_Evolution_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jeg vil ha en Gorilla. Ingen som liker Gorillaz her eller Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg elsker alle dyr da så... Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jepp.. en dag vil kyrene(?) ta over verden, og da er det dere som må bort først. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 flue drev og summet som ... i vinduet her nå jeg: hmm.. melding? Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Okser er jo noe helt annet... Kuer derimot, kunne ikke ha skadet en flue. 6425834[/snapback] Leste du ikkje innleget til Ustedalen?? Han holdt jo på og bli drept Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Okser er jo noe helt annet... Kuer derimot, kunne ikke ha skadet en flue. 6425834[/snapback] Leste du ikkje innleget til Ustedalen?? Han holdt jo på og bli drept 6425865[/snapback] Nemlig, en som støtter meg. Endelig! Takk! Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 NP: Steve Martin - Cows With Guns Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Da har jeg installert fonten "28 Days later" til pspen, herregud så tøft 6425718[/snapback] for ett sammentreff. lastet den nettop ned til PC her 6425821[/snapback] Wow! Det er en beskjed i fra oven! Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Wow! Det er en beskjed i fra oven! 6425877[/snapback] hehe.. leste: Det er en beskjed i fra ovnen! wtf? ikke akkurat årets, men ALT er artig når man er overtrøtt :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Wow! Det er en beskjed i fra oven! 6425877[/snapback] hehe.. leste: Det er en beskjed i fra ovnen! wtf? ikke akkurat årets, men ALT er artig når man er overtrøtt :!: 6425891[/snapback] OmG, GUD ER INNI STEKEOVNEN! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 OmG, GUD ER INNI STEKEOVNEN! 6425894[/snapback] Viste du ikke det? Nå hopper jeg til køys og prøver å få sove. God natt alle sammen Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Wow! Det er en beskjed i fra oven! 6425877[/snapback] hehe.. leste: Det er en beskjed i fra ovnen! wtf? ikke akkurat årets, men ALT er artig når man er overtrøtt :!: 6425891[/snapback] OmG, GUD ER INNI STEKEOVNEN! 6425894[/snapback] der lydane kommer ifrå Da er det jo sant at gud er overalt...han er inni alle stekeovnene edit: dåke har vel stekeovn ? Endret 3. juli 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 ikke nå lenger nå som jeg vet at det sitter en litn fyr der inne Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) ikke nå lenger nå som jeg vet at det sitter en litn fyr der inne 6425906[/snapback] hvem har sagt at han er liten edit: kanskje han ikkje er inni stekeovnen...Kanskje han ER stekeovnen :!: Endret 3. juli 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Wow! Det er en beskjed i fra oven! 6425877[/snapback] hehe.. leste: Det er en beskjed i fra ovnen! wtf? ikke akkurat årets, men ALT er artig når man er overtrøtt :!: 6425891[/snapback] tenkte det samme. så når du skriver ditt tenkter jeg: "hva er så rart med det, de STÅR jo beskjed fra ovnen" hehe. alt er artig når man er trøtt.. (faen, så ikke at han skrev det også) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (faen, så ikke at han skrev det også) 6425913[/snapback] Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 gud er stekeovnen? nehei! det er buddah det! hah Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Kjørte akkurat over ei katte jeg. Gikk ut av bilen for å finne liket, men den var ikke død. Lå bare i grøfta å så fortomla opp på meg. Så tenkte jeg skulle ta den med så jeg kunne få sendt den til reperasjon og tatt litt vare på den så lenge. Er jo noen som eier den. Men så så jeg at den blødde ut av øynene, nesa og baken og at halva katta var vridd og knust. Det var egentlig bare søppel igjen av hele dyret. Så jeg hentet en diger stein for å knuse hodet på den å gjøre det stille for godt, men da begynte den å despe og hale seg med forbeina ut i åkeren. Jeg ble nødt til å gå etter med korn opp til haka. Måtte gå etter lyden. Og lyden var EKKEL. Halvdød katte som kjempa for livet, en slags mørk romling. Så fant jeg den, og den begynte å hyle og skrape meg oppetter beina med forbeina. Så jeg tok sats og sparka den i hodet så det ble stille. Men så livnet den til igjen og fortsatte å despe. Jeg fikk en USANNSYNELIG dårlig følelse i magen, akkurat som jeg gjorde noe veldig galt. Å min reaksjon på det var å bli forbanna. Så jeg sparka katta gjentatte ganger. Til slutt ble det stille. Jeg tok katta i halen og dro den etter meg opp på veien og slang den opp på asfalten. Den traff asfalten med et slapt klass og lå der mens blodet sakte rant. Jeg rulla en røyk og satt med på panseret og kikka på den, sliten og fortomla jeg og. HVA SKJER DA? Jo den begynner å puste igjen, og kravler seg i sirkel mens den bærer seg i surklelyder som jeg bare har hørt på film. Jeg får egentlig panikk der jeg står, for jeg er glad i dyr. Hva gjør jeg nå? Har jo utøvd voldshandlinger mot det stakkars dyret som innebærer dødsstraff i enkelte land. Så jeg flyr ut på jordet igjen for å hente den steinen jeg fant istad, mens katta spinner i sirkel og blør og lider på veien. Så går det opp for meg at den ligger på veien, og på veien kjører man bil - og bilen min er parkert ved siden av meg. Så setter jeg meg inn, setter bilen i første gir og stikker hodet ut av vinduet og sikter meg inn mot hodet. Bil-dekket stopper forsiktig når jeg treffer katta, og jeg gir mer gass for å komme opp på katten. Da sier den: "maaaaaawwwrrrrgh" før lyden "knas" kommer etterfulgt av "squisj". Så er den død. DET ER FAEN MEG DET VÆRSTE JEG HAR OPPLEVD. For no forbanna tull at man ikke kan ha våpen i bilen på landet. Er helt uggen inni meg jeg. Man skulle skutt denne i hodet med rifle med en gang. En katt tåler jo så sykt mye juling at den er umulig å ta livet av hvis man ikke er fullstendig kald. Faen meg sjokkerende opplevelse .... ÆSJ!§ Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 du skulle tatt et kurs i katteavliving. Vet ALDRI når man trenger det Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 du skulle tatt et kurs i katteavliving. Vet ALDRI når man trenger det 6425935[/snapback] Har relativt bred erfaring i lovlig drap av dyr, men katter er helt ekstreme i overlevelsesdyktighet. De er ekkelt seige. Man må liksom gå så grundig til verks, og det er ekkelt om man ikke hater dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg