Black Star Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hva må man gjøre for å få warn?6431287[/snapback] Kan godt fikse det problemet for deg, om du ønsker Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jammen, jeg sitter på proxy?!?! 6431371[/snapback] Vi har elite-haxxors. Bare spør han tyrkiske faenskapen som hacka SkyMarshall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hva må man gjøre for å få warn?6431287[/snapback] Kan godt fikse det problemet for deg, om du ønsker 6431377[/snapback] DOBBELTPOST! *gi warn* Nei vent.. Det var omvendt.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jammen, jeg sitter på proxy?!?! 6431371[/snapback] Vi har elite-haxxors. Bare spør han tyrkiske faenskapen som hacka SkyMarshall 6431383[/snapback] Ahh, script-kiddien som brukte en totalt åpen zombie-maskin til å kjøre et skript han fant på en nettside? Joda, han var litt av en elite-haxxors. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ahh, script-kiddien som brukte en totalt åpen zombie-maskin til å kjøre et skript han fant på en nettside? Joda, han var litt av en elite-haxxors. 6431388[/snapback] Nei, ikke han. Kom ikke dere inn til hans PC? Vet at han var script-kidd, men sånn jeg oppfattet det, gikk dere til angrep på han etterpå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ahh, script-kiddien som brukte en totalt åpen zombie-maskin til å kjøre et skript han fant på en nettside? Joda, han var litt av en elite-haxxors. 6431388[/snapback] Nei, ikke han. Kom ikke dere inn til hans PC? Vet at han var script-kidd, men sånn jeg oppfattet det, gikk dere til angrep på han etterpå? 6431393[/snapback] jeg voldtok ham. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vet at han var script-kidd, men sånn jeg oppfattet det, gikk dere til angrep på han etterpå? 6431393[/snapback] Nope. Ettersom alt han gjorde gikk gjennom en zombie-maskin som blir brukt av flere hundre andre script-kiddies var det vanskelig, om ikke umulig, å finne ut IP-adressen hans. Ikke lagret maskinen noen logger heller. Med andre ord måtte vi i så fall ha lurt han i en felle. Later. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jammen, jeg sitter på proxy?!?! 6431371[/snapback] Vi har elite-haxxors. Bare spør han tyrkiske faenskapen som hacka SkyMarshall 6431383[/snapback] Ahh, script-kiddien som brukte en totalt åpen zombie-maskin til å kjøre et skript han fant på en nettside? Joda, han var litt av en elite-haxxors. 6431388[/snapback] han har eigd mangen sider...uansett om det han gjør er enkelt, så kaller vi han for elite-haxxor Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nope. Ettersom alt han gjorde gikk gjennom en zombie-maskin som blir brukt av flere hundre andre script-kiddies var det vanskelig, om ikke umulig, å finne ut IP-adressen hans. Ikke lagret maskinen noen logger heller. Med andre ord måtte vi i så fall ha lurt han i en felle. Later. 6431400[/snapback] Ah. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg er elite-haxxor... jeg klarte level 2 på den "hack deg igjennom denne siden" greia... Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Dere er alle en gjeng med kuer! Hahahahah, kuer! -Dere -Jeg som eier dere KUER! Endret 4. juli 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) edit: ip-banner dere folk? Endret 4. juli 2006 av Swedish Killer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Hennes hud er hvit. Hvit som melk. Henne øyne er til å speile seg i og lure i undring. Men jeg er bare en tulling. En gang sa du. En gang om ei så lenge. Inntill da, så må man bare henge. Tråden er tynn, det skal du vite. Er bare å legge tunga imellom tennene å bite. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hennes hud er hvit. Hvit som melk. Henne øyne er til å speile seg i og lure i undring. Men jeg er bare en tulling. En gang sa du. En gang om ei så lenge. Inntill da, så må man bare henge. Tråden er tynn, det skal du vite. Er bare å legge tunga imellom tennene å bite. 6431420[/snapback] oh come on, lets get real... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Dere er alle en gjeng med kuer! Hahahahah, kuer! KUER! 6431416[/snapback] høh? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg er elite-haxxor... jeg klarte level 2 på den "hack deg igjennom denne siden" greia... 6431411[/snapback] Jeg klarte vel 3, satt fast på fire. pwn, shit pwn'd Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hennes hud er hvit. Hvit som melk. Henne øyne er til å speile seg i og lure i undring. Men jeg er bare en tulling. En gang sa du. En gang om ei så lenge. Inntill da, så må man bare henge. Tråden er tynn, det skal du vite. Er bare å legge tunga imellom tennene å bite. 6431420[/snapback] leste det litt fort... "Er bare å legge tunga imellom beinene å bite." Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hennes hud er hvit. Hvit som melk. Henne øyne er til å speile seg i og lure i undring. Men jeg er bare en tulling. En gang sa du. En gang om ei så lenge. Inntill da, så må man bare henge. Tråden er tynn, det skal du vite. Er bare å legge tunga imellom tennene å bite. 6431420[/snapback] Poetisk idag? Fint dikt. My oh my I'm a restless guy Got a home everywhere I go Well I ain't good lookin' And I ain't so smart But baby I'm a sensitive guy I ain't done everything there is to do But I'll damn sure give it a try I'm a lookin' I'm a lookin' For a big time bookin' with you So come on baby Let's go howlin' at the honky-tonk moon I'm a rambunctious boy Rambunctious boy Oh my I'm a restless guy Got a home everywhere I go I'm-a trouble on the run Heartbreakin' son of a gun Oh yeah I'm a rambunctious boy I'll be workin' all week in the big boss yard I 'bout had it up to here I ain't got time for a caribean cruise Just give me a song and a beer I feel like rompin' Stompin' And bronkin' it up real loud So come on baby Tell your girlfriend There's a crowd I'm a rambunctious boy Rambunctious boy Oh my I'm a restless guy Got a home everywhere I go I'm-a trouble on the run Heartbreakin' son of a gun Oh yeah I'm a rambunctious boy I'm a rambunctious boy Rambunctious boy Oh my I'm a restless guy Got a home everywhere I go I'm-a trouble on the run Heartbreakin' son of a gun Oh yeah I'm a rambunctious boy Endret 4. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Poetisk idag? Fint dikt. 6431445[/snapback] Littegrann. Jo takk. Jeg kjeder meg egentlig. Har egentlig masse ting jeg burde gjøre men har aldri somlet meg til å gjøre de og nå sitter jeg her og unngår alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg