Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

LarsP: Svært så vanskelig tydeligvis... Jeg får rett og slett mark av at de ikke klarer det. Det eneste jeg finner er media-center tastaturene stort sett.. Blah.

Wh1te; Jeg ser det står både Bergen og Sandnes, antar det er grunnet skole? Er du i Bergen eller Sandnes nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo bare kaste musa.

6427348[/snapback]

Selvsagt, men den er et latterlig fordyrende element. Jeg gidder ikke å betale 5-600,- for et tastatur. :\

Tror nesten jeg skrinlegger hele idèen med å kjøpe et trådløst tastatur og heller gå til innkjøp av et med ledning.

En annen irritasjonsfaktor er at det er ca bare Microplex som fører Func 1030. :-\

Lenke til kommentar
LarsP: Netshop tar inn func'n til deg hvis du trenger, da slipper du det himla dyre gebyret de tar...

6427381[/snapback]

ooh, goodie. Da kan jeg bestille Logitech Ultra X Media Tastatur, Bulk derifra i samme slengen. Er lei av å ha et stygt hvitt tastatur. :p

Edit: Wh1te, kunne tenkt meg trådløst tastatur/mus når jeg forhåpentligvis fikser meg HD-projector litt senere i sommer. ;)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har aldri brukt et tastatur som jeg har fått dårlig samvittighet av å hamre på. Tror det er den vanen som ødela den ene kretsen på skjermkortet mitt i den bærbare. Det har aldri vært et sjakktrekk å knuse nevene ned i plastbeskyttet hardware.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri brukt et tastatur som jeg har fått dårlig samvittighet av å hamre på. Tror det er den vanen som ødela den ene kretsen på skjermkortet mitt i den bærbare. Det har aldri vært et sjakktrekk å knuse nevene ned i plastbeskyttet hardware.

6427406[/snapback]

:!: :!:

Lenke til kommentar
Sikker på at 350 er riktig valg da Thomas?

6424603[/snapback]

regner med jeg blir fornøyd hvertfall. vet om nikon d50 og 70s, men jeg har tenkt å gå for 350d.. får det for 5995 med kit linsa og 2GB bra CF kort. ( Ultra III eller Extreme eller noe. )

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Sikker på at 350 er riktig valg da Thomas?

6424603[/snapback]

regner med jeg blir fornøyd hvertfall. vet om nikon d50 og 70s, men jeg har tenkt å gå for 350d.. får den for 5995 med kit linsa og 2GB bra CF kort. ( Ultra III eller Extreme eller noe. )

6427415[/snapback]

Høres ut som et helt greit tilbud det ja :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Wh1te, du fremstår som en ganske temperementsfull ung mann. ;)

Har du fått ut fingeren ang. studering på NTNU btw?

6427414[/snapback]

Jeg flytter opp til Trondheim våren -07, og begynner mastergraden min høsten -07.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Da ser Bundy på the transporter.

6427440[/snapback]

Den er ganske tøff, faktisk :wee:

6427443[/snapback]

Faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...