrekk av seg så hun ba han dra et viss sted. Aldri sett han igjen på jobben min :p hehe

Var i grunn smart  :cool:

6432381[/snapback]

Hehehe, jeg har gitt bort nummeret til venninna mi ett par ganger jeg også, og gjerne til sleske tyrkere jeg snakka med på mirc da jeg var 14-15 :blush:

Var vel egentlig ment som en stygg hevn bare :innocent:

Hu venninna jeg går på byen er rake motsetningen til meg, hun deler villig ut nr sitt, og dagen etterpå spør hun meg hvordan de guttene hun traff var slik at hun skal vite hvem hun kan treffe :thumbup:

Lenke til kommentar
Irekker det.

6432308[/snapback]

6432316[/snapback]

Var på Rødtangen jeg tilfeldigvis støtte på dimiles forrige sommer og. The place to be for forummedlemmer. :wee:

6432364[/snapback]

Aha, jaja har ikke vært der noe i år jeg :p skjer alt for lite der...

Linn Christin: Anderledes er bare fint :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...