oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hehehe, jeg vet hvordan det er Har en god del venner av meg som er fra østlandet, og de får helt panikk når noen herfra begynner å prate til de i brisen tilstand Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hehehe, jeg vet hvordan det er Har en god del venner av meg som er fra østlandet, og de får helt panikk når noen herfra begynner å prate til de i brisen tilstand 6432024[/snapback] Akkurat slik som meg Men fy søren så pinlig, for venninna mi kom bort til meg og begynte å snakke norsk til meg liksom..... Han forsvant iallefall til slutt og det var jeg egentlig bare glad for. Sjekking = Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Edit: Takk mompen (IN YOUR FACE NEWT!!) Tssssh. Du hadde bare flaks at noen gadd å finne et bilde til deg Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hehe, Linn Christin - Du må være litt obs når du er på byen. Du kan gå med "Jeg reiser alene"-skiltet rundt halsen, da er alle straks mer forsiktig Newt32, veeel, jeg kunne jo bare gått ut til bilen, åpna panseret og tatt ett bilde for deg Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Newt32, veeel, jeg kunne jo bare gått ut til bilen, åpna panseret og tatt ett bilde for deg Je rait. Tror det ikke før jeg får se det. Men du skjønnte uansett hva jeg mente med turbo... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet hva du mente med turbo ja, men jeg har nå likefullt en turbo mer enn deg uansett Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet hva du mente med turbo ja, men jeg har nå likefullt en turbo mer enn deg uansett Det har du sikkert. Jeg har døgna så jeg er overtrøtt, og mister stadig evnen til å kosentrere meg litt og litt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 *sukk* Til min store overaskelse så fant jeg ut at ingen av de 3 DVD'spillerne jeg har kommer med komponent-utgang. Nå må jeg mest trolig bruke DVD-drevet til datamaskinen og bruke HDMI i stedet. Alternativet er selvsagt S-video, men har aldri likt den kabelen noe særlig. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 LarsP: Du kan få min Pioneer DV-470S jeg ikke bruker, den har komponent. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Meget sjenerøs tilbud, men jeg tror jeg har en alternativ løsning klar. Dessuten er det uansett på høy tid å kjøpe ny DVD-spiller. Uansett, takk skal du ha. Nå gleder jeg meg bare til å få pengene inn på kontoen slik at jeg får kjøpt inn projektor + lerret (DIY utgår). Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Alt for å glede en stakkar Projektor + lerret er skoj... Hadde det ikke vært for skråtak i stua (og da følgelig nakkeplager av en annen verden) hadde jeg også kjørt det, men det ble LCD-TV istedet. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Uff, jeg burde hatt peiling på det greiene der. Klarer ikke koble en bærbar til en LCD tv engang, og det burde være veldig lett. :/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Eneste stressfaktoren kommer til å bli mangel på plass i resten av rommet. For ikke å snakk om ratioen min på diverse fyfysider som går ad undas grunnet høyere oppløsning på feriefilmer. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Uff, jeg burde hatt peiling på det greiene der. Klarer ikke koble en bærbar til en LCD tv engang, og det burde være veldig lett. :/ 6432187[/snapback] Du klarer visst ikke å kjøpe laptop heller du (se siggen ) (no offence) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nei jeg klarer ikke det, klarer aldri bestemme meg. Men så er det ikke nødvendig å kjøpe før skolestart heller, hvis jeg får bestemt meg hvor jeg skal gå. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ah, nok en dag hos Hardware. Skjedd noe spennende her i dag? Folk flest har vel ikke stått opp engang... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 De fleste som jobber har vel stått opp og de andre har forhåpentligvis også stått opp og kommet seg ut i sola. Skulle ønske jeg kunne vært ute og kjørt båt idag jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det skjer ikke noe her , bare stikk ut i det fine været Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Spennende? Vel, jeg er jo på jobb da, i likhet med deg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) jeg hadde en merkelig drøm i natt, der Linn C var med Husker vi gikk på samma skole eller noe og hu ga meg en klem. Hvorfor i all verden drømmer jeg slikt hehe Sover skikkelig dårlig sevl for tiden og 6431807[/snapback] Så søt du er :!: 6431875[/snapback] njaaa tusen takk Det var en veldig koselig drøm og du var og veldig koselig. Har ikke møtt deg i real life så håper jeg hadde en sann drøm der hehe Nei nå roper sola på meg, snakkes godfolk! (Vær forsiktig med sjekking på byen linn, mange rare folk der.. En vennine av meg kom i en ulykke av en slik "sjekker"..... Endret 4. juli 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg