medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 omfg. jeg fant ut at det var musikkvideoer på www.youtube.com :o /,,/ Gamma Ray /,,/ (de kan ikke lage videoe ) 6431741[/snapback] En time siden forrige inlegg..... Fy søren så jeg kjeder meg.. Håper det blir finvær i Stavanger i dag også så jeg kan sjekke ut stranda igjen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg hadde en merkelig drøm i natt, der Linn C var med Husker vi gikk på samma skole eller noe og hu ga meg en klem. Hvorfor i all verden drømmer jeg slikt hehe Sover skikkelig dårlig sevl for tiden og Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 omfg. jeg fant ut at det var musikkvideoer på www.youtube.com :o /,,/ Gamma Ray /,,/ (de kan ikke lage videoe ) 6431741[/snapback] En time siden forrige inlegg..... Fy søren så jeg kjeder meg.. Håper det blir finvær i Stavanger i dag også så jeg kan sjekke ut stranda igjen 6431797[/snapback] *Fantasere om Linn Christin på stranda* God morgen! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin; Skal jeg kjøre deg til stranda idaaaaag da? *Ser på og blunker voldsomt* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg hadde en merkelig drøm i natt, der Linn C var med Husker vi gikk på samma skole eller noe og hu ga meg en klem. Hvorfor i all verden drømmer jeg slikt hehe Sover skikkelig dårlig sevl for tiden og 6431807[/snapback] Så søt du er :!: oysfaerg: Det tar bare 3 minutter å sykle til stranda fra leiligheten min, så det går bra Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin; Skal jeg kjøre deg til stranda idaaaaag da? *Ser på og blunker voldsomt* 6431861[/snapback] osyfoaragerg har grov bil (orker ikke skrive nick ordentlig) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 oysfaerg: Det tar bare 3 minutter å sykle til stranda fra leiligheten min, så det går bra 6431875[/snapback] Jeg kan sykle for deg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 oysfaerg: Det tar bare 3 minutter å sykle til stranda fra leiligheten min, så det går bra 6431875[/snapback] Jeg kan sykle for deg. 6431878[/snapback] Deal :!: Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg HATER tåke! Her har jeg en av norges fineste badestrender rett utenfor soveromsdøra, men så må den fordømte tåka sørge for at det er kaldere her enn i eskimoland. Tror heller jeg stikker til stavanger jeg da.... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Don't Date Him Girl ("Ikke gå ut med ham, jente") er et av flere nettbaserte forum som henger ut omg advarer mot utro og uærlige menn. Litt morsom leif i den teksten der Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 god morgen , jobber kveld i dag Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 :o Skal kjøpe dvd for første gang i mitt liv! Har bare lastet ned før. Men finner ikke denne gangen, sånn går det når man hører på litt sær musikk =/ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin; Din utakknemlige =)(#"U%!! Nå tenkte jeg "Jess" Nå får jeg lufta turboen igjen , men NEEEEIDA! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nais avatar Ragnarok 6431890[/snapback] Takker, takker. Ikke så værst din heller Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Don't Date Him Girl ("Ikke gå ut med ham, jente") er et av flere nettbaserte forum som henger ut omg advarer mot utro og uærlige menn. Litt morsom leif i den teksten der 6431889[/snapback] I don't date Jeg gjorde noe som var litt pinlig forrige helt.. Min første helg ute på byen som singel i Stavanger... En stund satt jeg alene mens venninna mi var på do. Da kom det en ganske kjekk gutt bort til meg og begynte å bable noe på Stavangersk... en ting er at jeg kan forstå de når de er edru, men han her... jeg forsto ikke en ting han sa... så jeg bare smila å så rart på han... Etter noen smertefulle minutt klarer jeg å si : I don't understand Norwegian......... Han ble sittende ved siden av meg en stund til, og vi snakket om hvor jeg kom fra (Birmingham) og hva jeg gjorde i Stavanger (Vacation) Og om hvor mye jeg burde se "Præikestolen" som han så fint sa ( han måtte gjenta det 100 ganger) Jeg fikk rett og slett panikk når han tok tak i handa mi, og når han ville dra meg på dansegulvet sa jeg bare "Im waiting for my friend" og så meg panisk rundt om i rommet.... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Takker, takker. Ikke så værst din heller Hehe. Bleach FTW Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin; Din utakknemlige =)(#"U%!! Nå tenkte jeg "Jess" Nå får jeg lufta turboen igjen , men NEEEEIDA! 6431904[/snapback] Pfft. Lufta turboen din ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Don't Date Him Girl ("Ikke gå ut med ham, jente") er et av flere nettbaserte forum som henger ut omg advarer mot utro og uærlige menn. Litt morsom leif i den teksten der 6431889[/snapback] I don't date Jeg gjorde noe som var litt pinlig forrige helt.. Min første helg ute på byen som singel i Stavanger... En stund satt jeg alene mens venninna mi var på do. Da kom det en ganske kjekk gutt bort til meg og begynte å bable noe på Stavangersk... en ting er at jeg kan forstå de når de er edru, men han her... jeg forsto ikke en ting han sa... så jeg bare smila å så rart på han... Etter noen smertefulle minutt klarer jeg å si : I don't understand Norwegian......... Han ble sittende ved siden av meg en stund til, og vi snakket om hvor jeg kom fra (Birmingham) og hva jeg gjorde i Stavanger (Vacation) Og om hvor mye jeg burde se "Præikestolen" som han så fint sa ( han måtte gjenta det 100 ganger) Jeg fikk rett og slett panikk når han tok tak i handa mi, og når han ville dra meg på dansegulvet sa jeg bare "Im waiting for my friend" og så meg panisk rundt om i rommet.... 6431913[/snapback] Præhæ. Så søtt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Linn Christin; Din utakknemlige =)(#"U%!! Nå tenkte jeg "Jess" Nå får jeg lufta turboen igjen , men NEEEEIDA! 6431904[/snapback] He he he :!: For alt jeg vet er du en voldtektsmann som bare leiter etter forumtøser du kan kjøre langt uti skogen på jæren med (finnes det skog på jæren..?) Jeg er skikkelig skikkelig forsiktig med alt som heter å møte folk fra nett... sist gang var...... for 3 år siden da jeg traff x'n min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg