Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en fin skoledag i dag: Kom først på skolen 8:10 for så å finne ut at vi ikke hadde noen lærer i engelsken. Det var jo greit nok, bortsett fra at det førte til at vi ikke hadde noe å gjøre før norsktimen kl. 12:20. :hrm:

 

Så det jeg har gjort på skolen i dag er: drive dank i 4 t og 10 min. + 1,5 t norsk! Hvorfor føler jeg at jeg har kastet bort over 5 timer av livet mitt...? :hmm:

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst gi meg 10 harde dask på stumpen? Jeg er helt død etter helga, og jeg har masse skole å gjøre. Jeg prøvde å gjøre litt i stad, men jeg klarte ikke å skrive noe som helst. Huff. Jeg vil ha sommerferie!

6029435[/snapback]

 

*Dask dask*

 

*gjmme bort Dahl*

 

Hva vil du, NorthGarden? :innocent:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Kan noen vennligst gi meg 10 harde dask på stumpen? Jeg er helt død etter helga, og jeg har masse skole å gjøre. Jeg prøvde å gjøre litt i stad, men jeg klarte ikke å skrive noe som helst. Huff. Jeg vil ha sommerferie!

6029435[/snapback]

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

*DASK*

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst gi meg 10 harde dask på stumpen? Jeg er helt død etter helga, og jeg har masse skole å gjøre. Jeg prøvde å gjøre litt i stad, men jeg klarte ikke å skrive noe som helst. Huff. Jeg vil ha sommerferie!

6029435[/snapback]

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

*dask*

 

Og hvordan gjør du skole?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...