Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin; Din utakknemlige =)(#"U%!! Nå tenkte jeg "Jess" Nå får jeg lufta turboen igjen , men NEEEEIDA! 6431904[/snapback] He he he :!: For alt jeg vet er du en voldtektsmann som bare leiter etter forumtøser du kan kjøre langt uti skogen på jæren med (finnes det skog på jæren..?) Jeg er skikkelig skikkelig forsiktig med alt som heter å møte folk fra nett... sist gang var...... for 3 år siden da jeg traff x'n min 6431919[/snapback] Og neste gang blir om en måned når du blir voldtatt i søvne Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Og neste gang blir om en måned når du blir voldtatt i søvne 6431921[/snapback] Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Og neste gang blir om en måned når du blir voldtatt i søvne 6431921[/snapback] Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av :!: 6431924[/snapback] Hehe. Du merker det nok når du våkner og trygler om mer. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Haha, ja ikke sant Jeg har bare ett lite problem, mitt fulle navn ligger åpent i profilen, jeg har bilde av bilen min og en god del her inne vet hvem jeg er, så ... hmm... hehe... Dessuten var du jo villig til å bli med på en sånn "Stavanger"-gathering (Og ja, det finnes skog på jæren, bare spør Ueland). Herr Brun: Turboen min er som en hund, den må luftes rett som det er, både for eierens del og for turboens del Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Herr Brun: Turboen min er som en hund, den må luftes rett som det er, både for eierens del og for turboens del 6431937[/snapback] Jeg tenkte på allegorien (sc) "lufte turboen" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Haha, ja ikke sant Jeg har bare ett lite problem, mitt fulle navn ligger åpent i profilen, jeg har bilde av bilen min og en god del her inne vet hvem jeg er, så ... hmm... hehe... Dessuten var du jo villig til å bli med på en sånn "Stavanger"-gathering (Og ja, det finnes skog på jæren, bare spør Ueland). Herr Brun: Turboen min er som en hund, den må luftes rett som det er, både for eierens del og for turboens del 6431937[/snapback] Hva slags turbo er det vi snakker om her? :!: Jo men Stavanger Gathering er noe helt annet, da er det masse folk og det kan jeg tåle. Det å treffe en fremmed man bare har snakket litt med på msn derimot er weird.. Hva skal man gjøre, hva skal man snakke om liksom.. Har en jeg har snakket med på msn i ett år som maser hver dag om å finne på noe nå, men jeg orker ikke tanken engang... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja nå har jeg hørt det også. Turbo Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja nå har jeg hørt det også. Turbo 6431951[/snapback] Turbo. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hehehe Dere er så lett-antennelige Linn Christin; Jeg gjør det mest bare for å erte deg, ikke noe annet =) Som du ser av profilen min liker jeg brennevin, bowling, nakne damer og hornmusikk (visstnok etter at en moderator endra min profil "for meg" da...), så jeg tror uansett ikke at vi har så mye ... ehh. . til felles der =) Herr Brun: Skal gi deg allegori jeg! Turboen(e) min(e) er det viktigste jeg har Edit: Takk mompen (IN YOUR FACE NEWT!!!!) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvorfor fikk jeg dette da jeg søkte på turbo? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvorfor fikk jeg dette da jeg søkte på turbo? 6431962[/snapback] Dagens! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ah, da var allergisprøyta tatt. Endelig, søvnfylle netter! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin: Kan jeg spørre om hva som er vanlig lærlinglønn for deg (kontorlærling, var det ikke det)? Noen som vet? Helst butikkfag også. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 another day in paradise. da stakk jeg på jobb. håper elkjøp har fått inn 350D idag as. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin: Kan jeg spørre om hva som er vanlig lærlinglønn for deg (kontorlærling, var det ikke det)? Noen som vet? Helst butikkfag også. 6431978[/snapback] Akkurat nå som jeg er i siste halvår har jeg 123 kroner timen, eller 241.000 i året. Det tilsvarer 80% av full faglært lønn. 1. Halvår hadde jeg 80.000 i årslønn 2.Halvår hadde jeg 110.000 i årslønn (114k etter lønnsforhandlingene) 3. Halvår hadde jeg 180.000 i årslønn 4 og siste halvår er jeg i nå. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Lassie på TV2 kl 10, lite jeg skal se på det Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hmm... God natt alle sammen! <3 Får vel drømme om Linn Christin jeg også, da Endret 4. juli 2006 av Blackslash Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Don't Date Him Girl ("Ikke gå ut med ham, jente") er et av flere nettbaserte forum som henger ut omg advarer mot utro og uærlige menn. Litt morsom leif i den teksten der 6431889[/snapback] I don't date Jeg gjorde noe som var litt pinlig forrige helt.. Min første helg ute på byen som singel i Stavanger... En stund satt jeg alene mens venninna mi var på do. Da kom det en ganske kjekk gutt bort til meg og begynte å bable noe på Stavangersk... en ting er at jeg kan forstå de når de er edru, men han her... jeg forsto ikke en ting han sa... så jeg bare smila å så rart på han... Etter noen smertefulle minutt klarer jeg å si : I don't understand Norwegian......... Han ble sittende ved siden av meg en stund til, og vi snakket om hvor jeg kom fra (Birmingham) og hva jeg gjorde i Stavanger (Vacation) Og om hvor mye jeg burde se "Præikestolen" som han så fint sa ( han måtte gjenta det 100 ganger) Jeg fikk rett og slett panikk når han tok tak i handa mi, og når han ville dra meg på dansegulvet sa jeg bare "Im waiting for my friend" og så meg panisk rundt om i rommet.... 6431913[/snapback] hehehe genialt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 *ler* Linn Christin ble eid der ja ^^ Jævla innflytter som ikke forstår språket! (Selv om jeg snakker bokmål selv, har bodd her hele livet, med unntak av 2 år) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 *ler* Linn Christin ble eid der ja ^^ Jævla innflytter som ikke forstår språket! (Selv om jeg snakker bokmål selv, har bodd her hele livet, med unntak av 2 år) 6432015[/snapback] Det han snakket kan neppe kalles språk, han var driting :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg