Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
LarsP: Du har sikkert sagt hvor du går før, men man kan ikke få med seg alt. :p Går du på NTNU? :)

6427446[/snapback]

Ja, han gjorde i hvertfall. Psykologi grunnfag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg flytter opp til Trondheim våren -07, og begynner mastergraden min høsten -07.

6427430[/snapback]

Kek, vorspiel @ my place. Noen må ta ansvar for å skjenke Steffy. ;)

LarsP: Du har sikkert sagt hvor du går før, men man kan ikke få med seg alt. :p Går du på NTNU? :)

6427446[/snapback]

I 2005/06 gikk jeg årsstudium i psykologi. Om alt går etter planen så starter jeg på Mastergrad i matematikk/fysikk (lærerutdanning - lektor) på NTNU Gløshaugen til høsten. :)

Lenke til kommentar

Okey. :) Takk for svar!

Har selv søkt NTNU, men sjekket ikke snittet på linjen før senere og da oppdaget jeg at det var 6,2 elns. Og selv md kjønnspoeng mangler jeg rundt en hel karakter der :/

Uff, ikke mange dagene til jeg må velge hva jeg skal nå..

Lenke til kommentar

Har selv søkt NTNU, men sjekket ikke snittet på linjen før senere og da oppdaget jeg at det var 6,2 elns. Og selv md kjønnspoeng mangler jeg rundt en hel karakter der :/

6427466[/snapback]

IndØk du søkte?

Har du søkt noe annet på NTNU da?

Lenke til kommentar

6427466[/snapback]

IndØk du søkte?

Har du søkt noe annet på NTNU da?

6427483[/snapback]

Det flaueste er at jeg ikke husker hele navnet på det engang, men tror ganske bestemt at det var IndØk. :) Satt og leste for å søke på noe realfagaktig slik at fysikk og kjemi-timene ikke skulle fles så bortkastede ut også kom jeg over noe som virket veldig interresant. Men akkkurat i det je trykket søk kommenterte venninna mi at det kaskje var litt veldig høyt snitt der. Jaja, skader ikke å prøve. :)

Har ikke søkt på flere der, men har søkt NHH, BI, HiVe og UiO. Også Oslo Markedshøyskole, men de takket jeg nei til da jeg kom inn...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Linn Christin: Hvor i Sandnes? Forusstranden vet jeg ikke hvor er, selv om jeg gikk på Forus skole :p

Lenke til kommentar
Linn Christin: Hvor i Sandnes? Forusstranden vet jeg ikke hvor er, selv om jeg gikk på Forus skole :p

6427526[/snapback]

Jeg bor i ett lite byggefelt rett over gata fra Ikea:)

Nå drar vi på Forusstraen (eller stranden ikke sikker)

Venninna mi har sett ett skilt på Gausel vistnok :p Så vi får se om vi finner frem :p

Lenke til kommentar
jaja jeg har da paset 500 inlegg i so :p

6425450[/snapback]

Var ikke du superaktiv i SO en gang i tiden?

6425486[/snapback]

jada , er jo det nå og da :p

Linn Christin; Hvor bor du?

Wh1te: Bor du i Bergen el Sandnes?

6427214[/snapback]

Jeg bor både i Sandnes (men sier Stavanger fordi det er helt på grensen) og i Kristiansund

WH1TE: Vet du hvor forusstranden er hen? Jeg og venninna mi vil på stranden i dag :):cool:

6427472[/snapback]

er vell ikke noe som heter forsstraden

6427526[/snapback]

Venninna mi har sett ett skilt på Gausel vistnok :p Så vi får se om vi finner frem :p

6427536[/snapback]

sikker på at du ikke tenker på vaulen ?

Lenke til kommentar

6427526[/snapback]

6427536[/snapback]

*ler* Skal jeg komme bort og kjøre dere til stranda? Jeg jobber ca 300 meter fra Ikea :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...