ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Omg, prøver å diskutere saklig med et par kompiser nå. Handler om å la en som var med i klanen før få spille med oss i en av spillcompoene på et LAN. Jeg er for, de to andre er i mot. Hver eneste gang kommer de med: "ok..", "saft?", "men han er tard da". Blir så frustrert. De tror jo seg så kule også når de svarer slikt. Så tok han som ble kalt tard å konfronterte de. Da svarte de bare "ironi er en fin bil". God unnskyldning. 6430015[/snapback] Joi det snakkes om nå eller? 6430057[/snapback] Skal du ha saft? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 zomg Helmut Lotti - The House Of The Rising Sun.mp3 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Nå må du slutte å endre utsagn. men kun en er god altså vinner jeg fordi jeg har et rør. -> den røde pakningen er best de andre er ikke best. sånn er det bare Det er ikke bra å spise den beste hele tiden, da går man lei. Altså når du har Skittlespause kan jeg stadig gnaske i meg nesten like gode alternative Skittlestyper. redigert: Dreit meg visst litt ut der. Jaja, sånn som skjer. Endret 3. juli 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 men da ble det natta for meg! Takket være Hanne, Veronica og Zlatzman blir det iallefall ikke mareritt på meg i natt ;D skal høre på Rolf Harris - The Court Of The King Caractactus og drømme om Skittles ;D Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blæhrg! Slutt med skittles først som sist... Det finnes flere "fisk i havet"... Makan til møl! *brrrr* Grøsser nedover ryggen på meg. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Skittlespause er ikke noe ord for meg. hvis det skulle forekomme blir det litt tupla knasking Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blæhrg! Slutt med skittles først som sist... Det finnes flere "fisk i havet"...Makan til møl! *brrrr* Grøsser nedover ryggen på meg. 6430105[/snapback] hm, nesten så jeg er nødt til å kjøpe med et rør med skittles til deg i syden. Om du skal på hw-lan da ;P Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blæhrg! Slutt med skittles først som sist... Det finnes flere "fisk i havet"...Makan til møl! *brrrr* Grøsser nedover ryggen på meg. 6430105[/snapback] Du er bare sur fordi du ikke har Skittles Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ER DET INGEN SOM SYNES AT DEN SKITTLESEN SÅ MERKELIG UT? Den kan du få espennyh Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ER DET INGEN SOM SYNES AT DEN SKITTLESEN SÅ MERKELIG UT? Den kan du få espennyh 6430121[/snapback] Du tar jo bilde så man ikke ser forskjell på en skittles og mummitrollet også da.. Er ikke rart man ikke ser om den er rar eller ei. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 masse knekkebrød med gulost, stort glass melk, en flaske fanta free og Chris Rock-Never scared så kanskje sette på en annen Chris Rock dvd eller The original kings of comedy Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 *whinepost* 6430015[/snapback] Joi det snakkes om nå eller? 6430057[/snapback] Joi og "ACEan". De største fjortissene i klanen vår. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ER DET INGEN SOM SYNES AT DEN SKITTLESEN SÅ MERKELIG UT? Du tar jo bilde så man ikke ser forskjell på en skittles og mummitrollet også da.. Er ikke rart man ikke ser om den er rar eller ei. 6430130[/snapback] Du ser jo at den har tre buler på seg, det er ikke normalt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 var rar grønnfarge også, sikkert radioaktiv. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Aaaaah.. eget hotellrom i Mo i Rana... Digg... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ER DET INGEN SOM SYNES AT DEN SKITTLESEN SÅ MERKELIG UT? Den kan du få espennyh 6430121[/snapback] Du tar jo bilde så man ikke ser forskjell på en skittles og mummitrollet også da.. Er ikke rart man ikke ser om den er rar eller ei. 6430130[/snapback] Du ser da at den er rar! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ER DET INGEN SOM SYNES AT DEN SKITTLESEN SÅ MERKELIG UT? Du tar jo bilde så man ikke ser forskjell på en skittles og mummitrollet også da.. Er ikke rart man ikke ser om den er rar eller ei. 6430130[/snapback] Du ser jo at den har tre buler på seg, det er ikke normalt. 6430141[/snapback] Ser ut som om det er mugg da ;p tre flekker med mugg.. Menmen, siden Veronica sitter og ruger på godteriet sitt så gjør det ikke meg noe om en skittles er fucked up x] Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hva er skittles? 6430152[/snapback] Nesten som non-stop tror jeg TomFu *whinepost* 6430015[/snapback] Joi det snakkes om nå eller? 6430057[/snapback] Joi og "ACEan". De største fjortissene i klanen vår. 6430139[/snapback] Stemmer iallefall med joi Endret 3. juli 2006 av RostaD Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 espennyh; Enhver hw.no-moddis med respekt for seg selv skal vel på hw-lanet vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg