Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehehe, jeg vet hvordan det er ;) Har en god del venner av meg som er fra østlandet, og de får helt panikk når noen herfra begynner å prate til de i brisen tilstand ;)

6432024[/snapback]

Akkurat slik som meg :innocent:

Men fy søren så pinlig, for venninna mi kom bort til meg og begynte å snakke norsk til meg liksom..... Han forsvant iallefall til slutt og det var jeg egentlig bare glad for.

Sjekking = :wow:

Lenke til kommentar

Hehe, Linn Christin - Du må være litt obs når du er på byen. Du kan gå med "Jeg reiser alene"-skiltet rundt halsen, da er alle straks mer forsiktig :p

Newt32, veeel, jeg kunne jo bare gått ut til bilen, åpna panseret og tatt ett bilde for deg :)

Lenke til kommentar

*sukk*

Til min store overaskelse så fant jeg ut at ingen av de 3 DVD'spillerne jeg har kommer med komponent-utgang. Nå må jeg mest trolig bruke DVD-drevet til datamaskinen og bruke HDMI i stedet. Alternativet er selvsagt S-video, men har aldri likt den kabelen noe særlig.

Lenke til kommentar

Meget sjenerøs tilbud, men jeg tror jeg har en alternativ løsning klar. Dessuten er det uansett på høy tid å kjøpe ny DVD-spiller. :)

Uansett, takk skal du ha. ;)

Nå gleder jeg meg bare til å få pengene inn på kontoen slik at jeg får kjøpt inn projektor + lerret (DIY utgår).

Lenke til kommentar
jeg hadde en merkelig drøm i natt, der Linn C  var med  :ermm: Husker vi gikk på samma skole eller noe og hu ga meg en klem. Hvorfor i all verden drømmer jeg slikt hehe

Sover skikkelig dårlig sevl for tiden og  :(

6431807[/snapback]

Så søt du er :!:

6431875[/snapback]

njaaa tusen takk :) Det var en veldig koselig drøm og du var og veldig koselig. Har ikke møtt deg i real life så håper jeg hadde en sann drøm der :p hehe

Nei nå roper sola på meg, snakkes godfolk!

(Vær forsiktig med sjekking på byen linn, mange rare folk der.. En vennine av meg kom i en ulykke av en slik "sjekker".....

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...