Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gidder dere å gi faen å gi meg warn. 10% warn, hvorfor da!!

ett bilde i siggen gjør vel ingenting. herregud altså :realmad:

6431448[/snapback]

Du har ikke lest reglene, din kjempe-amatør og -rumpe.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Jeg kjeder meg egentlig. Har egentlig masse ting jeg burde gjøre men har aldri somlet meg til å gjøre de og nå sitter jeg her og unngår alt.

6431447[/snapback]

Kjeder meg selv. Gidder ikke gjøre mer idag, og gidder sannsyligvis ikke å gjøre mer på et par dager.

*være pisslei*

Lenke til kommentar
gidder dere å gi faen å gi meg warn. 10% warn, hvorfor da!!

ett bilde i siggen gjør vel ingenting. herregud altså :realmad:

6431448[/snapback]

Døh, se for deg 80 000 som tenker det samme som deg. Hmm, et bilde i siggen gjør ingenting, tro så flott det blir å lese forumet med masse dritt overalt
Lenke til kommentar

Føler meg litt som han gutten i Hjemme Alene nå (Home Alone filmen)

I morgen tidlig så drar vi til danmark, og jeg har ikke lagt meg enda.

Familien har pakket og er klare til å reise, mens jeg har ikke funnet frem en eneste bagg enda :wee:

Lenke til kommentar
mangler inspirasjon.

noen som har en ide til noe enkelt å lage i 3d?

edit: swedish killer  :nei:

huff, for noen brukere det er her  :roll:

6431462[/snapback]

ein skog :wee:

edit: har tenkt litt på da...vist me hadde hatt super-duper satelita, kunne me ha tatt bilde av heila jorda og lagt da inn i 3d, og eventuelt lagt eit spel av da?? :wee:

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar
B|real: En fjelltur er MYE bedre enn treningsstudio. Kom deg på fjellet gutt :wee:

6431467[/snapback]

I dag og morgen: Lofoten, Ofoten og Vesterålen: Overveiende sørvestlig bris. For det meste skyet. Litt regn av og til. En del lave tåkeskyer i ytre strøk. Tirsdag sørvestlig frisk bris 10, dreiende vestlig, først på dagen til dels liten kuling 12 på kysten. Regnbyger. Tirsdag kveld vestlig bris. Etter hvert for det meste oppholdsvær.Temperatur: I dag 11 til 14 grader, høyest i indre strøk. Tirsdag 8 til 12 grader. Lavest sent tirsdag. Nedbør: 1-5 mm. Helgeland, Saltfjellet og Salten: Sørvestlig bris, til dels frisk bris 10 m/s på kysten. For det meste skyet. Litt regn av og til. En del lave tåkeskyer på kysten, vesentlig i kveld. Fra tirsdag ettermiddag etter hvert oppholdsvær og lettere skydekke.Temperatur: I dag 13 til 18 grader. Tirsdag 8 til 13 grader. Lavest sent tirsdag. Nedbør: 1-4 mm, minst i sør.

¨

Beklager, men I think not. Bare regn og drit her så det tar jeg når det i det minste blir ok vær.

Lenke til kommentar
mangler inspirasjon.

noen som har en ide til noe enkelt å lage i 3d?

6431462[/snapback]

Lag en katapult

6431470[/snapback]

er ikke god, men her har du ett 15 min arbeid. ;):blush:

(ps. det er sånn gammeldags greie)

edit: orker ikke å lage masse detaljer :p

edit 2: god natt lubricator :thumbup:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Føler meg litt som han gutten i Hjemme Alene nå (Home Alone filmen)

I morgen tidlig så drar vi til danmark, og jeg har ikke lagt meg enda.

Familien har pakket og er klare til å reise, mens jeg har ikke funnet frem en eneste bagg enda :wee:

6431459[/snapback]

hehe må begynne å pakke snart jeg og gitt. uff men gjør det i siste liten. slik jeg gjør alle andre ting :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...