Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokker skal du med gips?

6428693[/snapback]

Knekte armen i mars. Siste kontroll på onsdag, skulle egentlig bruke den helt til da. Men ikke faen om jeg gidder å ha den på nå om sommeren, varmt, løamt og lukter dritt.

Gipse hånden eller noe? :p

6428710[/snapback]

Overarmen.
Lenke til kommentar

Jeezuz christ, fucka opp døgnrytmen heeeelt :( Satt oppe hele natta og holdt 2 jenter med selskap (ikke få noen grisetanker nå) , dro hjem og sovna 9, sto opp 4 på dagen, så fikk jeg ikke sove i natt før kl 9, var en stygg flue på rommet som elska å hoppe på nesa mi når jeg skal sove så gikk å la meg i klesboden, fikk sove, gikk å la meg i senga igjen klokka 1 elns, sov til 5, satt med på pcn en halvtime, gikk å la meg igjen halv 6, så har mamma vekt meg hver time omtrent, sagt at det kom en kamerat, tømt vann på meg, lagt isbiter i senga osv. Men fikk sove igjen rett etterpå og sov til nå :blink:

Hva faen skal jeg gjøre?

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
Har hatt gips på hånden siden mars? Ufattelig lenge!

6428780[/snapback]

Var et litt komplisert brudd, og så hadde jeg er ny og nervøs lege på siste kontroll :hrm:

Jeezuz christ, fucka opp døgnrytmen heeeelt  :( Satt oppe hele natta og holdt 2 jenter med selskap (ikke få noen grisetanker nå) , dro hjem og sovna 9, sto opp 4 på dagen, så fikk jeg ikke sove i natt før kl 9, var en stygg flue på rommet som elska å hoppe på nesa mi når jeg skal sove så gikk å la meg i klesboden, fikk sove, gikk å la meg i senga igjen klokka 1 elns, sov til 5, satt med på pcn en halvtime, gikk å la meg igjen halv 6, så har mamma vekt meg hver time omtrent, sagt at det kom en kamerat, tømt vann på meg, lagt isbiter i senga osv. Men fikk sove igjen rett etterpå og sov til nå  :blink:

Hva faen skal jeg gjøre?

6428790[/snapback]

Drite i det! Du har ferie gutt :w00t:

Jeg har lagt meg klokken 5 hele forrige uke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...