Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 noen som har en ny quiz? 6430619[/snapback] Hvor mange radmagre føll kan balansere på ryggen til en halvdød moskus? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er dødelig fornærmet nå, Veronica. 6430552[/snapback] Uff *kosepåfredrikrb* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 noen som har en ny quiz? 6430619[/snapback] Hvor mange radmagre føll kan balansere på ryggen til en halvdød moskus? 6430634[/snapback] Ca. tusen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvor mange radmagre føll kan balansere på ryggen til en halvdød moskus? 6430634[/snapback] Ca. tusen 6430641[/snapback] Har du et nøyaktig tall? Fortell gjerne hvilke antagelser du må ta. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Herr Brun, siden du har bodd i Frankrike en stund, og derfor kan du sikkert og forhåpentligvis en del mer fransk enn meg, spør jeg deg om dette. Heter det Viva le France? Vive la France? Viva la France? Eller.. Vive le France? Jeg har alltid sagt Viva le France, men etter å ha sett flere måter å skrive det på, har jeg blitt en del usikker, så derfor spør jeg deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er dødelig fornærmet nå, Veronica. 6430552[/snapback] Uff *kosepåfredrikrb* 6430639[/snapback] Kan jeg òg få litt kos? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Herr Brun, siden du har bodd i Frankrike en stund, og derfor kan du sikkert og forhåpentligvis en del mer fransk enn meg, spør jeg deg om dette.Heter det Viva le France? Vive la France? Viva la France? Eller.. Vive le France? Jeg har alltid sagt Viva le France, men etter å ha sett flere måter å skrive det på, har jeg blitt en del usikker, så derfor spør jeg deg. 6430649[/snapback] Vive la France Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er dødelig fornærmet nå, Veronica. 6430552[/snapback] Uff *kosepåfredrikrb* 6430639[/snapback] Kan jeg òg få litt kos? 6430660[/snapback] Ja, hvis du viser litt hud på cam. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er dødelig fornærmet nå, Veronica. 6430552[/snapback] Uff *kosepåfredrikrb* 6430639[/snapback] Kan jeg òg få litt kos? 6430660[/snapback] Nei, men du kan få et spark i ballene? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Herr Brun sier at jeg har fint hår Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg er dødelig fornærmet nå, Veronica. 6430552[/snapback] Uff *kosepåfredrikrb* 6430639[/snapback] Å, hei! Du har det, Veronica. Endret 3. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Zlatzman: Jeg tror det avhenger av den genetiske sammensetningen og miljøforutsetningene til hæsten som har gitt liv til disse radmagre føllene. Om den er fostret opp i hage, stall eller garasje, om den spiser osteburgere, kraftfôr eller høy. Andre momenter er om føllene er gamle nok til å ha opparbeidet full balanseevne, om de er ved god helse (de er radmagre, men er de underernærte?), og om viljen er til stede. Moskusen må også helst være villig, med mindre den er bundet godt. Og et punkt - kanskje det viktigste i hele situasjonen - moskusen er halvdød, og står den eller ligger den? Døde moskuser ligger som kjent som oftest på siden, eventuelt på ryggen en sjelden gang. Det er i et slikt tilfelle innlysende at føllene da vil ha problemer med å stå på ryggen dens. Tilbake til halvdøde moskuser - står de eller ligger de? Dette har du ikke opplyst om og quizen har dermed flere svar. Om de skulle stå, må vi ta med i beregningen bevissthetsgraden til moskusen og tidligere nevnte vilje. Beregningen tar jeg ikke nå, men vil gjerne tippe et antall føll likevel: A grand total of none! Endret 3. juli 2006 av svamp Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg er dødelig fornærmet nå, Veronica. 6430552[/snapback] Uff *kosepåfredrikrb* 6430639[/snapback] Kan jeg òg få litt kos? 6430660[/snapback] Ja, hvis du viser litt hud på cam. 6430673[/snapback] Lol. 1: du vil ikke se huden min 2: du legger bare ut på nettet. Hadde jeg ikke møtt deg gjennom diskusjon.no så kunne jeg nok sikkert vist så mye hud du følte for, men ellers takk ^^ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Zlatzman: Jeg tror det avhenger av den genetiske sammensetningen og miljøforutsetningene til hæsten som har gitt liv til disse radmagre føllene. Om den er fostret opp i hage, stall eller garasje, om den spiser osteburgere, kraftfôr eller høy. Andre momenter er om føllene er gamle nok til å ha opparbeidet full balanseevne, om de er ved god helse (de er radmagre, men er de underernærte?), og om viljen er til stede. Moskusen må også helst være villig, med mindre den er bundet godt. Og et punkt - kanskje det viktigste i hele situasjonen - moskusen er halvdød, men står den eller ligger den? Døde moskuser ligger som kjent som oftest på siden, eventuelt på ryggen en sjelden gang. Det er i et slikt tilfelle innlysende at føllene da vil ha problemer med å stå på ryggen dens. Men halvdøde moskuser - står de eller ligger de? Dette har du ikke opplyst om og quizen har dermed flere svar. Om de skulle stå, må vi ta med i beregningen bevissthetsgraden til moskusen og tidligere nevnte vilje. Beregningen tar jeg ikke nå, men vil gjerne tippe et antall føll likevel: A grand total of none! 6430719[/snapback] Vel observert. Setter deg som vinner av quizen grunnet god begrunnelse. Har ingen svar på min egen oppgave å rette etter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Gudbedre, gjett hvem som har ødelagt en fjerdel av skjermen på laptopen sin... Og det dekkes vel ikke av serviceavtalen heller det... Herre min gud, så utrolig godt jobbet. Tjohey. 6430593[/snapback] hvordan fikk du til det? 6430609[/snapback] Den bare ble sånn. Må ha fått seg et lite slag på flyet.. Enda jeg var så forsiktig med laptopvesken og det hele... Isj. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Lol. 1: du vil ikke se huden min2: du legger bare ut på nettet. Hadde jeg ikke møtt deg gjennom diskusjon.no så kunne jeg nok sikkert vist så mye hud du følte for, men ellers takk ^^ 6430726[/snapback] Hvorfor tror du jeg fikk kos? Hun har ikke postet det ennå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Lol. 1: du vil ikke se huden min2: du legger bare ut på nettet. Hadde jeg ikke møtt deg gjennom diskusjon.no så kunne jeg nok sikkert vist så mye hud du følte for, men ellers takk ^^ 6430726[/snapback] Hvorfor tror du jeg fikk kos? Hun har ikke postet det ennå. 6430750[/snapback] Tihi. Du har blokket meg, elle rhva? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvorfor tror du jeg fikk kos? Hun har ikke postet det ennå. 6430750[/snapback] Jeg liker å kose på deg jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hvorfor tror du jeg fikk kos? Hun har ikke postet det ennå. 6430750[/snapback] Jeg liker å kose på deg jeg. 6430779[/snapback] Oohhh! Hadde jeg bare fått høre det i det virkelige liv. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg