Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Egg, er litt, digg! 6421745[/snapback] Jeg har ikke helt sansen for egge-fisen man får. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke jeg heller, sånn, egentlig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nå skjer det noe tull her. Har hørt konstant uling fra utrykkningskjøretøy i 5 minutter.. Ikkenoe har kommet opp på den lokale avisens nettside eller noe.. Hum.. får hoppe i dusjen, og sjekke etterpå x] Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 da var jeg tilbake fra en uke hos pappa. jeg og pappa var i et bryllup til fettern til pappa forrige helg. vi var noen under 18, men fikk servert både øl, vin og faktisk rusbrus pappa synes det var helt greit at jeg drakk, jeg ble jo ikke veldig full, men når jeg kom hjem nå, spurte mamma "du drakk bare brus?" :!: -"eh, fikk et glass vin til maten" -" . du ble vel ikke full??" -"nei, hva tror du a?!" hvordan kan noen være så forskjellige når det gjelder alkohol? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nå skrur jeg av pcn min. Hade forumfolk. Håper ikke Bundy e-voldtar dere for mye. Kreta here i come. /quit Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Snakkes, Shikaru. Ha det gøy på Kreta. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Nå skrur jeg av pcn min.Hade forumfolk. Håper ikke Bundy e-voldtar dere for mye. Kreta here i come. /quit 6421877[/snapback] Bye bye. Neida, vi kjeppjager Bundy ut av SO5 . Du får ha god tur da Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bye bye. Neida, vi kjeppjager Bundy ut av SO5 . 6421887[/snapback] Dakkars.. Hvor skal han gjøre av seg, da? Hvorfor blir man dratt opp av senga før to? >__< Jeg er ikke noe mer produktiv selv om jeg står opp tolv. Når det først er ferie så skal man sove og nyte den. Eneste grunnen de har er fordi jeg skal være hushjelpen deres ;_; Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 da stikker jeg og legger meg 6420734[/snapback] Jeg også. Start --> Slå av datamaskinen --> Slå av 6420738[/snapback] man slår da aldrig av datan Er du ofte redd når du er på jobb? Hva slags spøkelse er det der? Er ikke så lettskremt av sånne ting egentlig Spøkelset som går igjen er "Den hvite dame". Historien : Damen som går igjen er Christopher Garmanns første kone, Cecilie Widding Garmann,som ligger begravd utenfor vestveggen av klosterkirken. Hun døde i barselseng i 1759, 25 år gammel. På dødsleiet lovet Christopher henne at han ikke skulle gifte seg med noen annen. Det løftet holdt han i 20 år til han ble forelsket ien dansk adelskvinne som var 36 år yngre enn ham. Han turde ikke gifte seg i klosterkirken på Utstein, men daparet sto for alteret i Domkirken i Stavanger og skulle lovehverandre evig troskap, skjedde det. Cecilie viste seg i sine hvite gevanter for Christopher og flere av bryllupsgjestene. Brudgommen falt sammen og gikk i koma. Han døde få dager senere. Siden den tid har Cecilie vandrethvileløst rundt i rommene på Utstein. Historien er faktisk helt sann sann men om hun går igjen har jeg mine tvil på 6420860[/snapback] den historien har jeg hørt om Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bye bye. Neida, vi kjeppjager Bundy ut av SO5 . 6421887[/snapback] Dakkars.. Hvor skal han gjøre av seg, da? Hvorfor blir man dratt opp av senga før to? >__< Jeg er ikke noe mer produktiv selv om jeg står opp tolv. Når det først er ferie så skal man sove og nyte den. Eneste grunnen de har er fordi jeg skal være hushjelpen deres ;_; 6421929[/snapback] ja ta og rydd forumet litt da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) ja ta og rydd forumet litt da 6421999[/snapback] I know that assholes grow on trees, but I'm here to trim the leaves *Sette på* Endret 2. juli 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 ja ta og rydd forumet litt da 6421999[/snapback] I know that assholes grow on trees, but I'm here to trim the leaves *Sette på* 6422033[/snapback] Herlig låt det der Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Den er latterlig kul. Hørt mye på albumet i det siste. Det herjer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Satan. Smårips_eier er i syden, og klokka ett i natt fant jeg ut at jeg skulle vekke henne ved å ringe og si masse uforståelige ting. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kan noen stikke til Annet og poste litt? Jeg er den siste som har svart på de fem øverste trådene jo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Satan. Smårips_eier er i syden, og klokka ett i natt fant jeg ut at jeg skulle vekke henne ved å ringe og si masse uforståelige ting. 6422091[/snapback] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Den er latterlig kul. Hørt mye på albumet i det siste. Det herjer 6422089[/snapback] Iiiii'm your neeeigbooorhooood spacemaaan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg